ik ben daar stiekem te lief voorquote:Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
Weten jullie wel dat bazige vrouwen onaantrekkelijk zijn
Doe eens een nieuw gifje dan.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben daar stiekem te lief voor![]()
en fuck you met je tt
tot mijn spijt val ik op mannen, had me veel kop zorgen bespaard als ik ze niet zo leuk vondquote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben je lesbisch isax?
(ik wist tot een uur geleden niet eens dat je een meissie was)
juist wij zijn juist heel liefquote:Op zondag 11 mei 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
en fuck you met je tt
Wat liefquote:Op zondag 11 mei 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
en fuck you met je tt
kan geen leuke vinden, BaBu help!! een mannelijk giffert graagquote:Op zondag 11 mei 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
[quote]Op zondag 11 mei 2014 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe eens een nieuw gifje dan.
lieffie kan je tampons kopen?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben wel een liefhebber van bazige vrouwen, als het op sexuele handelingen aankomt tenmiste, zodra ze mij gaan vertellen wat ik moet gaan kopen,zien of horen ben ik oost-indisch doof.
Lief, no worries, wij kopen alles online!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben wel een liefhebber van bazige vrouwen, als het op sexuele handelingen aankomt tenmiste, zodra ze mij gaan vertellen wat ik moet gaan kopen,zien of horen ben ik oost-indisch doof.
Sommige vrouwen hebben hun eigen salarisquote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
daarom ben jij ook de butler, hoef je alleen maar sex te hebben met ons en de andere mannen laten werken en leren hoe wij dingen willen, juist heel speciaalquote:Op zondag 11 mei 2014 02:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
kan geen leuke vinden, BaBu help!! een mannelijk giffert graag
Ben je bezopen ofzo, of ben je facebook gewend.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
ja net zo als jij![]()
verkering?
denk dat ik verliefd op je ben![]()
![]()
Soury, wat vind je hier nou van?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je bezopen ofzo, of ben je facebook gewend.
nee we zijn gewoon erg melig, is gewoon gezelligquote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel eens zin in een rolmopsquote:Op zondag 11 mei 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
we moeten maar eens een deluxe pakket gaan samenstellen voor die moeilijke mannenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vind ik ookwe bieden ze zoveel leuke dingen aan
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee we zijn gewoon erg melig, is gewoon gezellig
dat is wel een goed idee ja, miek help eens meequote:Op zondag 11 mei 2014 02:30 schreef isax het volgende:
[..]
we moeten maar eens een deluxe pakket gaan samenstellen voor die moeilijke mannen
Schenk jij eens even een drankje in jah!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
BB kun je niet meespelen?, dan ga ik tenminste hard van bil vanavond,
Oh nee hoor, maar ik laat mezelf niet zo makkelijk vastleggen.quote:
Ik werk genoeg samen met anderen, maar dat betekent niet dat ik onderdeel van hun groep ben.quote:
Ach je laatste poging om me te pakken, echt zo'n viva antwoord.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:29 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel eens zin in een rolmops![]()
zuur en vissig
Is goed, ik doe wel mee. Heb jij ook een leuke avond.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
BB kun je niet meespelen?, dan ga ik tenminste hard van bil vanavond.
Ik ben tegen, ze mogen al blij zijn dat ze er bij mogen!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee ja, miek help eens mee
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Schenk jij eens even een drankje in jah!
toch zielig ruzie zoeken op een forum.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je laatste poging om me te pakken, echt zo'n viva antwoord.![]()
Ik wacht nog op zuurtje, oh daar was je nog niet opgekomen.
Oeps gekomen hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |