abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139826112
Dat gaat toch zeker wel je andere oor weer uit, Stormqueen?
Pff... Dat soort opmerkingen zou ik zo onzeker van worden, ook al weet je wie het zegt, zeg maar...
  zondag 11 mei 2014 @ 14:49:07 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_139826137
Ik ben dus wel erger gewend :D
Ach, en dan krijg ik wel weer een roze vilten vogeltje wat zelf is gemaakt, dat is weer heel lief. Ik probeer daar dan maar aan te denken en de woorden maar zoveel mogelijk te vergeten. ;)
Als ik enthousiasme wil ga ik gewoon naar mijn eigen moeder :')
disclaimer
pi_139833250
SQ echt de empathie van een kokosnoot dus :X

Lekker langs je heen laten gaan hoor!
  zondag 11 mei 2014 @ 18:36:35 #29
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_139834795
Crumpette, ik had je post nog wel gelezen, hoor. Alleen nog geen tijd gehad om terug te schrijven. Maar ik snap je helemaal en fijn dat je toch grotendeels gerustgesteld bent!

SQ, wat een rare commentaren! En dat je dan nog erger bent gewend... pfff. Zo'n vilten vogeltje klinkt dan wel weer lief.
pi_139835533
Ik sta precies midden in de lijst, 23 dames boven me, 23 onder me! :D

Ik heb sinds een paar dagen weer ontzettende last van jeukende borsten, zo erg dat ik 's ochtends wakker werd met allemaal krassen op mijn huid :o Heb ik 's nachts gewoon zitten krabben...
DAD, ik wil die mentholgel ook eens proberen, want gewone olie/creme lijkt niet echt te helpen. Welke gel was dat precies?

SQ, wat een belabberd commentaar...

Razz, even snel langs de supermarkt voor bonbons? :+
(ze zal ook wel snappen dat jullie er niet op gerekend hebben dat ze kwam toch?)
  zondag 11 mei 2014 @ 19:05:18 #31
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139835678
Ik heb de hydrofielluiers gestreken :@ Ik MOEST ze strijken :') En alle kleertjes t/m maat 74 zijn gewassen :+ Alleen nog wat dekentjes en lakens wassen. Rompertjes zijn gesorteerd op lengte omdat er geen ruk klopt van de maten. Gordijnen kunnen we morgen ophangen want die zitten nu in de was. Lamp is opgehangen. Zo de kleertjes in de kast leggen O+ Het begint ergens op te lijken :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139836244
Chanty goed bezig!!

Ik heb niet eens kleertjes in maat 74. Ik denk dat ik gewoon 50/56/62 koop en daarna pas in ga slaan als de baby er is. Misschien is het wel een heel klein of heel groot kindje en dan weet ik pas echt goed welke seizoenskleertjes ik in welke maat moet kopen.

(Overigens is de kans op een groot babietje groter: de vk vond het bij de laatste controle toch nodig een testje te laten doen, dus ik moet komende week even een afspraak maken voor zo'n glucosedrankje :{ )
pi_139836663
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Dyre het volgende:
Chanty goed bezig!!

Ik heb niet eens kleertjes in maat 74. Ik denk dat ik gewoon 50/56/62 koop en daarna pas in ga slaan als de baby er is. Misschien is het wel een heel klein of heel groot kindje en dan weet ik pas echt goed welke seizoenskleertjes ik in welke maat moet kopen.

(Overigens is de kans op een groot babietje groter: de vk vond het bij de laatste controle toch nodig een testje te laten doen, dus ik moet komende week even een afspraak maken voor zo'n glucosedrankje :{ )
Grote baby boks! uk wordt iets groter geschat, en vanwege mijn overgewicht mag ik donderdag voor een suikerontbijt... zie er wel een beetje tegenop... ik eet echt direct uit bed en dat mag dan niet..

vandaag bij de hema de opmerking gehad dat ik toch wel bijna ga bevallen.... Die blik als je zegt dat je pas 26 weken bent en ze toch echt nog een poosje binnen moet blijven... :+

overigens hier ook geen maatje 74. 50/56/62/68, en die laatste maten heb ik vooral van mn zus gehad. ook zomerspul waar ik dus zeer ws niks aan heb...
S. 2014
J. 2016
pi_139837279
Wij krijgen gewoon een lekkere baby met van die spekbeentjes O+

We hebben trouwens gisteren het ledikantje en matrasje gekocht. Maar we raakten daarna een beetje de weg kwijt... Want voor op het matrasje hadden we gewoon een hoeslaken bedacht, maar nou zien we ook matrasbeschermers , molton onderleggers en bedzeilen.

Is zo'n beschermer echt nodig? Ik lees soms dat ze zelf helemaal niet mogen ivm het ademen?
En zo'n onderlegger? Wat doet dat precies?
En een bedzeil...dat ademt toch ook niet?

Misschien is het wel fijn om iets beschermends neer te leggen ivm spugen enzo, maar daar had ik gewoon een hydrofieletje ofzo voor bedacht.
pi_139837449
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef Dyre het volgende:
Wij krijgen gewoon een lekkere baby met van die spekbeentjes O+

We hebben trouwens gisteren het ledikantje en matrasje gekocht. Maar we raakten daarna een beetje de weg kwijt... Want voor op het matrasje hadden we gewoon een hoeslaken bedacht, maar nou zien we ook matrasbeschermers , molton onderleggers en bedzeilen.

Is zo'n beschermer echt nodig? Ik lees soms dat ze zelf helemaal niet mogen ivm het ademen?
En zo'n onderlegger? Wat doet dat precies?
En een bedzeil...dat ademt toch ook niet?

Misschien is het wel fijn om iets beschermends neer te leggen ivm spugen enzo, maar daar had ik gewoon een hydrofieletje ofzo voor bedacht.
Wij hebben matrasje, molton, onderlegger (alleen over onderste deel matrasje; bij de Hema vandaan, weet even niet wat voor materiaal), hoeslaken. En daarop lakentje met deken en onder het hoofdje inderdaad vaak een hydrofiel ivm veel spugen.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:45:54 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139837463
ik heb nooit een beschermer gebruikt, wel een hydrofiel onder dr hoofdje.
oh, wel een molton trouwens.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_139837508
SQ
Dat is minder, gelukkig is je eigen moeder wel enthousiast

Glucosetest -O- moet ik ivm tweelingzwangerschap sowieso met 24weken.

Dyre
Bedzeiltjes heb ik nooit gebruikt. Alleen een matrasheronderdoor molton eronder.

Voor spugen gebruikten we een hydrofiel. Ging minstens 2x pd in de was.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:52:03 #38
52229 Chanty
pi_139837724
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Dyre het volgende:
Chanty goed bezig!!

Grotere maten is allemaal tweedehands. Zie wel wanneer het past. Meeste dingen kunnen in elk seizoen wel gedragen worden. En anders geef ik het weer door aan iemand anders :)

Wel vervelend dat je een glucosetest moet doen :( GM ook al!

Hier was het lijstje van de kraam als volgt: Molton, Hoeslaken, laken, dekentje. In het wiegje mag een molton onderlegger op het onderste gedeelte maar straks in het ledikantje niet zodra hij rond ronddolen want dan wordt dat te warm of zo. Sowieso moet alles van katoen zijn, dus er mag niks synthetisch inzitten omdat het dan niet voldoende kan ademen. Maar ik zou anders gewoon even bij het kraamzorgbureau informeren. Ik kreeg bij inschrijving een heel boekje toegestuurd met benodigdheden.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:53:23 #39
52229 Chanty
pi_139837776
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:46 schreef Zoë23 het volgende:
SQ
Dat is minder, gelukkig is je eigen moeder wel enthousiast

Glucosetest -O- moet ik ivm tweelingzwangerschap sowieso met 24weken.

Dyre
Bedzeiltjes heb ik nooit gebruikt. Alleen een matrasheronderdoor molton eronder.

Voor spugen gebruikten we een hydrofiel. Ging minstens 2x pd in de was.
2x per dag :o damn ik ga denk ik nog maar een wasmachine erbij kopen :+
pi_139838249
dyre: Afgelopen week de pretecho gehad en die vrouw heeft alles gemeten en zei dat het allemaal meeviel... meisje ligt 2 dagen voor...weegt nu iets meer dan 800 gram... Zij zag op basis vd metingen niks vreemds...
symptomen van zwangerschapsdiabetes heb ik niet maar beter het zekere vh onzekere...

ik sta 20e... huh... when did that happen?
S. 2014
J. 2016
pi_139838917
Pff 2 dagen? Dan zou ik me vooral niet druk maken. Lijkt me dat er ook enige marge zit in die metingen. Blijft toch mensenwerk.

En jeutje, als ik in de OP had gestaan, had ik 16e gestaan :+ Wat vliegt de tijd ineens. De dagen vliegen voorbij! (De nachten niet meer helaas)
pi_139839074
GM, voor 2 dagen? Dat lijkt me wat overdreven, zou me daar idd niet druk om maken. Wel balen van Het drankje.
pi_139839104
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Pff 2 dagen? Dan zou ik me vooral niet druk maken. Lijkt me dat er ook enige marge zit in die metingen. Blijft toch mensenwerk.

En jeutje, als ik in de OP had gestaan, had ik 16e gestaan :+ Wat vliegt de tijd ineens. De dagen vliegen voorbij! (De nachten niet meer helaas)
ja joh, daarom maak ik mij ook niet (meer) druk als mensen opmerkingen maken over de grootte van mn buik... ze is mega beweeglijk, en alles ziet er prima uit!
mn baarmoeder t wat hoger dan normaal bij deze termijn... mja joh.

wanneer is jouw UD roomsnoes?

over 11 weken mag ze gewoon geboren worden... :X
S. 2014
J. 2016
pi_139839154
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Roomsnoes het volgende:

Verrek! :o .. Wat gaat het hard!
Wanneer is jouw exacte ud dan?

Coco hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
pi_139839188
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
GM, voor 2 dagen? Dat lijkt me wat overdreven, zou me daar idd niet druk om maken. Wel balen van Het drankje.
kreeg sowieso die gtt al ivm mn overgewicht, t was alleen een extra reden tot t aanvragen vd test...
S. 2014
J. 2016
pi_139839491
Mijn UD is 25 juli. Dus das al over 2 maanden en 13 dagen! Dus over 2 maanden en 27 dagen heb ik sowieso een kind. Das dus minder dan 3 maanden 8)7

Opmerkingen van mensen maak ik me ook niet druk. Sommigen vinden mijn buik bescheiden, anderen vinden dat ik op ontploffen sta. Tja. Zo vóelt het wel (constant zo'n 1e kerstdag-gevoel :X ) maar ik vind het reuze meevallen allemaal :P
Ben benieuwd waar volgens de VK mijn baarmoeder zit. Krijg al stevige trappen in mijn ribben namelijk :D Woens weer op bezoek.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:36:16 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_139839813
Lol ja die buik. Ben al drie keer over mijn maag geaaid vandaag :') (ja, mijn familie heeft weer net te veel van waar mijn schoonfamilie te weinig van heeft)
En ik moet ook soberso suikertesten wegens adipositas :9

Kleding groter dan 56 ga ik nog niet kopen.
disclaimer
pi_139840113
Haha eerste kerstdag gevoel. Shake hands!

Morgenmiddag trouwens weer controle met groeiecho. Ben erg benieuwd hoe Harrie het doet. Mijn buik is nu echt wel groter als bij dreumes. Die was uiteindelijk 3030 gram en 50 cm. Dus ik ben een beetje bang dat ik nu een mega kind aan het bakken ben :x .. en in mijn hoofd staat dat dan weer gelijk aan problemen bij de uitdrijving (als in rupturen enzo). Maar goed .. buikgrootte zegt natuurlijk ook niks. We zullen zien.
pi_139840579
Ik had vrijdag een grote lading kleine kinderhandjes op mijn buik, op mijn werk. Dat vond ik dan wel weer heel erg lief. Ze zijn allemaal zo benieuwd en nieuwsgierig enzo. Van volwassenen gelukkig nog geen ongewenste intimiteiten (wel aanrakingen maar die waren niet ongewenst zeg maar).

Maar ooh wat is dat schoppen toch bijzonder. Dat bijna spastische in mijn buik - het went niet. Ik moet nog steeds hardop lachen als ik weer een rotschop krijg :D
pi_139842539
Lawaai in je buik is zo ontzettend O+
(en van de hik schiet ik regelmatig in de lach)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')