Sparta hoop ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:35 schreef Dos37 het volgende:
OMG, Sparta of Dordrecht dus in de Eredivisie.
Van mij mag Dordrecht ook wel een keer iets nieuws.quote:
Die moeten een heel elftal bij elkaar hurenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Van mij mag Dordrecht ook wel een keer iets nieuws.
Ach man, lekker naar het Kasteel volgend jaar. Genietenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Qua voetbal vind ik dit fantastisch, maar qua afstanden voor wedstrijden is dit natuurlijk minder.
Evt. zelfs nog Woudesteinquote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ach man, lekker naar het Kasteel volgend jaar. Genieten
Nee, naar de Krommedijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of de Krommedijkquote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen als we winnen ja. Anders duurt de rit eeuwen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeiden ze over NEC ookquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef MouzurX het volgende:
Dordrecht gaat echt niet verliezen van sparta
Tja, da's dat rare systeem met periodekampioenenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
het is al onzin dat Sparta mee mag doen aan de promotie/degradatie wedstrijden, ze hebben niks te zoeken in de ED Maar als ze het sportief halen dan is het volkomen terecht natuurlijk.
Tja, dat is ook niet heel moeilijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dordrecht is voetballend zesentachtig keer beter dan NEC
Zou nek ook moeten zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dordrecht is voetballend zesentachtig keer beter dan NEC
Wie zei er wat? NEC is waardeloos, al het hele seizoen.. dus zelfs tegen Sparta zou je niet moeten zeggen dat ze niet kunnen verliezen.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
het is al onzin dat Sparta mee mag doen aan de promotie/degradatie wedstrijden, ze hebben niks te zoeken in de ED Maar als ze het sportief halen dan is het volkomen terecht natuurlijk.
Periodetitels zijn juist een goed systeem. Anders is het grootste deel van de competitie al uitgespeeld na vier weken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, da's dat rare systeem met periodekampioenen
necslag xDquote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef newguy3000 het volgende:
die 1-0 kan zomaar de nekslag zijn voor nec
Gek is het toch he ? Met geen geld bijna promoverenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rare kerel wel, als je dat gezicht zo ziet zou je niet denken dat het een TD was.
Je moet nu echt snel scoren wil je nog moed houden.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef newguy3000 het volgende:
die 1-0 kan zomaar de nekslag zijn voor nec
Wel fantastische huurspelers ja. korte, gladon, van nieff..quote:Op zondag 11 mei 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gek is het toch he ? Met geen geld bijna promoveren
Van nieff niet meer sinds de winter.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel fantastische huurspelers ja. korte, gladon, van nieff..
Nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
OEFF
Kijkt er iemand RKC trouwens?
Weet ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van nieff niet meer sinds de winter.
Nee, maar:quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
OEFF
Ik kijk City, RKC en NEC.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
OEFF
waren we in tilburg best wel blij meequote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van nieff niet meer sinds de winter.
Die club daar, 28 keer nacompetitie waarvan 50 keer gedegradeerdquote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Koolwijk de moord trappen
Ja Volendam kende ge wel . Blief van mien Krommedijk afquote:Op zondag 11 mei 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die club daar, 28 keer nacompetitie waarvan 50 keer gedegradeerd
Da kunde gij nou wel zegge, maar hedde gij met Krommedijk liggen neuken?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Volendam kende ge wel . Blief van mien Krommedijk af
Gewoon doorrijdenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten ze dan wel weer wat extra kippetjes kaalplukken.
Doar zat geen hoak in . Nee Merciquote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da kunde gij nou wel zegge, maar hedde gij met Krommedijk liggen neuken?
Wat heb jij nou tegen Sparta?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat kut Sparta in de eredivisie komt...Dan maar Dordrecht
Ach, zolang nek er maar uit gaat... Kutclubquote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dat kut Sparta in de eredivisie komt...Dan maar Dordrecht
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In before GGMM over mijn mening m.b.t Roda JC.
Een act.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook op RJC.. begrijp het niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Passie en strijdquote:Op zondag 11 mei 2014 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een inzet en wat een beleving bij NEC.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een act.
Oh, je bedoelde de andere GGMM.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang nek er maar uit gaat... Kutclub
JUICHENquote:
PEC - NECquote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
nek drie keer scoren is voor het laatst gebeurd in de voorbereiding afgelopen zomer
Ik ben woest op de spelers van NEC. Wat een slappe hap. Voor zo'n salaris en de mooiste supporters van de hele wereld moet je ALLES geven VERDAMMT! Dit is uit den boze. Schandalig.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
NEC mist de juiste kampfgeist, verdammt noch mal mann
Onbegrijpelijk he dat mensen zonder gegronde reden een hekel aan een club kunnen hebbenquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ben woest op de spelers van NEC. Wat een slappe hap. Voor zo'n salaris en de mooiste supporters van de hele wereld moet je ALLES geven VERDAMMT! Dit is uit den boze. Schandalig.
Volgend seizoen graag een KAMPFGEIST-trainer.
Stelletje recalcitrante ubers zijn het... daarnaast is ongeveer alles mis met een club die promoveert terwijl ze 16e zijn geworden in de juup.quote:
O.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC - NEC
Harkemase Boys - NEC
NEC - Roda
NEC - Feyenoord
Welnee man, altijd al. Ben tegenover Monnikenhuize geboren.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach joh, jij bent pas fan van Vitesse sinds Zjordania kwam schartelene.
GAE - NEC ookquote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC - NEC
Harkemase Boys - NEC
NEC - Roda
NEC - Feyenoord
Prachtige club man, dat Sparta. Leuk stadionnetje erbij, niks mis mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelletje recalcitrante ubers zijn het... daarnaast is ongeveer alles mis met een club die promoveert terwijl ze 16e zijn geworden in de juup.
Wel gunstig voor Cambuur, degraderen ze niet direct.
Dit, hoe het nu gaat valt hij er toch een keer in.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik voel nog een comeback aankomen eerlijk gezegd. Sparta krijgt de bal niet weg
K NSB!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Braamhaar wil niet dat NEC in de Eredivisie blijft.
Muah springt er toch eig zelf tegenaan.quote:
Zuivere pingelquote:Op zondag 11 mei 2014 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah springt er toch eig zelf tegenaan.
http://gfycat.com/DefenselessCourteousChihuahuaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand een linkje naar de goal? Dailymotion of zo.
Dit is wel zo spot on dat Vluggejapie wel een kloon van jou moet zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ben woest op de spelers van NEC. Wat een slappe hap. Voor zo'n salaris en de mooiste supporters van de hele wereld moet je ALLES geven VERDAMMT! Dit is uit den boze. Schandalig.
Volgend seizoen graag een KAMPFGEIST-trainer.
89-90 was h'veen toch ook 16de?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
Als Sparta promoveert, is dat een grotere stunt dan Heerenveen ooit.
Thanks.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
http://gfycat.com/DefenselessCourteousChihuahua
Dat nek eruit gespeeld wordt door Sparta is geen enkele garantie voor het eventueel promoveren van Sparta.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ja maar die hadden toen nog de 'flow'quote:
Sparta - Dordrecht is best een leuk affiche wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
Nee?! Dat meen je niet?! Hier gaan werelden voor me open. Bedankt!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat nek eruit gespeeld wordt door Sparta is geen enkele garantie voor het eventueel promoveren van Sparta.
Graag gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee?! Dat meen je niet?! Hier gaan werelden voor me open. Bedankt!
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:52 schreef Friek_ het volgende:
0-2 voor Sparta, dat zou nu echt prachtig zijn.
Linkje?quote:
Mooi man. Ik zie Excelsior promoveren. En daarnaast nog Dordt of Sparta.quote:
NEC is ook echt waardeloos waardeloos waardeloos.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is zanger Rinus weer los aan het gaan?
quote:
Zit nog even na te denken waar ik donderdagavond heen ga. Zal ik Excelsior pakken waar ik meer sympathie voor heb, of de Rijnmond-derby Sparta - Dordrecht?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Mooi man. Ik zie Excelsior promoveren. En daarnaast nog Dordt of Sparta.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Cavaliers het volgende:
NEC heeft het ook wel verdiend om te degraderen. Wat een wanbeleid, wat een vreemdelingenlegioen.
Ik zou Sparta doen, daar heb je grote kans Emile Schelvis en Hugo Borst tegen te komen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit nog even na te denken waar ik donderdagavond heen ga. Zal ik Excelsior pakken waar ik meer sympathie voor heb, of de Rijnmond-derby Sparta - Dordrecht?
Voor Excelsior heb ik wel via een maat een clubcard, Sparta niet, maar zou wel moeten lukken via via.
Dan mag ik hopen dat je komende week voor Dordt bent. Beleid en spelers van Spartaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Cavaliers het volgende:
NEC heeft het ook wel verdiend om te degraderen. Wat een wanbeleid, wat een vreemdelingenlegioen.
alleen Leiwakabessy interesseert t iets.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
NEK, wat doen jullie jezelf aan zeg. Hoe die spelers er ook bij lopen, zo ongeïnteresseerd...
Nee, bij Sparta ben ik zo hypocriet om dat door de vingers te zien. Sparta.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je komende week voor Dordt bent. Beleid en spelers van Sparta![]()
![]()
Zit wat in maar toch liever Sparta dan Dordrecht in de Eredivisiequote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je komende week voor Dordt bent. Beleid en spelers van Sparta![]()
![]()
Het enige wat goed is aan Sparta in de ere is de naam.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, bij Sparta ben ik zo hypocriet om dat door de vingers te zien. Sparta.
dequote:
Ik overweeg ook een van beide te bezoeken. Heb je sowieso een clubkaart nodig?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit nog even na te denken waar ik donderdagavond heen ga. Zal ik Excelsior pakken waar ik meer sympathie voor heb, of de Rijnmond-derby Sparta - Dordrecht?
Voor Excelsior heb ik wel via een maat een clubcard, Sparta niet, maar zou wel moeten lukken via via.
Spelers van Sparta zijn heus niet zo slecht als het lijkt.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Misschien komt Aad de Mos dan weer terugquote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het enige wat goed is aan Sparta in de ere is de naam.
Dan zie ik sowieso liever NEC.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wat in maar toch liever Sparta dan Dordrecht in de Eredivisie
Heb je weer een mooie langzame stream uitgekozen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oooooowww de 1-2 van de lijn gehaald
Dan degradeert Sparta zeker niet, want 21 is 5quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien komt Aad de Mos dan weer terug
Dan hoop ik al helemaal dat ze weer degraderen. Ik heb genoten van Excelsior thuis toen. En ik gun normaal Excelsior echt niets.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien komt Aad de Mos dan weer terug
En Jahanbasksh of hoe die kerel ook heet.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef egeltje1985 het volgende:
alleen Leiwakabessy interesseert t iets.
Janlul loopt te kutten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je weer een mooie langzame stream uitgekozen.
Waarschijnlijk wel, Woudestein zat vol vandaag, en Sparta was tegen NEC ook CC-verplichting.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik overweeg ook een van beide te bezoeken. Heb je sowieso een clubkaart nodig?
Wel eens, al vind ik het dat Dordt het veel meer verdiend.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit wat in maar toch liever Sparta dan Dordrecht in de Eredivisie
*verdientquote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel eens, al vind ik het dat Dordt het veel meer verdiend.
Woudestein was niet eens voor de helft vol.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, Woudestein zat vol vandaag, en Sparta was tegen NEC ook CC-verplichting.
Moet je kijken naar RKC nu. Ook afgeladen, niet normaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Woudestein was niet eens voor de helft vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar Groningen als vervanger van Zivkovic.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Higdon bij degradatie naar Ajax als supersub, of toch de natuurlijke opvolger van Pelle?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Guus niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zou ook een geniale tandem met Nickgod zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar Groningen als vervanger van Zivkovic.
Aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
O, heb het ook niet gezien, maar las dat. Zal wel een sarcastische opmerking zijn geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Woudestein was niet eens voor de helft vol.
Was sarcasme van mij ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
O, heb het ook niet gezien, maar las dat. Zal wel een sarcastische opmerking zijn geweest.
Misschien dat Excelsior dan vrije verkoop is.
Doet Heeinz en mij niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er geen consequenties aan verbinden.
Jij bent getrolld door Stijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
O, heb het ook niet gezien, maar las dat. Zal wel een sarcastische opmerking zijn geweest.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat denk jij als mede Higdon fan?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Higdon bij degradatie naar Ajax als supersub, of toch de natuurlijke opvolger van Pelle?
Dat dacht ik welquote:Op zondag 11 mei 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Heeinz en mij niks.
Ik ga er geen consequenties aan verbinden.
Nou ja, ik zie dat vandaag met Den Bosch CC verplicht was. Maar zal mede komen door FC Den Bosch supporters. RKC is minder risico natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij een hyena zeg.
JR vindt dit leuk.
Hoe kun je Higdon fan zijn?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat denk jij als mede Higdon fan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe kun je Higdon fan zijn?
Gewoon uit interesse.Kan je alleen op goal gaan, scoren tegen PEC en je in de finale schieten, schiet je lomp en dom over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie je de hele tijd niet en als een aasgier spring je nu op je prooi af.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]Maak de UI maar vast klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |