Nooit van bedkwantsen gehoord.quote:
Ja en sma's lopen weg als je beddie tingi ruikt.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Jahr00n het volgende:
iedere zaterdag niewe beddegoed want dan is de kans groot dat ik een smatje te graze neem
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja en sma's lopen weg als je beddie tingi ruikt.
Jij bent wel heel veel geld kwijt aan wassen zeker..?quote:
Daar gaan de (pret)vlekken niet van uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:52 schreef appelepent het volgende:
http://www.textilia.nl/Ni(...)erbodig#.U2-4W6NNfJs
Beddengoed in de vriezer?
kwantsen?quote:
Ja weet ik wel hoe je het schrijft, anderen blijkbaar niet en bedwantsen krijg je niet omdat je toevallig een weekje langer in je bed ligt. Wat is het volgende, 2x per dag het bed verschonen want 1x per dag is ook al vies?quote:
Ja, als je allergisch bent, dan snap ik dat je elke week je bed verschoont.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef quirina het volgende:
Huisstofmijt is al erg genoeg,helemaal als je er allergisch voor bent.
kan makkelijk 1x per 2 weken, zelfde als kleding 2x per week schone kleren behalve ondergoed en sokken danquote:Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef quirina het volgende:
Dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:17 schreef quirina het volgende:
Ik bijna niet. Krijg wel een warm voorhoofd maar er komt geen vocht uit.quote:
je zal maar geen wasverzachter kunnen gebruiken...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Daar gaan de (pret)vlekken niet van uit.
Gewoon op 60 graden wassen met Ariël en lekker Robijn wasverzachtertje erbij en dan de droger in.
( of in t zonnetje aan de lijn)
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef gridjuh het volgende:
[..]
je zal maar geen wasverzachter kunnen gebruiken...
Overgevoeligheid.quote:
Hoi.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef quirina het volgende:
Je hebt ook van die mensen die rustig twee dagen achtereen hetzelfde shirt dragen
Trouwen?quote:
Mwah, ik hou niet zo van kattenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |