waarom gaf tyrion dat geld nou aan die gevangene bewaarder?quote:
dat roepen we al jaren, alleen wordt ze maar niet afgeschrevenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:09 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is Shae toch een irritant domme hoer zeg
Ik denk dat als Tyrion zelf had moeten vechten hij niet om Trail by combat had gevraagd.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Deuce92 het volgende:
Geweldige aflevering!
[..]
Ik ging ervan uit dat Tyrion zelf zou moeten vechten.
Omdat hij een boodschap aan Lysa overbracht.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom gaf tyrion dat geld nou aan die gevangene bewaarder?
iddquote:Op maandag 12 mei 2014 15:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat hij een boodschap aan Lysa overbracht.
Het was te verwachten maar toch, zodra ze binnen kwam...HHHHHHHhhhhhhhhhhhh stom beestquote:Op maandag 12 mei 2014 15:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat roepen we al jaren, alleen wordt ze maar niet afgeschrevenmaar ze heeft wel gezorgd dat tyrion deze act neereztte
ik dacht, "zijn we nou nog niet van haar af?"quote:Op maandag 12 mei 2014 15:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het was te verwachten maar toch, zodra ze binnen kwam...HHHHHHHhhhhhhhhhhhh stom beest
Tryion begon met met twee opties: vrijspraak of de doodstraf. Jaime offerde zijn eer op om hem een middenweg te bieden: schuld bekennen en naar Nights Watch. Kiezen voor een optie sluit alle anderen vrijwel uit. (Hoewel hij zelfs bij vrijspraak of een een schuldbekentenis voor zijn leven zou moeten blijven vrezen zolang Cersei nog rijk en machtig is.) Hij koos er voor zich te richten op vrijspraak in plaats van zich neer te leggen bij de doodstraf of te schikken voor de Muur. En gezien hij van zijn vader geen eerlijke rechtszaak krijgt moet hij om ook maar enige kans te maken op vrijspraak dus iemand voor hem laten vechten. Ik zou niet zeggen dat de schikking of wachten op een veroordeling onwaarschijnlijk waren. Slint heeft het niet al te slecht op de Muur. En Tyrion heeft zich al eerder bij zijn eigen dood neergelegd.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Tyrion had vier mogelijkheden, trial by combat, naar de nightswatch, onschuld pleiten of schuld bekennen. Naar de Nigth's Watch zal hij wel niet willen, omdat hij in het eerste seizoen daar ook al zat en er een pesthekel aan had, en hij niet kan vechten dus waarschijnlijk zo dood zou zijn daar. Schuld bekennen staat gelijk aan de doodstraf en onschuldig pleiten was nooit een optie, omdat dit onmogelijk is voor Tyrion. Dus die trial by combat zat er wel een beetje aan te komen.
De uitbarsting van Tyrion snap ik wel. Hij wordt publiekelijk vernederd nadat hij de stad heeft gered, terwijl Joffrey eigenlijk niks heeft gedaan. Dan ook nog zien dat Shae hem zo verraad, de vrouw van wie hij houdt, en de hele stad zich tegen hem keert, snap ik wel dat hij zo'n uitbarsting heeft.
Mord bracht hem in de gelegenheid een rechtszaak te eisen.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom gaf tyrion dat geld nou aan die gevangene bewaarder?
Och haar tijd zal wel komen. Valar Morghullisquote:Op maandag 12 mei 2014 15:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat roepen we al jaren, alleen wordt ze maar niet afgeschrevenmaar ze heeft wel gezorgd dat tyrion deze act neereztte
Misschien heeft hij het gedumpt om minder herkenbaar te zijn? Er staat nu 100 zilver op z'n hoofd.quote:
Beter jezelf kunnen verdedigen als iemand je probeert te pakken dan dat je gaat wegrennen.. Je kracht weggooien lijkt me niks voor de The hound.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het gedumpt om minder herkenbaar te zijn? Er staat nu 100 zilver op z'n hoofd.
Lysa gaat weer flipperenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het gedumpt om minder herkenbaar te zijn? Er staat nu 100 zilver op z'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prepare to be punished!
Er staat een érg hoge prijs op z'n hoofd, waardoor iedereen hem zal willen doden. Het was al moeilijk genoeg om vijf Lannisters te verslaan, laat staan een woedende menigte die geld ruikt.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Beter jezelf kunnen verdedigen als iemand je probeert te pakken dan dat je gaat wegrennen.. Je kracht weggooien lijkt me niks voor de The hound.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in in die scene...................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef JackGleeson het volgende:
Dit is een spoiler gebaseerd op trailers van vorige afleveringen.
Ik weet bijna zeker dat het zo gaat uitspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste heeft al meerdere keren losgelaten wraak te willen op de tweede.
Hij gaf toch allemaal munten aan die piraat, ze hebben dus geldquote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Shae! Vieze vuile tyfushoer dat ze is![]()
![]()
TyrionTriest om te zien hoe hij werd vernederd tot op het bot. Zijn uitbarsting was perfect geacteerd, kwam heel echt en oprecht over.
Jaime die zichzelf in de vingers sneedDat hoofd van hem ook toen Tywin ''done'' zei
Wel lief hoe begaan hij is met Tyrion, hij is zo'n beetje de enige die in zijn onschuld geloofd.
Mace Tyrell die inderdaad als een schoothondje wordt behandeld door o.a. Tywin. ''Be a good man and fetch me some ink and paper.''
Theon..Hoewel ik hem in het begin haatte krijg ik nu toch wel sympathie voor hem, compleet gebrainwashed. Onder de littekens ook, die heeft flink wat te verduren gehad voordat hij ''Reek'' werd.
YaraNuff said.
Dany die denkt dat ze opeens koningin kan gaan uithangen. ''Oh, 232 more to go?'' Die komt er nog wel achter dat ze niet opeens complete steden naar haar eigen hand/gebruiken kan zetten. Je ziet nu de bevolking al steigeren.
Stannis is ook en mietje ja. Davos is wel een baas trouwensHebben ze nou een bak geld gekregen van de Iron Bank? Kon er niet goed uit op maken wat er nou gebeurde na Davos' betoog over Stannis.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Nee. Heb nooit een boek aangeraakt. Wel heb ik in mijn enthousiasme een stukje verder vooruit gelezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké dan wordt het een leuke scène!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Nee. Heb nooit een boek aangeraakt. Wel heb ik in mijn enthousiasme een stukje verder vooruit gelezen..
Ligt eraan...quote:Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oké dan wordt het een leuke scène!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |