Grote baby boks! uk wordt iets groter geschat, en vanwege mijn overgewicht mag ik donderdag voor een suikerontbijt... zie er wel een beetje tegenop... ik eet echt direct uit bed en dat mag dan niet..quote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Dyre het volgende:
Chanty goed bezig!!
Ik heb niet eens kleertjes in maat 74. Ik denk dat ik gewoon 50/56/62 koop en daarna pas in ga slaan als de baby er is. Misschien is het wel een heel klein of heel groot kindje en dan weet ik pas echt goed welke seizoenskleertjes ik in welke maat moet kopen.
(Overigens is de kans op een groot babietje groter: de vk vond het bij de laatste controle toch nodig een testje te laten doen, dus ik moet komende week even een afspraak maken voor zo'n glucosedrankje)
Wij hebben matrasje, molton, onderlegger (alleen over onderste deel matrasje; bij de Hema vandaan, weet even niet wat voor materiaal), hoeslaken. En daarop lakentje met deken en onder het hoofdje inderdaad vaak een hydrofiel ivm veel spugen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef Dyre het volgende:
Wij krijgen gewoon een lekkere baby met van die spekbeentjes
We hebben trouwens gisteren het ledikantje en matrasje gekocht. Maar we raakten daarna een beetje de weg kwijt... Want voor op het matrasje hadden we gewoon een hoeslaken bedacht, maar nou zien we ook matrasbeschermers , molton onderleggers en bedzeilen.
Is zo'n beschermer echt nodig? Ik lees soms dat ze zelf helemaal niet mogen ivm het ademen?
En zo'n onderlegger? Wat doet dat precies?
En een bedzeil...dat ademt toch ook niet?
Misschien is het wel fijn om iets beschermends neer te leggen ivm spugen enzo, maar daar had ik gewoon een hydrofieletje ofzo voor bedacht.
Grotere maten is allemaal tweedehands. Zie wel wanneer het past. Meeste dingen kunnen in elk seizoen wel gedragen worden. En anders geef ik het weer door aan iemand andersquote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Dyre het volgende:
Chanty goed bezig!!
Ik heb niet eens kleertjes in maat 74. Ik denk dat ik gewoon 50/56/62 koop en daarna pas in ga slaan als de baby er is. Misschien is het wel een heel klein of heel groot kindje en dan weet ik pas echt goed welke seizoenskleertjes ik in welke maat moet kopen.
(Overigens is de kans op een groot babietje groter: de vk vond het bij de laatste controle toch nodig een testje te laten doen, dus ik moet komende week even een afspraak maken voor zo'n glucosedrankje)
2x per dagquote:Op zondag 11 mei 2014 19:46 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Dat is minder, gelukkig is je eigen moeder wel enthousiast
Glucosetestmoet ik ivm tweelingzwangerschap sowieso met 24weken.
Dyre
Bedzeiltjes heb ik nooit gebruikt. Alleen een matrasheronderdoor molton eronder.
Voor spugen gebruikten we een hydrofiel. Ging minstens 2x pd in de was.
ja joh, daarom maak ik mij ook niet (meer) druk als mensen opmerkingen maken over de grootte van mn buik... ze is mega beweeglijk, en alles ziet er prima uit!quote:Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Pff 2 dagen? Dan zou ik me vooral niet druk maken. Lijkt me dat er ook enige marge zit in die metingen. Blijft toch mensenwerk.
En jeutje, als ik in de OP had gestaan, had ik 16e gestaanWat vliegt de tijd ineens. De dagen vliegen voorbij! (De nachten niet meer helaas)
Verrek!quote:Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Pff 2 dagen? Dan zou ik me vooral niet druk maken. Lijkt me dat er ook enige marge zit in die metingen. Blijft toch mensenwerk.
En jeutje, als ik in de OP had gestaan, had ik 16e gestaanWat vliegt de tijd ineens. De dagen vliegen voorbij! (De nachten niet meer helaas)
kreeg sowieso die gtt al ivm mn overgewicht, t was alleen een extra reden tot t aanvragen vd test...quote:Op zondag 11 mei 2014 20:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
GM, voor 2 dagen? Dat lijkt me wat overdreven, zou me daar idd niet druk om maken. Wel balen van Het drankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |