Zweden zelfs een half orkest. Sanne zelf galmde vooral mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Greys het volgende:
Roemenië had er ook twee volledig in het donker staan ja
Zag je niet eens een glimp van!
Ja, dat zeg je altijd na afloop tegen een journalist van het betreffende land, uit aardigheidquote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Kan me anders herinneren dat veel landen vonden dat ze hoger had moeten eindigen.
Je moet ervoor waken dat het wel toegankelijk blijft. Ik vond dat Noorwegen vorig jaar het randje opzocht met een tamelijk experimentele sound, maar toch nog toegankelijk. Het nummer werd uiteindelijk zelfs vierde:quote:Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Fascination het volgende:
Iedereen denkt nu bij dj icm zanger(es) aan veel van die troep uit de top 40. Zo hoeft het helemaal niet te gaan. Neem dit nu bijvoorbeeld:
Al heb je daar wel het probleem bij dat het wellicht te veel om de muziek draait, ipv de zang.
Hoorde je op het einde bij Zweden in de finale ook goed ja. Je zag dat ze eerder klaar was met zingen dan de stem ophield.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:53 schreef Kinga het volgende:
Waar ik mij trouwens elk jaar aan erger, dat sommige landen hun 'anonieme' zangers in het donker zetten om mee te laten zingen. Hoe triest is dat dan? Mogen die geen credits krijgen?
Die tuthola van slovenie playbackte dat Oohhh-Ohhhh te obvious, of die anonieme zangeres in het donker op rechts nam het over....
Ja, maar tóch had het elf jaar geleden gescoord, béter dan Esther Hart. Weet ik zeker!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, dit refrein is ook wel kotsopwekkend.
Dat jij niet eens wat anders kunt gaan doen.quote:
Armenië dit jaar is denk ik in een vergelijkbare categorie. Het enige probleem als het te origineel wordt, is dat de jury dan afhaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ervoor waken dat het wel toegankelijk blijft. Ik vond dat Noorwegen vorig jaar het randje opzocht met een tamelijk experimentele sound, maar toch nog toegankelijk. Het nummer werd uiteindelijk zelfs vierde:
Zo kan het dus ook!
Ja, dat vond ik dus ook geweldig. Maar eerlijk is eerlijk, Nederland is doorgaans wel beter in simpele gitaarmuziek zoals Acda & de Munnik.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet ervoor waken dat het wel toegankelijk blijft. Ik vond dat Noorwegen vorig jaar het randje opzocht met een tamelijk experimentele sound, maar toch nog toegankelijk. Het nummer werd uiteindelijk zelfs vierde:
Zo kan het dus ook!
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kappen nou lelijke acrobaat, of moet ik je weer op het imperiaal binden bij -5?
Ja joh johannes!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jij niet eens wat anders kunt gaan doen.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ilse is voor mij in NL iemand die het echt van haar muziek moet hebben, mooi is het laatste waar ik aan denk als ik naar haar kijkquote:Op zondag 11 mei 2014 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word anders ook wel een beetje moe van dat geneuzel over geld. Als zo'n land als Denemarken het kan organiseren, kan Nederland - met 3 keer zo veel inwoners - dat ook wel. En dan betalen de grote vijf ook nog eens mee.
We hebben in dit land ook miljoenen euro's over voor politie-inzet rondom voetbalwedstrijden, terwijl de clubs dat ook zelf zouden kunnen dokken. Als dat kan, dan kunnen we ook wel eens in de zoveel tijd een muzikaal evenement organiseren. En daar komt dan nog bij dat het een enorme promotie voor Nederland is.
Maar simpele gitaarmuziek kan ook heel erg goed zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik dus ook geweldig. Maar eerlijk is eerlijk, Nederland is doorgaans wel beter in simpele gitaarmuziek zoals Acda & de Munnik.
Ja want Frankrijk scoorde dit jaar ook zo lekker met hun schijtonzinquote:Op zondag 11 mei 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er ook helemaal voor om Mr Polska naar het ESF te sturen met zo'n soort liedje.
Sowieso al 12 punten.
Een meer dan terechte laatste plaats voor Frankrijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want Frankrijk scoorde dit jaar ook zo lekker met hun schijtonzin
Ik vond die twee punten anders nog best veel.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een meer dan terechte laatste plaats voor Frankrijk.
Iedereen haat Frankrijk, die eindigen sowieso elk jaar onderaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms is 'onzin' in elk geval nog leuk/aanstekelijk, maar dit was echt geen van allenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een meer dan terechte laatste plaats voor Frankrijk.
Als Frankrijk een Maitre Gims-achtig nummer had gestuurd, had het best wel wat kunnen worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen haat Frankrijk, die eindigen sowieso elk jaar onderaan.
We hebben net Joan en Sieneke, met alle respect, achter de rug. Hou de lijn van Anouk en Ilse-Waylon nog meer even vol.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |