Importerenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:40 schreef Sjouveur het volgende:
Thanks, voor 2500-3000 dollar heb je al een redelijk goede, die je met wat geluk ook weer voor dezelfde prijs kan verkopen
Inderdaad importeren, vanwege het klimaat daar heb je minder kans op roest waardoor je in Nederland winst kan maken.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:54 schreef Viezze het volgende:
Dat denk ik ook niet, het is best duur om een auto op een schip te zetten.
Word je betaald om bij die meeting te zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:13 schreef wtr12 het volgende:
Gaan er nog meer collega's van AR volgende week woensdag om 10:00 op bezoek bij LP Breukelen?
auto's vinden oceaanwater niet z tof.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon roadtrip maken jwz. Via Alaska naar Rusland en dan keihard naar de EU blazen.
Zo'n Toyota pickup kopen dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
auto's vinden oceaanwater niet z tof.
Er gaat toch wel een veerboot oid over de Beringstraat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
auto's vinden oceaanwater niet z tof.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon roadtrip maken jwz. Via Alaska naar Rusland en dan keihard naar de EU blazen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er gaat toch wel een veerboot oid over de Beringstraat?
nope. Wordt vliegen of zwemmen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er gaat toch wel een veerboot oid over de Beringstraat?
Waarom je bek open trekken als je ook gewoon niks kunt zeggenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom een auto op een schip laden als je ook kunt rijden.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waarom je bek open trekken als je ook gewoon niks kunt zeggen
Touchéquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waarom je bek open trekken als je ook gewoon niks kunt zeggen
Ja, dat is vrij speciaal. Ik wil je niet ontmoedigen maar ga er maar vanuit dat je komende 50 ritten in mindere auto's zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef repayyasper het volgende:
morgen een ritje in een mercedes 350 cdi, is het speciaal om dit soort auto's te krijgen? ik ben namelijk vrij nieuw. Ik ben er iig dik tevreden mee.
Meestal autos met een nieuwwaarde van 10k tot 15k, dus 0.8 tot 1.4 liter bakjes meestal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef repayyasper het volgende:
morgen een ritje in een mercedes 350 cdi, is het speciaal om dit soort auto's te krijgen? ik ben namelijk vrij nieuw. Ik ben er iig dik tevreden mee.
Als er bij startadres 'Rotterdam' staat, dan ja, staat er "Blablabla nummer, Hoogvliet" , dan niet. Tenminste, zo doe ik hetquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:35 schreef qua111 het volgende:
Zodadelijk een ritje vanuit Hoogvliet, en ik woon Rotterdam. Valt dit nou onder "beginnen in eigen gemeente", en dus starttijd = aankomsttijd adres, of is het een stad/dorp op zich? Wel 45min reistijd namelijk
Nope. Is een 'investering' zeggen ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Word je betaald om bij die meeting te zijn?
Nouja.. Wat voor een? C klasse of S? Of ML? Scheelt allemaal nogal wat qua "speciaal".quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:15 schreef repayyasper het volgende:
Voor een hiker is het net zo speciaal hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nouja.. Wat voor een? C klasse of S? Of ML? Scheelt allemaal nogal wat qua "speciaal".
Sounds good enoughquote:Als er bij startadres 'Rotterdam' staat, dan ja, staat er "Blablabla nummer, Hoogvliet" , dan niet. Tenminste, zo doe ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |