Je liefde verzegelen met een slotje, ik zie het nut er niet van inquote:Op zondag 11 mei 2014 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie die slotjes aan hekwerken en bekende bruggen enzo? Geen idee wat het idee er achter is maar dat vind ik ook leuk.
Lees de sv maar terug van de scquote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef Inodder het volgende:
Pfff...
Ik had verzocht rustig aan te doen dit weekend...
ik zit nog in SC80 zijn jullie al in 89!
Was het gezellig? Nog leuke gesprekken de moeite waard om terug te lezen?
Volgens mij had iemand gewoon tevergeefs geprobeerd zijn fiets te vrijwaren van diefstal.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is toch om liefde te 'vereeuwigen' ofzo?
quote:
Echt geen idee. zou best kunnen. Op het plaatje hierboven staan er ook veel namen op. Dat heb ik eigenlijk zelf nooit zo gezien.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is toch om liefde te 'vereeuwigen' ofzo?
Estelle en Badr hangt ook ergensquote:Op zondag 11 mei 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Echt geen idee. zou best kunnen. Op het plaatje hierboven staan er ook veel namen op. Dat heb ik eigenlijk zelf nooit zo gezien.
Ja alleen verklaart het dan weer niet waarom ik het in Badalona op een nietszeggende treinbrug zag.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schijnt de sleutel in het water te moeten gooien, dan is je liefde voor altijd.
Als je ziet hoeveel mensen het doen heb ik er ook al geen zin meer in. Bedenk liever zelf iets.quote:
Kan zijn dat er iemand daar is gestorven. Gokje.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen verklaart het dan weer niet waarom ik het in Badalona op een nietszeggende treinbrug zag.
Ahja.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan zijn dat er iemand daar is gestorven. Gokje.
Sleutel voor de trein gooien? Nah, dat zal wel niet. Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alleen verklaart het dan weer niet waarom ik het in Badalona op een nietszeggende treinbrug zag.
Wat ze in de VS vooral doen is van die schoenen over hooggespannen draden hangen. Vind ik ook wel wat hebben. Liever niet dood natuurlijk, maar wel een mooi gebaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja.
Er hingen er best veel maar nu ik er over nadenk zou het wel een springplek kunnen zijn.
Dat heb ik nooit begrepen, waarom ?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ze in de VS vooral doen is van die schoenen over hooggespannen draden hangen. Vind ik ook wel wat hebben. Liever niet dood natuurlijk, maar wel een mooi gebaar.
Dat doen ze als eerbetoon? Vind ik ook wel wat hebben. In Steenwijk (dacht ik) was een boom vol met schoenen, zag er ook cool uit.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ze in de VS vooral doen is van die schoenen over hooggespannen draden hangen. Vind ik ook wel wat hebben. Liever niet dood natuurlijk, maar wel een mooi gebaar.
Wat anders dan een bosje dorre bloemen in de berm.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doen ze als eerbetoon? Vind ik ook wel wat hebben. In Steenwijk (dacht ik) was een boom vol met schoenen, zag er ook cool uit.
Hier ligt al een hele tijd een bosje met een kaars bij de Chinese supermarkt. Ik weet niets van een ongeluk en denk steeds dat er misschien een kat is overreden.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat anders dan een bosje dorre bloemen in de berm.
overreden of opgegeten, bij de chinees zei jequote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ligt al een hele tijd een bosje met een kaars bij de Chinese supermarkt. Ik weet niets van een ongeluk en denk steeds dat er misschien een kat is overreden.
LOLquote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
overreden of opgegeten, bij de chinees zei je
Er zijn meerdere theorieën over waarom ze die schoenen gooien. Eén daarvan is als nagedachtenis van een overledene (net zoals je iets in een boom kerft als je verliefd bent) , maar ook afbakening van territorium. En een andere theorie zegt weer dat jongens het doen als ze niet meer maagd zijn of terug uit het leger komen.quote:
Dan moet er een zee aan bloemen zijn bij een Chinees restaurantquote:Op zondag 11 mei 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ligt al een hele tijd een bosje met een kaars bij de Chinese supermarkt. Ik weet niets van een ongeluk en denk steeds dat er misschien een kat is overreden.
Whehehe.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
overreden of opgegeten, bij de chinees zei je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |