of je nou voor vrijdag of een maandag vrij vraagt. Maakt weinig uit lijkt me.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja kan ook. Wellicht kunnen dan wel meer mensen, nadeel alleen is dat de dag erna maandag is
Dat wel maar dan eindigt de meet wel vrij vroegquote:Op zondag 11 mei 2014 16:25 schreef Maringo het volgende:
En als NL al moet spelen op 5 of 12 juli, is het toch pas om 22.00 's avonds.
Huh, gisteren had je het nog over een crematie!quote:
ojaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Huh, gisteren had je het nog over een crematie!
Ja ik heb ff de datums naar zondag gezet. Dan kunnen wellicht meer mensen. Geen WK dat in de weg zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef Dactylus het volgende:
Vervolg! Toppeh! Ik kan van de aangegeven data alleen de 5e... Een zondag is ook mogelijk, misschien zelfs liever. Een vrijdag zal alleenlijk in de avond gelukken.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
of je nou voor vrijdag of een maandag vrij vraagt. Maakt weinig uit lijkt me.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Zondga 6 juli lijkt mij de beste datum dan wellicht misschien.
Ik zeg doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Akkoord. Kans is wel aanwezig dat ik me dan brak en kut voelquote:Op zondag 11 mei 2014 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
Anders kom je gewoon iets later en slaap je ietsjes uitquote:Op zondag 11 mei 2014 16:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Akkoord. Kans is wel aanwezig dat ik me dan brak en kut voel
Fans!!quote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Paul het volgende:
Ik kom soberzo naar de meets in Utrecht, dus ik ben er mits ik niet op vakantie ben dan. Ik zie geen datum
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Fansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |