Sparta hoop ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:35 schreef Dos37 het volgende:
OMG, Sparta of Dordrecht dus in de Eredivisie.
Van mij mag Dordrecht ook wel een keer iets nieuws.quote:
Die moeten een heel elftal bij elkaar hurenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Van mij mag Dordrecht ook wel een keer iets nieuws.
Ach man, lekker naar het Kasteel volgend jaar. Genietenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Qua voetbal vind ik dit fantastisch, maar qua afstanden voor wedstrijden is dit natuurlijk minder.
Evt. zelfs nog Woudesteinquote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ach man, lekker naar het Kasteel volgend jaar. Genieten
Nee, naar de Krommedijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of de Krommedijkquote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen als we winnen ja. Anders duurt de rit eeuwen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeiden ze over NEC ookquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef MouzurX het volgende:
Dordrecht gaat echt niet verliezen van sparta
Tja, da's dat rare systeem met periodekampioenenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
het is al onzin dat Sparta mee mag doen aan de promotie/degradatie wedstrijden, ze hebben niks te zoeken in de ED Maar als ze het sportief halen dan is het volkomen terecht natuurlijk.
Tja, dat is ook niet heel moeilijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dordrecht is voetballend zesentachtig keer beter dan NEC
Zou nek ook moeten zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dordrecht is voetballend zesentachtig keer beter dan NEC
Wie zei er wat? NEC is waardeloos, al het hele seizoen.. dus zelfs tegen Sparta zou je niet moeten zeggen dat ze niet kunnen verliezen.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
het is al onzin dat Sparta mee mag doen aan de promotie/degradatie wedstrijden, ze hebben niks te zoeken in de ED Maar als ze het sportief halen dan is het volkomen terecht natuurlijk.
Periodetitels zijn juist een goed systeem. Anders is het grootste deel van de competitie al uitgespeeld na vier weken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, da's dat rare systeem met periodekampioenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |