Mijn voorspelling: dit was een borderline qualifier en alleen maar door vanwege 12 punten uit Frankrijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Dit was echt te gek in de zaal en op Itunes scoort dit als een dolle na Rusland.
Dit gaat richting top 3 in de finale en misschien wel de grote winnaar worden als jury's Rusland afstraffen voor het minder originele nummer en de gejatte act
Mijn voorspelling: topklassering en grootste concurrent van Douwe.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: dit was een borderline qualifier en alleen maar door vanwege 12 punten uit Frankrijk.
Zou kunnen, we gaan het zaterdag zien. Los van het lied en haar performance, gun ik het haar persoonlijk natuurlijk van harte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: topklassering en grootste concurrent van Douwe.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: dit was een borderline qualifier en alleen maar door vanwege 12 punten uit Frankrijk.
Ik denk dat de juries haar niet in de top 10 gaan zetten. Bij de televoting kan ze wel hoog scorenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:19 schreef ato het volgende:
Ik vind het een lief en leuk liedje op de plaat vind ik het enen stuk beter.
Niet dat zij het slecht zingt hoor.
Toch zie ik haar niet hoog eindigen.
Getuige Esctracker.com kan je daar alvast zeker van zijn, en al helemaal als je de startposities gaat vergelijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:26 schreef iBenny het volgende:
Oostenrijk gaat verrassen zaterdag. Misschien wel boven Douwe Bob.
Gelukkig hebben we een jury.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:45 schreef Redefine het volgende:
Dit lijkt mij ook een liedje wat de jury juist heel demonstratief naast zich neer gaat leggen. Terwijl het bij de televoting wel goed zal gaan scoren. Ik zelf vind het een van de leukere liedjes dus hoop op een hoge score.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |