neequote:Op zondag 11 mei 2014 03:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
TChelp me met het fokjargon.. Heb je je tijgerpakkie aan
soury haar heel veel mensen, voel je niet aangesprokenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom? Ik hen geen standaard hartje meer, waarom haat je me nog
ik weet hetquote:Op zondag 11 mei 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
soury haar heel veel mensen, voel je niet aangesproken
ja dan zou dat best eens kunnen, is soms wel handig, jammer dat er momenteel geen sprake van is voor jequote:Op zondag 11 mei 2014 03:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, het is niet ter spraken op dit moment
Dat hartje was vreselijk inderdaad. Kweet niet je ligt me niet zoquote:Op zondag 11 mei 2014 03:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan natuurlijk. Maar ligt het niet aan jou? Jij mag veel mensen nietquote:Op zondag 11 mei 2014 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hartje was vreselijk inderdaad. Kweet niet je ligt me niet zo
Ja ik heb een boel haar tot op mijn stuiterquote:Op zondag 11 mei 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
soury haar heel veel mensen, voel je niet aangesproken
ooh ben je ook van de oude gardequote:Op zondag 11 mei 2014 03:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is een goede instellingquote:Op zondag 11 mei 2014 03:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik voel me alleen aangeproken als ik ergens op wil reageren.
ik post overalquote:Op zondag 11 mei 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh ben je ook van de oude gardeBen je overgestapt naar VBL? We hebben je er graag bij hier hoor
tsss 1 typfoutje en gelijk zeikenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een boel haar tot op mijn stuiter
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tsss 1 typfoutje en gelijk zeiken
moeten we een actie starten, help soury aan een beurt dan word ze liever voor ons
Aaah dat ik dat heb moeten missenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*proest* Weer eens wat anders dan het gerampetamp van Ruud en Billy.
Ja open een topic, doe je best. Ik begin te denken dat je zelf een probleem hebt met je "beurt"quote:Op zondag 11 mei 2014 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tsss 1 typfoutje en gelijk zeiken
moeten we een actie starten, help soury aan een beurt dan word ze liever voor ons
kan me niet voorstellen dat iemand iets leert van die 2quote:Op zondag 11 mei 2014 03:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aaah dat ik dat heb moeten missenNog wat geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |