abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139817754
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:47 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Oh echt wel. Wat nou split second? Mevrouw wist overduidelijk goed wat ze deed. Heb je wel gelezen wat TS hier heeft verteld? Ze wist exact wat ze deed alleen deed ze dat vanuit een krankzinnige kinderlijke gedachtegang.
Dit begrijp ik niet. Alles is mijn schuld, mee eens, behalve dat hij me voor het blok zette door me pardoes ten huwelijk te vragen ten overstaande van bijna al onze vrienden en familie met lachende, enthousiaste gezichten en 'zeg ja!'.
  zondag 11 mei 2014 @ 03:51:27 #27
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139817757
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:47 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Oh echt wel. Wat nou split second? Mevrouw wist overduidelijk goed wat ze deed. Heb je wel gelezen wat TS hier heeft verteld? Ze wist exact wat ze deed alleen deed ze dat vanuit een krankzinnige kinderlijke gedachtegang.
Nee, ik vind dat je niet inleeft in de situatie. De rest heb ik ook wel gelezen maar ik ben daar wat genuanceerder over.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139817765
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat je niet inleeft in de situatie. De rest heb ik ook wel gelezen maar ik ben daar wat genuanceerder over.
Stel dit zou een echt topic zijn dan zou ik nu zeggen dat jij totaal niet de serieusheid en het belang van de situatie correct in kunt schatten. Prijs jezelf maar met je nuance, dat is verre van wat in dit fictionele verhaal van toepassing is.
pi_139817769
Hier was ik bang voor.

Sorry hoor, maar wie DOET dat dan ook op zo'n manier.
  zondag 11 mei 2014 @ 03:53:51 #30
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139817775
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:49 schreef Iseau het volgende:

[..]

Ik weet het. Het is of hem voor altijd verliezen en dan een paar jaar genieten van mijn vrijgezellenleven of volledig voor hem gaan nu en met een onbevredigend gevoel blijven zitten.
Dat gaat nooit werken en je vriend verdient dat ook niet. Je moet echt knopen doorhakken als je er zo over denkt.
pi_139817778
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:52 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Stel dit zou een echt topic zijn dan zou ik nu zeggen dat jij totaal niet de serieusheid en het belang van de situatie correct in kunt schatten. Prijs jezelf maar met je nuance, dat is verre van wat in dit fictionele verhaal van toepassing is.
Ik zal vast de enige zijn ja, die zich zo voelt en die zich zo gedraagt, waardoor dit topic fictioneel aandoet.
  zondag 11 mei 2014 @ 03:54:31 #32
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139817782
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:52 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Jij komt op mij meer dronken over dan TS. Werkelijk.
pi_139817791
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Jij komt op mij meer dronken over dan TS. Werkelijk.
Leg uit.
  zondag 11 mei 2014 @ 03:57:17 #34
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139817810
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:55 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Leg uit.
Je bent bijzonder aggressief, waarvoor totaal geen reden is.

Als je verder goed gelezen hebt zou je zien dat ik TS juist zeg dat wat ze doet, helemaal niet goed is. Dat van dat 'ja' zeggen op dat moment, daar til ik inderdaad minder zwaar aan omdat ik me besef dat heel veel mensen dan in paniek dezelfde fout zouden maken.
pi_139817823
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:57 schreef Strani het volgende:

[..]

Je bent bijzonder aggressief, waarvoor totaal geen reden is.

Als je verder goed gelezen hebt zou je zien dat ik TS juist zeg dat wat ze doet, helemaal niet goed is. Dat van dat 'ja' zeggen op dat moment, daar til ik inderdaad minder zwaar aan omdat ik me besef dat heel veel mensen dan in paniek dezelfde fout zouden maken.
Een claim beantwoorden met een claim. Dan ga ik gewoon verder vragen om uitleg.
Dus, wat van mijn reactie beschouw je als agressief en waarom? Vergeet niet de context en de zwaarte van de situatie daarbij te betrekken aangezien deze belangrijk zijn voor de subjectieve conclusie van agressie.
pi_139817836
Oh enne, dat anderen exact hetzelfde zouden (kunnen) doen doet natuurlijk volledig niets af aan de zwaarte ervan. Dan zou iets uiteindelijk niets meer waard zijn in jouw ogen als maar voldoende mensen het ook doen. Nogal kromme redenatie.
  zondag 11 mei 2014 @ 04:01:25 #37
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139817850
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:59 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Dus, wat van mijn reactie beschouw je als agressief en waarom? Vergeet niet de context en de zwaarte van de situatie daarbij te betrekken aangezien deze belangrijk zijn voor de subjectieve conclusie van agressie.
Als je er zelf direct mee akkoord gaat dat het subjectief is, lijkt het me niet nodig er een wetenschappelijk onderzoek op los te laten. Verder overschat je jezelf lichtelijk als je denkt dat dit topic moet verzanden in een essay over jou.

On-topic maar weer?
pi_139817856
Anyway..
1. Hebben jullie het überhaupt serieus over trouwen gehad?
Uiteindelijk is een huwelijksaanzoek ook maar gewoon een ritueel.
2. Wat die je hier nog? Ga praten.
pi_139817869
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:01 schreef Strani het volgende:

[..]

Als je er zelf direct mee akkoord gaat dat het subjectief is, lijkt het me niet nodig er een wetenschappelijk onderzoek op los te laten. Verder overschat je jezelf lichtelijk als je denkt dat dit topic moet verzanden in een essay over jou.

On-topic maar weer?
Een verklaring geven voor wat je beweerd is in jouw ogen een wetenschappelijk onderzoek? Als je niet kunt onderbouwen wat je beweerd waarom beweer je het dan?
Enne, jij rekt dit uit door niet heel simpel uit te leggen waarom je iets beweerd.
pi_139817894
En voor het gemak ben je natuurlijk ook vergeten dat jij tegen mij begon terwijl ik het alleen tegen TS had.
Niet beginnen aan iets wat je niet af kunt maken.
pi_139817896
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:01 schreef DJKoster het volgende:
Anyway..
1. Hebben jullie het überhaupt serieus over trouwen gehad?
Uiteindelijk is een huwelijksaanzoek ook maar gewoon een ritueel.
2. Wat die je hier nog? Ga praten.
Het laatste jaar in ieder geval al niet meer. Daarvoor wel heel vaak, want hij was al snel heel serieus met me, daarom was hij eerst ook al heel blij dat ik met hem ging samenwonen. Hij is niet helemaal in het ongewisse over mijn gevoelens, maar het laatste jaar, anderhalf jaar ging het zo goed en was alles zo normaal geworden dat het er nooit meer over ging. Soms ging het wel over dat hij ooit met me wilde trouwen of zo maar dat was wat mij betreft heel triviaal, dat zeggen tieners die verkering hebben ook weleens tegen elkaar.
  zondag 11 mei 2014 @ 04:08:09 #42
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139817916
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Iseau het volgende:

[..]

Het laatste jaar in ieder geval al niet meer. Daarvoor wel heel vaak, want hij was al snel heel serieus met me, daarom was hij eerst ook al heel blij dat ik met hem ging samenwonen. Hij is niet helemaal in het ongewisse over mijn gevoelens, maar het laatste jaar, anderhalf jaar ging het zo goed en was alles zo normaal geworden dat het er nooit meer over ging. Soms ging het wel over dat hij ooit met me wilde trouwen of zo maar dat was wat mij betreft heel triviaal, dat zeggen tieners die verkering hebben ook weleens tegen elkaar.
Ik heb de indruk dat jij sowieso mentaal ook veel jonger bent dan wat je daadwerkelijk bent, en daarom verkeerd hebt ingeschat hoe serieus jullie relatie voor je vriend is.

Vanuit zijn perspectief lijkt het me niet meer dan logisch dat hij na 3 jaar samenwonen (met een nu bijna 30-jarige) denkt dat het erg serieus is.
pi_139817919
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:59 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Eens met Strani, je komt gelijk pisnijdig er in kan je totaal niet inleven in hoe dat voor anderen zou kunnen zijn. Je hebt je punt gemaakt, TS neemt het wel/niet mee in haar overweging.
pi_139817925
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat jij sowieso mentaal ook veel jonger bent dan wat je daadwerkelijk bent, en daarom verkeerd hebt ingeschat hoe serieus jullie relatie voor je vriend is.
En weg is de nuance. Vergeet niet je gesprek met mij af te maken dat je begonnen bent he.
pi_139817932
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:08 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Eens met Strani, je komt gelijk pisnijdig er in kan je totaal niet inleven in hoe dat voor anderen zou kunnen zijn. Je hebt je punt gemaakt, TS neemt het wel/niet mee in haar overweging.
Cool, nog iemand die ongeveer hetzelfde claimt. Misschien kun jij dan wel onderbouwen wat je beweert in tegenstelling tot Strani?
Enne, ik kan me als geen ander in mensen in leven. Hoe dom ze ook zijn. Ik kan me ook inleven in haar verloofde en hoe hij dit zou bekijken als ze het hem ooit volledig durft te vertellen (mits dit een echt topic is waar ik nog steeds aan twijfel gezien het intelligentie niveau van TS dat gelijk staat aan mijn verzameling stoeptegels).
pi_139817939
quote:
8s.gif Op zondag 11 mei 2014 03:53 schreef Iseau het volgende:
Hier was ik bang voor.

Sorry hoor, maar wie DOET dat dan ook op zo'n manier.
_O-
If not now, then when.
pi_139817948
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:10 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Cool, nog iemand die ongeveer hetzelfde claimt. Misschien kun jij dan wel onderbouwen wat je beweert in tegenstelling tot Strani?
Geen zin in, onnodig offtopic. Maar als ik in jou schoenen zou staan en er twee mensen zijn die dat over mn posts zeggen zou ik mn posts gaan teruglezen om te kijken waar het hem in zit.
/na je edit lijkt het er op dat je gewoon ff lekker zit te trollen. Nou ok, *O*
pi_139817950
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Vanuit zijn perspectief lijkt het me niet meer dan logisch dat hij na 3 jaar samenwonen (met een nu bijna 30-jarige) denkt dat het erg serieus is.
Ik denk het ook, door die verloren jaren in mijn leven waarin ik thuis zat zonder die lol waar ik nu naar verlang. Ik was toen (fysiek) erg ziek en kon daardoor niets. Toen ik beter werd ontmoette ik hem dus maar dat snakken naar een vrijgezellenleven haalt me alsnog in. Daar kunnen zowel hij als ik niets aan doen, maar ik moet nu wel de afweging maken of ik mijn misschien wel de grootste liefde van mijn leven ga verliezen aan een paar jaar lol met andere mannen of met dit gevoel verder moet gaan met hem. Als we een 'break' konden hebben zou alles opgelost zijn, maar dat gaat gewoon niet. Hij zal nooit kunnen begrijpen dat het niet persoonlijk is, hij zal denken dat onze liefde niet genoeg is, en dat begrijp ik ook want zo dacht ik vroeger ook. Hij is trouwens 36 dus inderdaad een stuk ouder.
pi_139817961
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 04:12 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Geen zin in, onnodig offtopic. Maar als ik in jou schoenen zou staan en er twee mensen zijn die dat over mn posts zeggen zou ik mn posts gaan teruglezen om te kijken waar het hem in zit.
Hahaha geen zin in. Ik ben zo te zien in de ballenbak beland. Wat voor lafaard ben je nou als je wel even de moeite neemt om iets te beweren over een ander maar de uitleg ontwijkt. TS trekt hier haar eigen soort aan lijkt het wel.
pi_139817966
Nee ik voeg graag nog wat toe zonder nieuwe posts te maken voor het overzicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')