Is stiekem allemaal de schuld van BlueJeans.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets te zien. je lachte al zo veel
Ghehe, ik weet 't. Ik heb een bek als een battletoad.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Sardu had wel een van de meest brede lachbekken.
Ik ookquote:[b]Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef Sardu
[..]
Ghehe, ik weet 't. Ik heb een bek als een battletoad.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef JustAsEasy het volgende:
Normaal is het niks voor mij zo'n meet met "onbekende"
Een onbekende blijft altijd een onbekende zolang je 'm niet ontmoet.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef JustAsEasy het volgende:
Normaal is het niks voor mij zo'n meet met "onbekende"
Ik dacht dat dat alleen opviel omdat ik nuchter was.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets te zien. je lachte al zo veel
Wilhelminapark! Flashbacks van toen ik 16/17 was en er na werk ging chillen met vrienden/collega's Mooie tijd, mooie tijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ey let wel ff op dat er niet teveel SC is en probeer het ontopic te houden.
Daarom! Ik ben wel sociaal dus, dat is het probleem niet. Maar als het 30 graden is, doe ik een korte broek aan hahaquote:Op maandag 12 mei 2014 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een onbekende blijft altijd een onbekende zolang je 'm niet ontmoet.
Gewoon je YOLOschoenen en blauwe spijkerbroek aan, krat bier mee en zien waar het je brengt.
Je komt of je komt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef Oerbeer het volgende:
Omdat ik de vorige meet niet heb gedaan meld ik mij hier gewoon voor aan. Onder voorbehoud.
Goede keuze he???quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wilhelminapark! Flashbacks van toen ik 16/17 was en er na werk ging chillen met vrienden/collega's Mooie tijd, mooie tijd.![]()
Het lijkt mij een uitstekend idee dat jij mij op de lijst zet wanneer ik tegen die tijd aangeef dat ik kom.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan zet ik je tegen die tijd op de lijst wanneer je aangeeft dat je komt.
gvd zo'n irritante zin.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Het lijkt mij een uitstekend idee dat jij mij op de lijst zet wanneer ik tegen die tijd aangeef dat ik kom.
kom jij ook weer?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wilhelminapark! Flashbacks van toen ik 16/17 was en er na werk ging chillen met vrienden/collega's Mooie tijd, mooie tijd.![]()
Hahaha, dankje! Ik ben inderdaad altijd vrolijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen opviel omdat ik nuchter was.
Sardu is een happy stoner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha, dankje! Ik ben inderdaad altijd vrolijk.![]()
Vond dit ding net nog terug op mijn trui.
Ik wil ook een joint vinden op mijn truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tevens lijkt het net alsof er God staat onder de doorkrassings. Nice.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wat de hell. Blow jij tegenwoordig?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil ook een joint vinden op mijn trui .
Al vanaf mijn 15equote:
Ik bedoelde frequent inderdaad. Ik had zo'n idee dat je super onschuldig was ditdat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al vanaf mijn 15e.
Of ja, wat bedoel je met blowen. Het is nou niet of ik het vaak doe. Als je frequent blowen bedoelt dan nee.
Was ik ook tot die leeftijd ergens.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde frequent inderdaad. Ik had zo'n idee dat je super onschuldig was ditdat.
Hear hear.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was ik ook tot die leeftijd ergens.
Blowen niet onschuldig vindenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde frequent inderdaad. Ik had zo'n idee dat je super onschuldig was ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |