oh kijk dat is helemaal mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon in de hoerenbuurt dus die regel ik ook wel
Oke, i'm in!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon in de hoerenbuurt dus die regel ik ook wel
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gaan jullie voor Euniksen? Ik wil piemols!
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
ja maar ik wilde dat een tijdje en dat schrok mannen alleen maar af, dus wft willen jullie nouquote:
weten ze zelf ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik wilde dat een tijdje en dat schrok mannen alleen maar af, dus wft willen jullie nou
dat moet dan wel een hele grote piemel zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik wilde dat een tijdje en dat schrok mannen alleen maar af, dus wft willen jullie nou
wiener takes it allquote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh kijk dat is helemaal mooi
dus we hebben tot nu toe, chocola, wijn, wiet, goedkope sigareten uiteraard breezers en mannelijke sexslaven![]()
join the club dames![]()
deze danquote:Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
Hij is te groot!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
dus miek komt bij onsquote:Op zondag 11 mei 2014 01:36 schreef Miek37 het volgende:
Steekt een blowtje op, schenkt een wijntje in en wacht op wat er nog komen gaat.
Die hoest je op.quote:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
Wat een wanproductquote:
lol vaag, ff kieken hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 01:38 schreef isax het volgende:
[..]
ze gunne me ook niets he!
Goed plan!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
isax, ik geloof dat miek de eerste is die bij onze harem komt, wij zijn natuurlijk de baas samen maar miek is de eerste en krijgt misschien wel een speciale naam ofzo. wat vind je van dat plan
een soort van vice president, als 1 van ons er even niet is dan neemt miek het over.quote:
mee eens. ze mag onze Vice Praeses Corporis zijn!quote:Op zondag 11 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
isax, ik geloof dat miek de eerste is die bij onze harem komt, wij zijn natuurlijk de baas samen maar miek is de eerste en krijgt misschien wel een speciale naam ofzo. wat vind je van dat plan
dat kan, een blanke versie mag ook, niet te gespierd en ook niet te jong, maar zeker ook niet te oudquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:36 schreef Miek37 het volgende:
Steekt een blowtje op, schenkt een wijntje in en wacht op wat er nog komen gaat.
mooi, bij deze dan, welkom miek en bij deze ben jij onze VPCquote:Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
mee eens. ze mag onze Vice Praeses Corporis zijn!
en dat allemaal gejat van het lanxquote:Op zondag 11 mei 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mooi, bij deze dan, welkom miek en bij deze ben jij onze VPC![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
mee eens. ze mag onze Vice Praeses Corporis zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |