achteraf gezien heb je je teveel zorgen gemaakt over DK en UK he?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, als is aangegeven dat het niet wordt gewaardeerd/mag, dan is het niet zo gek toch, dat ze weg gaan? Je móet al zoveel scrollen en lezen in die live topics
Maar al met al was het wel gezellig, toch, begrijp ik?
Nee, maar europese charts zijn daar gewoon heel populair.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef marcodej het volgende:
Is het niet zo dat je met twee downloads al in de top 200 staat in zo'n land?
Die Wouter Hamel, die vorige week zong tijdens het Bevrijdingsconcert, is ook behoorlijk populair in Zuid Korea zag ik. Eigenaardig.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar europese charts zijn daar gewoon heel populair.
En verder zitter er ook veel europeanen daar.
Caro wil niet, heeft ze al regelmatig gezegd.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Unites het volgende:
11 nummer 1 noteringen, tegenover 6 van Oostenrijk (incl. Rusland)
Ik ben eruit: CATS heeft duidelijk de avond gewonnen. Oostenrijk was ook super, maar heeft alleen gewonnen door de symphatiestemmen. Ik denk als we vanavond de stemronde nog een keer zouden doen, dat dan Nederland duidelijk als winnaar uit de bus zou komen. Maar goed, alsnog verdient. Maar in mijn omgeving hoor ik steeds meer mensen walgen van de Oostenrijkse inzending. Het is wel duidelijk dat het podium niet meer alleen wordt gebruikt waarvoor het eigenlijk dient.
Volgend jaar zou ik zeggen: Caro Emerald. Ik denk dat we daar mee ook hoog kunnen scoren. Racoon, VanVelzen, Di-Recht, Alain Clark is allemaal niets voor op zo'n festival. Dan krijgen we vast wel weer een nummer van dertien in een dozijn.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef marcodej het volgende:
Is het niet zo dat je met twee downloads al in de top 200 staat in zo'n land?
Kunnen jullie me niet even in de waan laten dat heel veel inheemse stammen nu ontzettend Calm After The Storm zijn?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar europese charts zijn daar gewoon heel populair.
En verder zitter er ook veel europeanen daar.
Zelfs in Vietnam en Namibie zijn ze doorgebroken.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef grazz het volgende:
Gewoon, omdat ze het verdienen:
Calm After the Storm
#1 Belgium
#1 Denmark
#1 Estonia
#1 Ireland
#1 Latvia
#1 Lithuania
#1 Netherlands
#1 Norway
#1 Slovenia
#1 Sweden
#1 Switzerland
#2 Germany
#2 Luxembourg
#2 Poland
#2 Spain
#3 Austria
#3 Finland
#3 Hungary
#4 United Kingdom
#4 Romania
#5 Malta
#5 Moldova
#7 Greece
#14 Russia
#16 Belarus
#22 Armenia
#24 Slovakia
#38 Portugal
#55 Australia
#55 Qatar
#63 Italy
#77 France
#81 Israel
#84 Cyprus
#121 Namibia
#126 Vietnam
#139 New Zealand
#147 Ukraine
#212 South Africa
Album: The Common Linnets
#1 Estonia
#1 Netherlands
#3 Austria
#4 Denmark
#4 Germany
#5 Switzerland
#6 Slovakia
#7 Luxembourg
#13 Sweden
#15 Ireland
#16 Latvia
#19 Belgium
#21 United Kingdom
#24 Norway
#24 Poland
#25 Spain
#56 Australia
#341 Russia
#398 Finland
Wouter Hamel is een goeie zanger, maar of jazz nou aanslaat bij breder publiek.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die Wouter Hamel, die vorige week zong tijdens het Bevrijdingsconcert, is ook behoorlijk populair in Zuid Korea zag ik. Eigenaardig.
Zou trouwens een prima inzending kunnen zijn voor ons, Wouter Hamel!
Caro heeft niks te willen! We stellen gewoon een optreedplicht in voor artiestenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Caro wil niet, heeft ze al regelmatig gezegd.
Als Country kan, moet Jazz ook kunnen. En zijn type Jazz is behoorlijk toegankelijk hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wouter Hamel is een goeie zanger, maar of jazz nou aanslaat bij breder publiek.
Nee, je hebt gelijk...Sherpa's gaan nu calm after the storm zingend weer de berg opquote:Op zondag 11 mei 2014 17:04 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie me niet even in de waan laten dat heel veel inheemse stammen nu ontzettend Calm After The Storm zijn?
Die kunnen we vast overhalen.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Caro wil niet, heeft ze al regelmatig gezegd.
Samen!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom niet Wouter Hamel of Giovanca(alhoewel zij het kleurtje tegen heef)
Wat blijkbaar werkt is een ervaren artiest(of twee) die zelf nummers schrijft en er een uitkiest. Caro zingt toch alleen nummers van anderen?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Unites het volgende:
Volgend jaar zou ik zeggen: Caro Emerald. Ik denk dat we daar mee ook hoog kunnen scoren. Racoon, VanVelzen, Di-Recht, Alain Clark is allemaal niets voor op zo'n festival. Dan krijgen we vast wel weer een nummer van dertien in een dozijn.
Zeg je nou Wouter Hamel omdat ik het net zeg of is het totaal toeval?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom niet Wouter Hamel of Giovanca(alhoewel zij het kleurtje tegen heef)
Staat me ook wel tegen, maar past ook wel weer bij het ESF. Dus wat dat betreft is Oostenrijk een goede winnaar, al is het niet mijn winnaar.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef Unites het volgende:
11 nummer 1 noteringen, tegenover 6 van Oostenrijk (incl. Rusland)
Ik ben eruit: CATS heeft duidelijk de avond gewonnen. Oostenrijk was ook super, maar heeft alleen gewonnen door de symphatiestemmen. Ik denk als we vanavond de stemronde nog een keer zouden doen, dat dan Nederland duidelijk als winnaar uit de bus zou komen. Maar goed, alsnog verdient. Maar in mijn omgeving hoor ik steeds meer mensen walgen van de Oostenrijkse inzending. Het is wel duidelijk dat het podium niet meer alleen wordt gebruikt waarvoor het eigenlijk dient.
Ik heb het volgensmij een uurtje of zes geleden in een ander topic ook al geopperd.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou Wouter Hamel omdat ik het net zeg of is het totaal toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |