Ja, maar deel komt van Eurovisie zelf, blijft ongeveer ¤15mln over voor het land zelf.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kost 35 miljoen om dat te organiseren
dit is juist positieve discriminatiequote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef vigen98 het volgende:
Allemaal om te laten zien hoe het westen het zoooo belangrijk vindt om mensen gelijk te stellenDie kut fag verdient het niet eens om te winnen
nog veelquote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar deel komt van Eurovisie zelf, blijft ongeveer ¤15mln over voor het land zelf.
bij esf is geen eer te behalen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nja, of we nou 2e of 10e worden boeit me niet zoveel. Er is maar 1 plek die een echt eergevoel geeft, en dat is nummer 1.
Dat is nog veelquote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar deel komt van Eurovisie zelf, blijft ongeveer ¤15mln over voor het land zelf.
ik ben boos op de stemmers die niet zien dat dit een stunt is om stemmen te krijgen..quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 11 mei 2014 00:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij esf is geen eer te behalen.
kijk maar naar de winnaars van afgelopen jaren.
ilse en waylon cashen gewoon lekker met deze single en die manwhore hoor je hierna nooit meer iets van
Ga eens even heel snel wegquote:
Neequote:
Ga je naar je date?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef Studiotje het volgende:
Oef, nu naar bed, 7 uur gaat de wekker
Jongens en meisjes, het was gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |