Waarom je bek open trekken als je ook gewoon niks kunt zeggenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom een auto op een schip laden als je ook kunt rijden.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waarom je bek open trekken als je ook gewoon niks kunt zeggen
Touchéquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waarom je bek open trekken als je ook gewoon niks kunt zeggen
Ja, dat is vrij speciaal. Ik wil je niet ontmoedigen maar ga er maar vanuit dat je komende 50 ritten in mindere auto's zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef repayyasper het volgende:
morgen een ritje in een mercedes 350 cdi, is het speciaal om dit soort auto's te krijgen? ik ben namelijk vrij nieuw. Ik ben er iig dik tevreden mee.
Meestal autos met een nieuwwaarde van 10k tot 15k, dus 0.8 tot 1.4 liter bakjes meestal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef repayyasper het volgende:
morgen een ritje in een mercedes 350 cdi, is het speciaal om dit soort auto's te krijgen? ik ben namelijk vrij nieuw. Ik ben er iig dik tevreden mee.
Als er bij startadres 'Rotterdam' staat, dan ja, staat er "Blablabla nummer, Hoogvliet" , dan niet. Tenminste, zo doe ik hetquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:35 schreef qua111 het volgende:
Zodadelijk een ritje vanuit Hoogvliet, en ik woon Rotterdam. Valt dit nou onder "beginnen in eigen gemeente", en dus starttijd = aankomsttijd adres, of is het een stad/dorp op zich? Wel 45min reistijd namelijk
Nope. Is een 'investering' zeggen ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Word je betaald om bij die meeting te zijn?
Nouja.. Wat voor een? C klasse of S? Of ML? Scheelt allemaal nogal wat qua "speciaal".quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef repayyasper het volgende:
Voor een hiker is het net zo speciaal hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nouja.. Wat voor een? C klasse of S? Of ML? Scheelt allemaal nogal wat qua "speciaal".
Sounds good enoughquote:Als er bij startadres 'Rotterdam' staat, dan ja, staat er "Blablabla nummer, Hoogvliet" , dan niet. Tenminste, zo doe ik het
Privé neem ik aan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag vanavond de VW Beetle met caravan van Rodenstock rijden, weer eens wat anders dan de standaard ritjes
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag vanavond de VW Beetle met caravan van Rodenstock rijden, weer eens wat anders dan de standaard ritjes
lol, dan heb ik kennelijk veel geluk. Sinds oktober 2x een Volkswagen Up gereden en laatst een Seat Ibiza. Dat zijn de enige auto's met een nieuwwaarde tussen 10k en 15k.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Meestal autos met een nieuwwaarde van 10k tot 15k, dus 0.8 tot 1.4 liter bakjes meestal.
10-15k zijn alleen de drielingen en kale polo's.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Wave103 het volgende:
10k tot 15k is ook wel erg mager hoor, ik zou zeggen gebruikelijk 10k tot 25k.
Maak daar zelfs maar 30k van. Een Megane/Golf/Focus met diesel zit namelijk al snel boven de 25k. De duurste Golf die ik heb gereden was een 140 pk diesel, nieuwprijs 32k! (belasting in NL...quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Wave103 het volgende:
10k tot 15k is ook wel erg mager hoor, ik zou zeggen gebruikelijk 10k tot 25k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |