Dat moment vergeet ik nooit meerquote:Op zondag 11 mei 2014 14:18 schreef Fred_B het volgende:
Ze heeft in de nationale voorronde in elk geval een 'historische' overwinning behaald
quote:
Maar nooit goed genoeg voor de finalequote:Op zondag 11 mei 2014 14:29 schreef JasVerstoppen het volgende:
Met fet liedje was niks, we hadden alleen de uitvoering van Vinzzent moeten sturen, die was het beste.
Ach dat is elk jaar weer anders. Ik heb niet gekeken gisteren hoor maar ik heb wel de cd met alle inzendingen beluisterd. Ik vond ze geen van allen geschikt. Met de inzending van Polen als absolute slechtste en die stonden jammer genoeg wel in de finale.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Maar nooit goed genoeg voor de finale
Kan veel beter: een Nederlandse transseksueel. Vraag me niet hoe ik het nummer ken.quote:
Ik vind Marlous Oosting oprecht leuk.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Kan veel beter: een Nederlandse transseksueel. Vraag me niet hoe ik het nummer ken.
Nee, een Hyundai Scoupe. Iets andere koek, haha. Een GT86 is iets boven budget.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind Marlous Oosting oprecht leuk.
Btw, heb jij een GT86?
Een MR2 MKII heb je ook voor jouw budget. Ook leuk!quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Nee, een Hyundai Scoupe. Iets andere koek, haha. Een GT86 is iets boven budget.
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:18 schreef Fred_B het volgende:
Ze heeft in de nationale voorronde in elk geval een 'historische' overwinning behaald
quote:
Het meest beschamende stukje televisie van 2010...quote:
Van dit milleniumquote:Op zondag 11 mei 2014 21:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het meest beschamende stukje televisie van 2010...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |