Mwa. Beste resultaat voor NL in 39 jaar. Best aardig.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
Waylon ging voor de winst, wat zal hij balen. Tweede
Roel van Velzenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Jane het volgende:
Sja, wat moet je nog verzinnen voor volgend jaar dan? Een hermafrodiete dwerg met 1 been ofzo?
Ik ook hoor, ze hebben het prima gedaan en mogen heel trots zijn op zichzelf. En de afschuwelijke doodsverwensingen en namecalling hier tegen Conchita vind ik werkelijk weerzinwekkend. Wat een bende enorm slechte verliezers hier!!!!!quote:Op zondag 11 mei 2014 00:24 schreef grazz het volgende:
Jongens ik ben zo blij voor ons land, weet je hoe goed 2e is. Ja winnen was top geweest maar fucking 2e is toch geweldig![]()
![]()
![]()
Ja, dat zegt Jane toch?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 00:27 schreef grazz het volgende:
Ik kan leven met de winnaar. Wij mooi 2e, TOP prestatie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan leven met de 2e plaats, niet met deze winnaarquote:Op zondag 11 mei 2014 00:27 schreef grazz het volgende:
Ik kan leven met de winnaar. Wij mooi 2e, TOP prestatie![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we er toch ingetuind.quote:
Je vraagt het je af hé..quote:Op zondag 11 mei 2014 00:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan toch de vraag he, wat als er geen vrouw met een baard had meegedaan die een statement wilde maken..
Dat lied van Anouk was dan ook tergend saai.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ilse en Waylon hebben meer dan 2 keer zoveel punten dan Anouk vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |