Heb je ze allemaal teruggelezen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb de puntentelling ook terug gekeken
En ook alle live topics terug gelezen die vol gingen tijdens de puntentelling.
SPANNING! CHAOS! JUICHEN!
Moeilijk uit te leggen, bij Oostenrijk was het verfrissend, omdat zij normaal nooit zo koketteren met hun liberale landje. Wij wel. Het zou bij Nederland sneller zijn "oh daar heb je hen weer" dan voor Oostenrijk. Face it, er zijn véél buitenlanders die NL een raar land vinden.quote:
Nou ja, het was ook wel een beetje 'preaching to the choir'. Het wordt pas echt knap als je in zo'n outfit lid kunt worden van de Hell's Angels.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar vind je écht dat Conchita niet zichzelf kan zijn omdat er anders iemand ergens ter wereld misschien niet uit de kast durft te komen?
Hij had het misschien andersom gedacht/gehoopt, dat hij heeft laten zien dat hij zó wordt geaccepteerd en bewonderd door zoveel mensen dat hij het Eurovisie heeft gewonnen, door/ondanks zijn lef... (net hoe je het wilt zien).
Ja dat dus, volgens mij zouden ze elkaar zo de keet uit vechten maar hoe ze samen klinken, ook op plaat, brengt de gedachte "oh get a room, you two!" bij me op. Dan doen ze het dus echt goed samen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gekocht op iTunes.Morgen even in alle rust luisteren.
En van mij hoeven ze geen setje te worden(ze moeten lekker doen wat ze zelf willen, net als Conchita
), maar ik ben het er wel mee eens dat ze een geweldige vibe hadden, samen op dat podium.
Kan er nog steeds niet over uit. In één van de commentaren die ik ergens las van de week werd geloof ik ook het woord 'erotic' gebruikt over de act. En dat is toch knap, zonder blote jurkjes, uitpuilende tetten of wat dan ook.
In pure FOK! traditie is nu toch gepast om foto's te vragen?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:11 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat homo's knap zijn klopt wel hoor *kijkt even in de spiegel*
Ik durf de naam bijna niet meer te noemen, maar Conchita (sorryquote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gekocht op iTunes.Morgen even in alle rust luisteren.
En van mij hoeven ze geen setje te worden(ze moeten lekker doen wat ze zelf willen, net als Conchita
), maar ik ben het er wel mee eens dat ze een geweldige vibe hadden, samen op dat podium.
Kan er nog steeds niet over uit. In één van de commentaren die ik ergens las van de week werd geloof ik ook het woord 'erotic' gebruikt over de act. En dat is toch knap, zonder blote jurkjes, uitpuilende tetten of wat dan ook.
Wel weer fijn dat sommigen zich zó openbaar intolerant hebben opgesteld, dat anderen dan weer weten wie ze wel en niet als vrienden willen hebben...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Conchita mag doen waar ze zin in heeft, maar of ie er ook echt anderen mee heeft geholpen vraag ik me af. Wellicht dat ie een paar mensen inspireert, maar ik denk dat ie eerder intolerantie even goed zichtbaar heeft gemaakt dan tolerantie ook maar enigszins te vergroten.
Hij is ook niet dom en het is ook wel knap dat hij heeft gewonnen, het liedje is filmisch, maar ik vind zijn overtreffende trap van Dana International niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf de naam bijna niet meer te noemen, maar Conchita (sorry) zei voor de camera dat ze NL de meest sexy act vond hebben
Nou, gezien de wereldwijde reacties zitten er toch nog flink wat valse noten in the choir...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook wel een beetje 'preaching to the choir'. Het wordt pas echt knap als je in zo'n outfit lid kunt worden van de Hell's Angels.
Ja maar of dat voor ook maar iemand het gevoel van 'oh nu ga ik lekker mezelf zijn' vergroot...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel weer fijn dat sommigen zich zó openbaar intolerant hebben opgesteld, dat anderen dan weer weten wie ze wel en niet als vrienden willen hebben...
Dat staat je uiteraard volledig vrijquote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Quarant het volgende:
[..]
Hij is ook niet dom en het is ook wel knap dat hij heeft gewonnen, het liedje is filmisch, maar ik vind zijn overtreffende trap van Dana International niets.
Nee vast niet, en tóch vind ik dat hij zich daar ook niet door moe(s)t laten tegenhouden om zijn droom waar te maken op deze manier. Maar dat anderen er anders over denken respecteer ik uiteraardquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja maar of dat voor ook maar iemand het gevoel van 'oh nu ga ik lekker mezelf zijn' vergroot...
O nee, dat vind ik ook niet. Maar hij leek ook een boodschap te hebben en mensen iets te willen laten zien, en is daar ondanks de beste bedoelingen ws niet zo heel erg in geslaagd.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vast niet, en tóch vind ik dat hij zich daar ook niet door moe(s)t laten tegenhouden om zijn droom waar te maken op deze manier. Maar dat anderen er anders over denken respecteer ik uiteraard
Jawel, maar we konden makkelijk voorspellen dat het best goed zou komen voor haar, dat hele ESF.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, gezien de wereldwijde reacties zitten er toch nog flink wat valse noten in the choir...
Ja, dat snap ik en daar ben ik het ook niet mee eens. Laat hem lekker in z'n bad vol rozen genieten van z'n baard en badpak (?) zoals op de clip...Ik ben alleen kritisch op het effect dat hij heeft via zijn overwinning op homo's in intolerante delen van Europa.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat je uiteraard volledig vrij![]()
En ik snap ook dat mensen het een overdreven dramaqueen vonden en sommigen er totaal niets mee hadden hoor! Ik walg alleen van die 'kill it with fire, die gore drag'-reacties.
Dat ben ik wel met je eens. Het is allemaal gemakzuchtige schijntolerantie. Veel mensen sprongen er direct bovenop om maar zo tolerant mogelijk te kunnen doen. Maar als het puntje bij paaltje komt hebben die mensen ook geen idee wat ze met iemand als Conchita aan zouden moeten, in het dagelijks leven.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
O nee, dat vind ik ook niet. Maar hij leek ook een boodschap te hebben en mensen iets te willen laten zien, en is daar ondanks de beste bedoelingen ws niet zo heel erg in geslaagd.
Het was gewoon een referendum tegen Rusland. Verder deed er niets meer toe. En dan die honderden homo vlaggetjes, vreselijk wat een gigantische inteelt bende.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Greys het volgende:
Dat laatste wil ik ook, 100%, Strani! Dat het om de muziek gaat.
En daarom ben ik blij dat De Baard óók een goed nummer en prachtige stem had en dat andere mooie nummers ook heel hoog zijn geëindigd
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het Eurovisie volgend jaar volloopt met 'circusacts', want dan worden ze allemaal als Verduka/Conchita-wannabe's gezien en afgestraft.
Niets toch? Tenminste niets speciaals. Lijkt me een aardige kerel. Zou hem neit anders behandelen.. nouja, wel omdat hij winnaar isquote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Het is allemaal gemakzuchtige schijntolerantie. Veel mensen sprongen er direct bovenop om maar zo tolerant mogelijk te kunnen doen. Maar als het puntje bij paaltje komt hebben die mensen ook geen idee wat ze met iemand als Conchita aan zouden moeten, in het dagelijks leven.
Er zit een knop op je tv...quote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het was gewoon een referendum tegen Rusland. Verder deed er niets meer toe. En dan die honderden homo vlaggetjes, vreselijk wat een gigantische inteelt bende.
Dat hoop ik ook, dat we weer even verlost zijn van die onzin omdat het nu niet meer origineel isquote:Op zondag 11 mei 2014 22:27 schreef Greys het volgende:
Dat laatste wil ik ook, 100%, Strani! Dat het om de muziek gaat.
En daarom ben ik blij dat De Baard óók een goed nummer en prachtige stem had en dat andere mooie nummers ook heel hoog zijn geëindigd
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het Eurovisie volgend jaar volloopt met 'circusacts', want dan worden ze allemaal als Verduka/Conchita-wannabe's gezien en afgestraft op a-origineel zijn.
Echt een heel leuke kop, vind ikquote:Op zondag 11 mei 2014 22:31 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
Conchita Wurst zonder baard.
Zou jij hem/haar bijvoorbeeld aannemen voor je bedrijf als er ook gewoon een 'normaal' persoon komt solliciteren? Eerlijk zijn hèquote:Op zondag 11 mei 2014 22:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Niets toch? Tenminste niets speciaals. Lijkt me een aardige kerel. Zou hem neit anders behandelen.. nouja, wel omdat hij winnaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |