, Waarom deze shitquote:
ik zat het net te lezenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
Lot heeft Laura gevingerd volgens de COS, en Robin heeft iemand gepijpt
Robin heeft een beetje getrokken, niks ernstigquote:Op zondag 11 mei 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
ja para mag nog wel even blijven, hij zei dat ie lui was maar dat valt we mee vind ikquote:Op zondag 11 mei 2014 03:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mooie bijdrage, je bent echt een aanwinst in de harem!
oh en wie?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Robin heeft een beetje getrokken, niks ernstig
Wie wat hoe, wat denk jequote:
Zo dan, ik ga nog ff cossen en dan een lapie doen, trusten allen!quote:Op zondag 11 mei 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mooie bijdrage, je bent echt een aanwinst in de harem!
Bril af tijdens beffenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zo dan, ik ga nog ff cossen en dan een lapie doen, trusten allen!
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook niet lang meer blijft en isax is volgens mij ook weg en voor soury ben ik bangquote:Op zondag 11 mei 2014 03:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:
Stelletje afhakers!quote:
Dat is goed nieuwsquote:
Ik ben positief ingesteldquote:
Jaja krulspeldenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan is het goed maar je mag dat wel wat vaker laten zien
ik ben er nogquote:Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus de dames gaan slapen terwijlik nog recht overeind sta,ik had wel een betere eerste nacht als deelnemer van de harem verwacht.
Tip:quote:Op zondag 11 mei 2014 03:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus de dames gaan slapen terwijl ik nog recht overeind sta,ik had wel een betere eerste nacht als deelnemer van de harem verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tip:gaat het zo makkelijk hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tip:rotzak en dat is dus echt niet zo en de rest is al naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet echtquote:
Nee jij bent bezet tochquote:Op zondag 11 mei 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
rotzak en dat is dus echt niet zo en de rest is al naar bed
Blijf daar maarquote:Op zondag 11 mei 2014 03:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow is dat Zo? Kom net van de tc af
TCquote:Op zondag 11 mei 2014 03:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow is dat Zo? Kom net van de tc af
Dat zou kunnen, het is niet ter spraken op dit momentquote:Op zondag 11 mei 2014 03:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij heeft soury gewoon een flinke beurt nodig, misschien dat ze dan wat liever word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |