dan wel ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het helemaal begrijp en ja dan rook je je de tering
ik denk dat onze harem dat ook wel kan regelenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik neig toch naar Joezi's harem, die heeft echte peuken!
ik ook! uit belgie!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik neig toch naar Joezi's harem, die heeft echte peuken!
Ik hoop dat je ze niet castreert, zoals gebruikelijk in harems met vrouwen aan het hoofd.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
isax, aangezien we vrouwen zijn, zullen we ook niet mannen toelaten in onze harem dan
dat bedoel ik, wij kunnen dus aan goedkopere sigaretten komen,quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook! uit belgie!
en een pakje uit a'dam!
Rotterdammer? je zei net dat je bij pernis had gewoond.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk dat onze harem dat ook wel kan regelen
ikzelf hou wel van een jointje op zijn tijd
lol InDeRdAaDquote:Op zondag 11 mei 2014 01:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb een breezernick sinds 2000, toch gedraag ik me er niet naar
ik heb 4 of 5 coffeeshops in mijn straat dus dat zit ook goedquote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee zeg, waarom zou ik dat willen doen is juist niet handig in mijn harem dan. kweet niet hoe isax daar over denktquote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ze niet castreert, zoals gebruikelijk in harems met vrouwen aan het hoofd.
wel geboren maar woon er al lang niet meer, maar wel opgevoed door rotterdammersquote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Rotterdammer? je zei net dat je bij pernis had gewoond.
nee ze willen ons ook niet. we hebben respect voor ons zelfquote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
isax, aangezien we vrouwen zijn, zullen we ook niet mannen toelaten in onze harem dan
Gaan jullie voor Euniksen? Ik wil piemols!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
grrr bofferdquote:Op zondag 11 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb 4 of 5 coffeeshops in mijn straat dus dat zit ook goed
lijkt utopia wel bij jouquote:Op zondag 11 mei 2014 01:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
poging mislukt, hij is niet leesbaar zo klein
Oeh!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
nee ze willen ons ook niet. we hebben respect voor ons zelf![]()
maar we moeten niet te nonnig zijn want dan schrikken we andere af.
wat doen we eigenlijk met vrouwen met baarden?
ja ik dus ookquote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gaan jullie voor Euniksen? Ik wil piemols!
ik woon in de hoerenbuurt dus die regel ik ook welquote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
dan wil ik wel een vleeskeuring.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar heb je eigenlijk gelijk in, maar een paar mannen die we als sexslaaf gebruiken, dat mag toch wel![]()
![]()
en vrouwen met baarden moeten zich scheren, iedere dag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |