Al vanaf mijn 15equote:
Ik bedoelde frequent inderdaad. Ik had zo'n idee dat je super onschuldig was ditdat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al vanaf mijn 15e.
Of ja, wat bedoel je met blowen. Het is nou niet of ik het vaak doe. Als je frequent blowen bedoelt dan nee.
Was ik ook tot die leeftijd ergens.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde frequent inderdaad. Ik had zo'n idee dat je super onschuldig was ditdat.
Hear hear.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was ik ook tot die leeftijd ergens.
Blowen niet onschuldig vindenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde frequent inderdaad. Ik had zo'n idee dat je super onschuldig was ditdat.
Heb ik jou niet eens een tulp zien rollen op de tc of was dat hork?quote:
Ik wil je de volgende keer best een joint op je trui plakken hoor. En datgene waar het op lijkt onder de doorkrassings klopt natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook een joint vinden op mijn trui.
Tevens lijkt het net alsof er God staat onder de doorkrassings. Nice.
Ja klopt. Niet gerold, wel meegerookt. Uiteindelijk schoot er een nasty stuk 'iets' in m'n keel en heb ik nog flink lopen barfen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ik jou niet eens een tulp zien rollen op de tc of was dat hork?mono en Moira waren ook bij jullie geloof ik
Hehe nice. Wie had hem gerold? Hork?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet gerold, wel meegerookt. Uiteindelijk schoot er een nasty stuk 'iets' in m'n keel en heb ik nog flink lopen barfen.
Liesje.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe nice. Wie had hem gerold? Hork?
You suck. Letterlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet gerold, wel meegerookt. Uiteindelijk schoot er een nasty stuk 'iets' in m'n keel en heb ik nog flink lopen barfen.
Watquote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja nou, het was anders best kut. Stukje teerovergoten wiet of iets.
Dat was dus echt geen tabak. Was echt een dikke motherfucker wat in m'n keel vastzat.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Nee Oerbeer serieus, hoe krijg je meer dan per ongeluk een klein sliertje tabak uit een joint gezogen?
[..]
Wat.
Iets zegt mij tipje.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was dus echt geen tabak. Was echt een dikke motherfucker wat in m'n keel vastzat.
Twee hele weken, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef Oerbeer het volgende:
Anyways de smaak was zo ranzig dat ik voorlopig wel genezen was van het hele wietgebeuren. Duurde maar liefst twee hele weken voor ik weer een joint aanraakte.
Heb je dat wel eens getest? Ik heb recent nog gepoogd een maand niks aan middelen te nemen. Geen drank, geen wiet, niks. Slappe zak als ik was heb ik het anderhalve week volgehouden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef OllieWilliams het volgende:
Nee geintje kan best een tijdje zonder wiet![]()
![]()
![]()
In februari 3,5 week niet gedronken, geblowd, alles.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens getest? Ik heb recent nog gepoogd een maand niks aan middelen te nemen. Geen drank, geen wiet, niks. Slappe zak als ik was heb ik het anderhalve week volgehouden.
Netjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In februari 3,5 week niet gedronken, geblowd, alles.
Begrijpelijk. Je had heel wat in te halen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daarna wel ruim een week elke nacht volledig van de kaart geweest, moet erbij gezegd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |