quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat was al een stuk beter mop, wil jij m nog even (wat leren) Choco?
ik weet het eigenlijk niet, volgens mij doe je het aardig goed met hemquote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat was al een stuk beter mop, wil jij m nog even (wat leren) Choco?
al moet ik mijn tipi in de fik steken, komt geen man binnen.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
isax, kijk uit, de mannen proberen het weer over te nemen hier, laat je niet uit je tipi lokken
Ik zit ad wortel met pindakaas!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet, volgens mij doe je het aardig goed met hem
congierge? moet niet te fancy zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
verdient onze eerste toy boy dan ook een speciale functie, dat hij de andere uitlegt hoe wij het graag willen ofzo
goed zoquote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
al moet ik mijn tipi in de fik steken, komt geen man binnen.
Ben je lesbisch isax?quote:Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
al moet ik mijn tipi in de fik steken, komt geen man binnen.
Ik zeg butler!quote:Op zondag 11 mei 2014 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zou kunnen, wat vind miek van deze naam voor ons pinguinetje
klopt, of omdat hij de eerste is, zegt hij hoe de andere dat moeten doen, net zoals jij voor ons alles testquote:Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de was doen, koken en strijken?
slaaf der slaven? bedoel, hij moet harder werkenquote:Op zondag 11 mei 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, of omdat hij de eerste is, zegt hij hoe de andere dat moeten doen, net zoals jij voor ons alles test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |