en ik ben nog wel een breezersletjequote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja nog steeds elkaar, ik geloof niet dat we interesant genoeg zijn
Ik heb nu zo'n electrisch draaiertje, ideaal, scheelt toch mooi 4 euri op een pakje van je eigen merk!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben laatst elektrisch gaan roken om te stoppen, best te doen.. maar sinds een avond uit, weer even aan de dure peuken..
ik zeg helemaal nietsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
en ik ben nog wel een breezersletje![]()
die bangalijsten stellen ook niet meer veel voor.
Ik heb een breezernick sinds 2000, toch gedraag ik me er niet naarquote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
en ik ben nog wel een breezersletje![]()
die bangalijsten stellen ook niet meer veel voor.
ik stem voorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien moeten wij onze eigen harem beginnen en alle vrouwen naar ons toe trekken
of ze ruilen voor kamelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien moeten wij onze eigen harem beginnen en alle vrouwen naar ons toe trekken
jij lokt met chocolaatjesquote:Op zondag 11 mei 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe gaan we onze harem noemen dan en hoe gaan we het aanpakken
Ik lust ze rauw!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
omg, miek pas maar op ze zijn de vrouwen aan het verdelen
oh ja dat is wel een goed plan en we hebben kamelen nodig hoorde ik netquote:Op zondag 11 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
jij lokt met chocolaatjes
ik met.....wijntjes.
en geen idee
tijdje in een kliniek gezeten (niet verslaafd ofzo hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en laten we niet vergeten waar je woont, ik heb vlak bij pernis gewoond, ik heb me 2 jaar de tering gehoest
goed zoquote:
ik geloof dat ik het helemaal begrijp en ja dan rook je je de teringquote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef isax het volgende:
[..]
tijdje in een kliniek gezeten (niet verslaafd ofzo hoor)
toen rookte ik meer als een pakje per dag![]()
erg gewoon.
ik geloof het welquote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik nou helemaal alleen met de dames, wat spannend.
Ik neig toch naar Joezi's harem, die heeft echte peuken!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goed zo![]()
misschien om in de harem van mij en isax te komen
we hebben lekkere chocolaatjes en heerlijke wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |