Allang geprobeerd maar lukt niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Alle vrouwen moeten hun baard laten staan om te krijgen wat ze willen.
plek 2 goed vindenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die hun frustraties over het niet-winnen van Nederland afreageren op Oostenrijk en op de baard
Het nummer heeft zélfs in grote delen van Oost-Europa stemmen gekregen. Dan zal er wel iets aan deugen.
Focus liever op hoe goed Nederland het heeft gedaan.
Daar wonen ook homo's ja!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die hun frustraties over het niet-winnen van Nederland afreageren op Oostenrijk en op de baard
Het nummer heeft zélfs in grote delen van Oost-Europa stemmen gekregen. Dan zal er wel iets aan deugen.
Ik ben meer van de mosselen. Hoewel Joán dat niet wegkrijgt.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee witte, jij houdt toch wel van worst?
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Gramulanion het volgende:
Arcee komt klaar als hij de stats van vanavond ziet.
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Gramulanion het volgende:
Arcee komt klaar als hij de stats van vanavond ziet.
Geen idee, want als je even nadenkt is het gewoon een ongeschoren vent in een jurk. Het statement ontgaat me dan ook, ga of als vrouw, of als man..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Maar wat is het statement dat die Conchita probeert duidelijk te maken? Heb ik ff gemist
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Alle homos terug sturen naar hun eigen land en lekker hun eigen songfestival organiseren dan hebben wij weer een normale songfestival
Het gaat er om dat het voornamelijk politiek correcte stemmen zijn, niet omdat hij/zij zo goed was.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
Focus liever op hoe goed Nederland het heeft gedaan.
Linkje?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:36 schreef alors het volgende:
Ohja dat nu op NPO Best is ook altijd zo leuk.
Belgie moet hun naar ESF sturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |