Kwam ze toen spontaan opduiken?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een briljante meet was dat, zit weer helemaal na te genieten.
ja dat wil ik wel maar ik schiet in de stress en denk ik moet snel zijn anders doet een ander hetquote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik een TT doe, denk ik er ook over na
roken en een inhalator? klinkt als een goede combiquote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
eeuwige verliezer![]()
ik ga maar eens een sigaret roken en mijn inhalator doen
(dit is mega fucked up maar heb het echt even nodig naar dit debakel)
grapjasquote:Op zondag 11 mei 2014 01:02 schreef isax het volgende:
allemaal nederland 1 kijken![]()
eurosong begint.
benieuwd wie er wint!
Je komt slim overquote:Op zondag 11 mei 2014 01:01 schreef isax het volgende:
eeuwige verliezer![]()
ik ga maar eens een sigaret roken en mijn inhalator doen
(dit is mega fucked up maar heb het echt even nodig naar dit debakel)
ja astma en roken word niet voor niets afgeradenquote:Op zondag 11 mei 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
roken en een inhalator? klinkt als een goede combi
ben laatst elektrisch gaan roken om te stoppen, best te doen.. maar sinds een avond uit, weer even aan de dure peuken..quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja astma en roken word niet voor niets afgeraden![]()
ik rook echt al veel minder gelukkig.
Je kunt bij een hoestbui altijd nog roepen dat je je in je inhalator hebt verslikt.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja astma en roken word niet voor niets afgeraden![]()
ik rook echt al veel minder gelukkig.
Kuchquote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Je kunt bij een hoestbui altijd nog roepen dat je je in je inhalator hebt verslikt.
ik vind die dingen eng. ik weet dat sigaretten rotzooi zijn maar wat daar in zit?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben laatst elektrisch gaan roken om te stoppen, best te doen.. maar sinds een avond uit, weer even aan de dure peuken..
Dusquote:Op zondag 11 mei 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind die dingen eng. ik weet dat sigaretten rotzooi zijn maar wat daar in zit?
ouders wonen niet ver van de grens van belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |