SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We are the best from Mansjesterquote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt volgend seizoen wel anders
[ afbeelding ]
Met Van Gaal aan het roer zal er weer gelachen worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt volgend seizoen wel anders
[ afbeelding ]
ben aan het genieten van de tikie taka van onsquote:Op zondag 11 mei 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Insomnia_ was bezig deze TT te bedenken, het duurde alleen een beetje lang.
Ze zullen eindelijk weer spelen met vliegende tackles.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Van Gaal aan het roer zal er weer gelachen worden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Door degene die niet meer op het veld hoort te staanquote:
Vidic ook niet meer hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door degene die niet meer op het veld hoort te staan
Meid.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door degene die niet meer op het veld hoort te staan
Matig dat deze er niet is, in Engeland.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een vage Duitse in verschrikkelijke kwaliteit
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Had 2 keer geel moeten hebben voor overduidelijke handsballs
Grote klasse spelers he. Totaal weggespeeld worden en dan zo kinderachtig doenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Man Utd sluit het seizoen lekker in stijl af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat wordt dus Dordt in de EreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig![]()
Yvonne vindt dit leukquote:Op zondag 11 mei 2014 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus Dordt in de Ere
Geweldig
Wat zullen ze daar van balen zeg.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
Definitief géén Europa League voor Manchester United
goeie spoiler welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus Dordt in de Ere
Geweldig
Juist goed. Minder wedstrijden dus kan hij ze harder laten trainen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lowie wel. Anders waren ze vielleicht de beste von Europa
Niks mis mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Zorro het volgende:
Dordrecht, Excelsior en Sparta in de finales. Rotterdam e.o. United. Nou ben er maar blij mee
dat dan weer welquote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist goed. Minder wedstrijden dus kan hij ze harder laten trainen.
weten we ieder geval zeker dat Ajax weer kampioen wordtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Zorro het volgende:
Dordrecht, Excelsior en Sparta in de finales. Rotterdam e.o. United. Nou ben er maar blij mee
Misschien krijgt ie het idee om Rooney af te laten trainen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist goed. Minder wedstrijden dus kan hij ze harder laten trainen.
Maar dat hoeft ook niet, want Liverpoolquote:
quote:
Nou inderdaad wat huilen, dit was een erg seizoen maar deze wedstrijd is echt het dieptepunt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah ik hoopte al dat je zou reageren: lekker he voor je clubje
Zeg dat maar tegen Guusquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Spelen wel aanvallend voetbal dit jaar, dus verdienen het ook wel
Liverpool ook maar Shitty Is de beste ploegquote:Op zondag 11 mei 2014 16:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Spelen wel aanvallend voetbal dit jaar, dus verdienen het ook wel
Klopt, ik gun het Liverpool ook meer, maar City speelt gewoon aanvallend voetbal en speelt dat best redelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool ook maar Shitty Is de beste ploeg
Ze lijden dan ook gewoon weer een miljoenenverlies.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef Confetti het volgende:
Kan ook geen glimlach vanaf bij die Arabier.
In elk geval is alles beter dan Chelsea of Man Utd kampioenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, ik gun het Liverpool ook meer, maar City speelt gewoon aanvallend voetbal en speelt dat best redelijk.
Zit goed in elkaar, zal voor Liverpool heel moeilijk worden dit volgend seizoen weer te benaderen, zeker met CL erbij.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, ik gun het Liverpool ook meer, maar City speelt gewoon aanvallend voetbal en speelt dat best redelijk.
Dat sowieso idd.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval is alles beter dan Chelsea of Man Utd kampioen
als geld uit de kraan komt is dat niet zo'n probleemquote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ze lijden dan ook gewoon weer een miljoenenverlies.
Onmogelijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit goed in elkaar, zal voor Liverpool heel moeilijk worden dit volgend seizoen weer te benaderen, zeker met CL erbij.
Benieuwd wat de clubs in Engeland deze zomer allemaal gaan kopen. Liverpool heeft wat te besteden nu, Man Utd gaat sowieso veel uitgeven, Chelsea en City altijd. Arsenal misschien ook eens wat kopenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit goed in elkaar, zal voor Liverpool heel moeilijk worden dit volgend seizoen weer te benaderen, zeker met CL erbij.
Ze zullen echt wat goede aankopen moeten doen. Die backs bijvoorbeeld kunnen echt niet op CL niveau. Daarnaast zou een topaanvaller en top(aanvallende)middenvelder geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat ze gaan doen op de transfermarkt maar die kans is wel aanwezigquote:Op zondag 11 mei 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool volgend jaar gewoon weer buiten de CL plaatsen.
Mwah, ik denk dat Rodgers vrij verstandig zal inkopen, en als de belangrijkste spelers blijven (S3, en Coutinho), dan zie ik ze wel weer top 4 eindigen. Uitstekende coach. Goed voetbal.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Liverpool volgend jaar gewoon weer buiten de CL plaatsen.
Sowieso de verdediging versterken. Dat heeft ze echt de das omgedaan dit seizoen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze zullen echt wat goede aankopen moeten doen. Die backs bijvoorbeeld kunnen echt niet op CL niveau. Daarnaast zou een topaanvaller en top(aanvallende)middenvelder geen overbodige luxe zijn.
Ik gun eigenlijk maar 2 clubs het totaal niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
City![]()
Er zijn eig maar weinig clubs in engeland fie ik de titel gun
Het boeit eigenlijk niemand wat jij ervan vindt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
City![]()
Er zijn eig maar weinig clubs in engeland fie ik de titel gun
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Paal. Ik kijk weer eens fout, zoals vaker.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun eigenlijk maar 2 clubs het totaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die hekel aan het grote geld wel overboord gezet, gaat mij er meer om of ze me vermaken met hun voetbal en dat is bij Shitty dit jaar toch wel goed al had ik liever Liverpool als kampioen gehadquote:
karma voor zn handsquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef superniger het volgende:
Je neus breken in je laatste wedstrijd
Vidic
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef superniger het volgende:
Je neus breken in je laatste wedstrijd
Vidic
Toppertwitter:MijlpaalMin twitterde op zondag 11-05-2014 om 17:01:24Martin Skrtel... http://t.co/yMMLiWZHFm reageer retweet
Met zo'n ploeg 2e worden is een wereldprestatie, ik had op 5-6 gerekendquote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef WethouderHekking het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo,n kans om kampioen te kunnen worden krijgt Liverpool voorlopig niet meer.
De mokerslag van Chelsea dreunt nog lang na in Liverpool.
Als ze nou 1 of 2 goede spitsen hadden gehad hadden ze een betere ploeg gehadquote:Op zondag 11 mei 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zo'n ploeg 2e worden is een wereldprestatie, ik had op 5-6 gerekend
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ik had 'm een reeele kans gegeven op een basisplek op het WK
quote:
Voor zijn blessure deed hij het heel aardig anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met die Fer aan de hand ? Ik had 'm een reeele kans gegeven op een basisplek op het WK maar hij kan niet eens meekomen bij een degradant in de PL.
Kansloos.
Ze zijn dit seizoen op momenten boven zichzelf uitgestegen, zeker in de toppers.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met zo'n ploeg 2e worden is een wereldprestatie, ik had op 5-6 gerekend
Mourinho heeft dus toch het kampioenschap beslist, want daarna was de tank gewoon leeg...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze zijn dit seizoen op momenten boven zichzelf uitgestegen, zeker in de toppers.
Met Suarez en Sterling in supervorm.
Alleen in de wedstrijd tegen Chelsea ging alles fout. Dat was de genadeklap.
Knotsgekquote:
Mwah, 1 rode kaart en penalty, en voor je het weet staat het 2-1, met Man City met een mannetje minder. Als dan Man City even zenuwachtig wordt en West Ham erin gaat geloven, zou het nog een mooi einde kunnen worden.quote:
ManCAquote:Op zondag 11 mei 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
Demichelis had net trouwens rood kunnen krijgen.
MAFFIAquote:Op zondag 11 mei 2014 17:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, 1 rode kaart en penalty, en voor je het weet staat het 2-1, met Man City met een mannetje minder. Als dan Man City even zenuwachtig wordt en West Ham erin gaat geloven, zou het nog een mooi einde kunnen worden.
Maar goed, die kans is uiteraard idioot klein
Demichelis had net trouwens rood kunnen krijgen.
Ik begreep de hype destijds bij Twente al niet. Ik vond Janko veel beter als spits, maar sommigen deden net alsof het een nieuwe Bergkamp was ofzo...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze iemand halen die faalde in Duitsland
Daar deed hij het nog wel aardig dacht ik maar als je dan bij een middenmoter in Dld op de bank belandt ben je toch zeker te licht voor eentje in de PLquote:Op zondag 11 mei 2014 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik begreep de hype destijds bij Twente al niet. Ik vond Janko veel beter als spits, maar sommigen deden net alsof het een nieuwe Bergkamp was ofzo...
Ik vond hem bij Twente al veels te wisselvallig, en ook qua basistechniek niet goed genoeg. Veel verkeerde aannames, beslissingen, etc etc. Dan zie ik dus liever een Janko, die positioneel prima was en verder gewoon deed wat hij moest doen, en verder niets...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar deed hij het nog wel aardig dacht ik maar als je dan bij een middenmoter in Dld op de bank belandt ben je toch zeker te licht voor eentje in de PL
Zo stoer deze boiquote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het boeit eigenlijk niemand wat jij ervan vindt.
Nee, zeker niet. Gerrard is soms geweldig, maar ook vaak genoeg dom of onzichtbaar. Giggs is vrijwel zijn hele carriere gewoon een meerwaarde geweest voor het team, nooit echt dips, geen gekke dingen, etc etc.quote:
Gerrard > lampard + giggs en nog een aantal. Gerrard is zo'n fucking heldquote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Gerrard is soms geweldig, maar ook vaak genoeg dom of onzichtbaar. Giggs is vrijwel zijn hele carriere gewoon een meerwaarde geweest voor het team, nooit echt dips, geen gekke dingen, etc etc.
Lampard trouwens beter dan beide.
Wilshere vind ik ook ontzettend vaak DOMME dingen doen, dus die vergelijking met Gerrard had ik ook al gemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gerrard > lampard + giggs en nog een aantal. Gerrard is zo'n fucking held![]()
Nieuwe held van Engeland zal Wilshere wel worden, eindbaas in wording.
Het is niet alleen zijn schuld.. 50 tegengoals is een beetje teveel van het goede..daar word je geen kampioen mee. Liverpool heeft in de 1e seizoenshelft teveel laten liggen. Wel zonde.. City doet me niks, had het die gasten wel gegund.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe veel nachten zal Gerrard nog wakker liggen over dat slippertje een paar weken geleden tegen Chelsea...!?
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Gerrard is soms geweldig, maar ook vaak genoeg dom of onzichtbaar. Giggs is vrijwel zijn hele carriere gewoon een meerwaarde geweest voor het team, nooit echt dips, geen gekke dingen, etc etc.
Lampard trouwens beter dan beide.
Daarom , 2e is gewoon geweldig met deze ploegquote:Op zondag 11 mei 2014 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn schuld.. 50 tegengoals is een beetje teveel van het goede..daar word je geen kampioen mee. Liverpool heeft in de 1e seizoenshelft teveel laten liggen. Wel zonde.. City doet me niks, had het die gasten wel gegund.
Jij bent een Aziaat, dus we nemen jou sowieso al niet serieus...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wilshere vind ik ook ontzettend vaak DOMME dingen doen, dus die vergelijking met Gerrard had ik ook al gemaakt.
lol, yilong is een kaasjequote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij bent een Aziaat, dus we nemen jou sowieso al niet serieus...
Racist.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Begon wel erg goed...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:25 schreef superniger het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat Ozil een miskoop is.
Derby heeft Stief. Dat lijkt me voldoende.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Hebben Derby en Brighton ook een type als Yayagod?
Je moeder nam me wel serieus...quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
haatquote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar waar komt die Aziaten haat bij je vandaan? Je hebt er nogal last van
Aziaten hebben een grotere piemel dan hem.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar waar komt die Aziaten haat bij je vandaan? Je hebt er nogal last van
twitter:ManUtd twitterde op maandag 12-05-2014 om 22:17:50CONFIRMED: @RioFerdy5 will leave #mufc this summer after 12 years at the club. More: http://t.co/R9B2jPge8V reageer retweet
Ik denk dat ze veel buitenlander onder contract hebben staan en daar voornamelijk op de aanvallende posities.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Premier League Standings if Only Goals by English Players Counted
[ afbeelding ]
Man. City gedegradeerd. Jongens, zeg het maar!
Southampton op een nette 2e plaats. Niet voor niets beste jeugdopleiding van Engeland.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kut statistiek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet slim om te doen als alleen goals van Engelse spelers tellen :Squote:Op donderdag 15 mei 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel buitenlander onder contract hebben staan en daar voornamelijk op de aanvallende posities.
Dit, lijstje slaat nergens op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:26 schreef Typisch het volgende:
Als je dit voor Feyenoord zou maken, om maar een voorbeeldje te nemen, krijg je ook zo'n terugval. 10 Nederlanders en 1 Italiaanse topscoorder.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig kampioensfeest van City.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Deze loopt als een zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt wel een goede stream, wellicht even op channel 2 klikken. Zal wel 30/45 minuten van tevoren aan gaan.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 16:48:12#Arsenal team to play Hull City: Fabianski, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Podolski, Giroud reageer retweet
twitter:hullcityteam twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 16:47:18Hull City Starting XI: McGregor; Davies, Bruce, Chester, Rosenior, Elmohamady, Livermore, Huddlestone, Meyler, Quinn, Fryatt #UTT reageer retweet
Eerst kijken en dan eten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef alors het volgende:
Ik ben over een halfuur pas thuis en ik moet dan ook nog koken en eten.
Doe ik ook zo vaak, verveelt het koken ook niet als het lang duurt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb gruwelijk honger, zet mijn laptop wel in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |