Flikker toch op, die vent het slachtofferquote:Op zondag 11 mei 2014 04:20 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Kijk. Een user die in de gaten heeft dat de vent van TS hier het slachtoffer is. Kuddos.
Je kent iemand nooit volledig dus wat boer je toch voor een onzin op als argument.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:54 schreef John5 het volgende:
[..]
Flikker toch op, die vent het slachtofferIk weet niet hoe jouw relaties werken, maar ik weet hoe mijn eega over dingen denkt, zou hij ook moeten weten. Haar dan zo als een botte lul voor het blok zetten slaat gewoon helemaal nergens op.
En trouwens, empathie, probeer het eens.
Niet volledig, maar ik mag aannemen dat je pas met iemand wil trouwen als je weet dat zij dat ook wil, tenzij er iets compleet mis met je is. Als TS voorheen zou hebben laten blijken wel te willen trouwen en nu terug wil krabbelen, dan is d'r vent idd de gebeten hond, maar dat is blijkbaar niet het geval.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:59 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Je kent iemand nooit volledig dus wat boer je toch voor een onzin op als argument.
Je kunt het nooit zeker weten totdat je het hebt gevraagd. Daarnaast moet je geen aannames maken over wanneer een mens zou willen trouwen. Niet iedereen is hier hetzelfde in.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:02 schreef John5 het volgende:
[..]
Niet volledig, maar ik mag aannemen dat je pas met iemand wil trouwen als je weet dat zij dat ook wil, tenzij er iets compleet mis met je is. Als TS voorheen zou hebben laten blijken wel te willen trouwen en nu terug wil krabbelen, dan is d'r vent idd de gebeten hond, maar dat is blijkbaar niet het geval.
Natuurlijk weet je van je vriend/ vriendin wel of hij/ zij wil trouwen, in wat voor wereld leef jij?quote:Op zondag 11 mei 2014 05:08 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Je kunt het nooit zeker weten totdat je het hebt gevraagd. Daarnaast moet je geen aannames maken over wanneer een mens zou willen trouwen. Niet iedereen is hier hetzelfde in.
Je zou ook kunnen zeggen dat TS alle signalen heeft afgegeven waardoor haar verloofde het juist een goed plan vond om het te vragen. Of het verzaakte om signalen af te geven die tegen het gekweekte beeld bij haar verloofde ingaan?
Daarbij kun je in de meeste posts van TS lezen dat ze verre van open en eerlijk is geweest dus veel verborgen hield. Als je iemand vertrouwt (wat logisch is in een relatie) dan ga je er vanuit dat de ander zichzelf volledig aan je toont.
quote:Op zondag 11 mei 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Je bent 29, bijna 30 en wil nog veel doen in het leven en nog niet trouwen.
Doe het dan niet.
Het kan zo simpel zijn allemaal.
Je zult je belevingswereld echt een keer moeten gaan verbreden als je in de buurt wilt komen van inzicht in mensen en relaties. Mocht je nog eens ooit in mijn wereld komen (een wereld van kennis, inzicht, filosofie en psychologie o.a.) dan zul je zien hoe ver je van de realiteit nu verwijderd zit. Ik kan je hier niet leren wat je allemaal mist dus ik zal je helaas in beperkte perspectief moeten laten.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:16 schreef John5 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je van je vriend/ vriendin wel of hij/ zij wil trouwen, in wat voor wereld leef jij?
Stel dat TS de grootste labielio ter wereld is en dus inderdaad "verzaakte" () bepaalde signalen af te geven, dan merk je dat als man toch alsnog en weet je dat er iets niet in de haak zit.
Anyway, TS, hoe langer je wacht, hoe kutter het wordt.
Hahaha alsjeblieft. Dr. Phil heeft net zo'n oppervlakkig inzicht als vele fokkers. Niet bepaald een positief iets maar schijnbaar net voldoende voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:29 schreef Nemephis het volgende:
Iets met 'aan het lijntje houden'.
Soms kan je je best wel Dr. Phil voelen op FOK!
Als je het Socratisch gesprek kent, ken je Dr. Pil no typoquote:Op zondag 11 mei 2014 05:30 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha alsjeblieft. Dr. Phil heeft net zo'n oppervlakkig inzicht als vele fokkers. Niet bepaald een positief iets maar schijnbaar net voldoende voor de kijkcijfers.
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:11 schreef Iseau het volgende:
Maar de waarheid is dat ik no way klaar ben voor een fucking huwelijk.
gewoon ff uitleggenquote:
Gast, laat me niet lachen.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:29 schreef RichardDawkins het volgende:
een wereld van kennis, inzicht, filosofie en psychologie o.a.
zeik niet zo. T klinkt alsof je zelf gekwetst bent en het op haar projecteert :s je overdrijft , het is best begrijpelijk dat ts ja heeft gezegd aangezien iedereen erbij was.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:47 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Oh echt wel. Wat nou split second? Mevrouw wist overduidelijk goed wat ze deed. Heb je wel gelezen wat TS hier heeft verteld? Ze wist exact wat ze deed alleen deed ze dat vanuit een krankzinnige kinderlijke gedachtegang.
Hahaha veel verder kun je niet van inhoudelijk reageren afzitten.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeik niet zo. T klinkt alsof je zelf gekwetst bent en het op haar projecteert :s je overdrijft , het is best begrijpelijk dat ts ja heeft gezegd aangezien iedereen erbij was.
Hangt er van af hoe je het bekijkt..quote:Op zondag 11 mei 2014 05:54 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha veel verder kun je niet van inhoudelijk reageren afzitten.
jammer dat jij niet inhoudelijk op mijn bericht reageertquote:Op zondag 11 mei 2014 05:54 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha veel verder kun je niet van inhoudelijk reageren afzitten.
Voor iemand die niet sterk in zijn/haar schoenen staat en gevoelig is voor peer pressure wel ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeik niet zo. T klinkt alsof je zelf gekwetst bent en het op haar projecteert :s je overdrijft , het is best begrijpelijk dat ts ja heeft gezegd aangezien iedereen erbij was.
Ik wilde eerst beslist nog niet samenwonen en hij haalde me maar over om uiteindelijk te komen met: "Joh, je gaat hier studeren, kom hier dan wonen, dat is veel makkelijker en dan zien we het wel" en toen werd het heel leuk nadat we compromissen hadden gesloten over dingen betalen en tijd voor onszelf etc. In de drie jaar dat we samenwonen ging het steeds minder over mijn angsten voor vastigheid omdat het zo prima ging. Af en toe zei hij weleens iets als 'later als wij gaan trouwen' maar het was heel abstract en ver weg in mijn beleving en hij zei het ook meer op een grappige manier. Ik had weleens mijn twijfels maar die waren nooit zo erg als nu, dit heeft dat echt getriggerd, dat aanzoek. Het wordt tijd voor een keuze maar het is een heel grote keuze en het is eigenlijk kiezen tussen twee kwaden in de zin van dat er aan beide keuzes een enorm nadeel kleeft.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:15 schreef kree het volgende:
Egoïstisch wel ts.
Je gaat samenwonen omdat t wel handig voor je uitkomt.
Je noemt hem de leukste/liefste/beste etc.
Maar eigenlijk wil je liever nog rondneuken met anderen.
Blijkbaar is dat nooit duidelijk geworden voor jullie beiden.
Zeker niet voor hem.
Ok als ik hem was had ik zeker toch eerst wel eens gepeild of jij t zat zitten om te trouwen.
Dat nooit gebeurt?
Kan t me bijna niet voorstellen. Of ging je er maar in mee want t was wel best zo als te was?
Nouja aan de andere kant. Ti's ook niet het einde van je leven hoor om te trouwen.
Succes.
Het is of een aantal jaar 'losgaan' en hem dan kwijt zijn of me toch serieus aan hem binden en altijd balen dat ik niet van jonge jaren als vrijgezel heb genoten.quote:Op zondag 11 mei 2014 05:02 schreef El_Matador het volgende:
Je bent 29, bijna 30 en wil nog veel doen in het leven en nog niet trouwen.
Doe het dan niet.
Het kan zo simpel zijn allemaal.
Het enige waar ik mezelf echt niet schuldig aan vind is aan het 'ja' zeggen op het aanzoek. Iedereen was er, ook zijn moeder die net weduwe is geworden en dol op mij is (ik ook op haar), met tranen in haar ogen, geroep dat het te lang duurde door allemaal blije mensen, dus ondanks dat ik gezwicht ben voor die druk sta ik normaliter echt wel stevig in mijn schoenen maar kon ik geen 'nee' zeggen. Het was zo enorm opgezet allemaal, iedereen wist het, bowlingcentrum leeg, bandje erbij, het was too much en ik baal ervan dat hij me in die positie heeft gebracht. Daar ben ik echt boos om en dat word eigenlijk alleen maar erger. Ik heb het totaal niet aan zien komen, we zaten sinds ongeveer anderhalf jaar in een stabiele flow en waren gelukkig samen, was dat dan genoeg om me ten huwelijk te vragen? Dus dat vind ik niet mijn schuld, het enige wat ik hem schuldig ben is dat ik vol 'ja' of 'nee' moet zeggen (tegen de relatie) nu en niet veel later.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor iemand die niet sterk in zijn/haar schoenen staat en gevoelig is voor peer pressure wel ja.
Nu moet ze leven met die foute beslissing. Als ze slim is, trouwt ze gewoon niet en gaat ze lekker backpacken ofzo.
Dat je overdonderd bent en je daar niet prettig bij voelt, lijkt me logisch. In mijn ogen wil dat al zeggen dat hij niet de ware voor je is. Niet omdat je twijfelt, maar omdat hij blijkbaar niet kan wachten en jou kan inschatten maar het wel zo móet doen (uit onzekerheid) om die peer pressure op je te laten werken.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:39 schreef Iseau het volgende:
[..]
Het enige waar ik mezelf echt niet schuldig aan vind is aan het 'ja' zeggen op het aanzoek. Iedereen was er, ook zijn moeder die net weduwe is geworden en dol op mij is (ik ook op haar), met tranen in haar ogen, geroep dat het te lang duurde, dus ondanks dat ik gezwicht ben voor die druk sta ik normaliter echt wel stevig in mijn schoenen maar kon ik geen 'nee' zeggen. Het was zo enorm opgezet allemaal, iedereen wist het, bowlingcentrum leeg, bandje erbij, het was too much en ik baal ervan dat hij me in die positie heeft gebracht. Daar ben ik echt boos om en dat word eigenlijk alleen maar erger. Ik heb het totaal niet aan zien komen, we zaten sinds ongeveer anderhalf jaar in een stabiele flow en waren gelukkig samen, was dat dan genoeg om me ten huwelijk te vragen? Dus dat vind ik niet mijn schuld, het enige wat ik hem schuldig ben is dat ik vol 'ja' of 'nee' moet zeggen (tegen de relatie) nu en niet veel later.
Ah pijnlijke video.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:53 schreef Iseau het volgende:
Hier was ik bang voor.
Sorry hoor, maar wie DOET dat dan ook op zo'n manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |