SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
DI 13-5 Nominatie
WO 14-5 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Wie van de 3 Mar's?
Poll: Wie wil jij als nieuwe bewoner?
• Marcel
• Margret
• Marije
Tussenstand:![]()
Wat een baasquote:Op zondag 11 mei 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
nu er toch geen hol op de streams is en in de cos ook niet veel is wilde ik bij deze zeggen dat ik erg blij ben met de toevoeging van T rex, het konijn en uiteraard de kat![]()
Vroege vogelsquote:
Dan klik je op die smiley die onderaan bij het invoervak staat?quote:Op zondag 11 mei 2014 05:41 schreef formule het volgende:
[..]
Wil graag een bakkie met je doen maar hoe kom ik aan die smilies
Je kan ook de code gebruiknquote:Op zondag 11 mei 2014 05:41 schreef formule het volgende:
[..]
Wil graag een bakkie met je doen maar hoe kom ik aan die smilies
Ik vind die events wel leukquote:Op zondag 11 mei 2014 06:07 schreef Rica het volgende:
Dat er zo nu en dan een evenement is had ik me al bij neergelegd maar die eters, vrijgezellendingen, B&B, straks nog kapslaon en weet ik wat. Vind er niks aan eerlijk gezegd. En ze pikken steevast ook nog eens 2 streams in.
dat heb ik gemistquote:Op zondag 11 mei 2014 06:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, zo veel mensen als er gisteren rondkrioelden, daar vond ik niets aan.
Genoteerd maar geef mezelf weinig kansquote:Op zondag 11 mei 2014 06:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kan ook de code gebruikn
"c_/"
zonder aanhalingstekens
Oh daar weet ik niets van.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
maar even nog iets ze mochten toch maar 10 events houden in een jaar dacht ik gelezen te hebben
Alles veel te druk voor de streamers Maar goed voor TV beelden misschienquote:Op zondag 11 mei 2014 06:07 schreef Rica het volgende:
Dat er zo nu en dan een evenement is had ik me al bij neergelegd maar die eters, vrijgezellendingen, B&B, straks nog kapslaon en weet ik wat. Vind er niks aan eerlijk gezegd. En ze pikken steevast ook nog eens 2 streams in.
Beetje focussen hequote:Op zondag 11 mei 2014 06:19 schreef formule het volgende:
[..]
Alles veel te druk voor de streamers Maar goed voor TV beelden misschien
Ik kan vijf inwoners die met elkaar zitten te praten al niet meer te volgen
Noteer ik ookquote:Op zondag 11 mei 2014 06:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bij tekst invoeren staat een smiley klik daarop
Ja zeker maar ze laten elkaar niet uit praten,praten doorelkaar heenquote:
Ja hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 06:25 schreef formule het volgende:
[..]
Ja zeker maar ze laten elkaar niet uit praten,praten doorelkaar heen
Vraagje kan jij de gesprekken volgen
Nou had ik ook graag een leuke smiley gehadquote:Op zondag 11 mei 2014 06:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb pas geleerd te screencappen en gifs maken![]()
Als je een bericht plaatst moet je op invoeren klikken daarnaast staat een smiley klik daaropquote:Op zondag 11 mei 2014 06:28 schreef formule het volgende:
[..]
Nou had ik ook graag een leuke smiley gehad
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:31 schreef formule het volgende:
[..]
Mijn complimenten Ik heb er moeite mee Maar verder ben ik het helmaal met je eens echt waar
Het is soms al lastig genoeg een stukje stream mee te pakken met de bewoners die je graag wilt zien. Met allemaal random mensen die me niks zeggen erbij is die kans bijna nul.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, zo veel mensen als er gisteren rondkrioelden, daar vond ik niets aan.
Hoe heet dat joch ook alweerquote:Op zondag 11 mei 2014 06:41 schreef formule het volgende:
[..]
Pestkop Binnenkort kan je JdeM Jr verwachten
Vannas in de keuken was weer prachtig gisterquote:Op zondag 11 mei 2014 06:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is soms al lastig genoeg een stukje stream mee te pakken met de bewoners die je graag wilt zien. Met allemaal random mensen die me niks zeggen erbij is die kans bijna nul.
Het fiasco van Vanessa's etentje van de week was erg leuk maar dat is voor de rest ook steeds hetzelfde en herhaling. Het had verder ook niks met de bezoekers te maken trouwens.
Ja, je blijft toch ook afhankelijk van wat de regie wil tonen. En die tonen graag al die bezoekers, ook al zijn het er twintig ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is soms al lastig genoeg een stukje stream mee te pakken met de bewoners die je graag wilt zien. Met allemaal random mensen die me niks zeggen erbij is die kans bijna nul.
Het fiasco van Vanessa's etentje van de week was erg leuk maar dat is voor de rest ook steeds hetzelfde en herhaling. Het had verder ook niks met de bezoekers te maken trouwens.
Ik gelijk trek in pannenkoekenquote:Op zondag 11 mei 2014 06:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vannas in de keuken was weer prachtig gister![]()
Hoe meer ze het verprutst hoe mooier natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vannas in de keuken was weer prachtig gister![]()
ff vraagje rosbief mag je dat rose serverenquote:Op zondag 11 mei 2014 06:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe meer ze het verprutst hoe mooier natuurlijk.
Die bezoekers vind ik dan nog het minst erg. Die zijn redelijk snel weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |