abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139800376

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Mei 2014 - Khaleesi ©

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2014 23:07:07 ]
pi_139800411
IF WE CAN'T PROTECT THE ONES WE LOVE?

TT te lang :')
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:05:45 #3
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139800419
Paste niet zeker?
Ok stelletje hokboeren
pi_139800444
Goffer net naast de lapo gegrepen... :'(

SPOILER
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139800630
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Khaleesi het volgende:

SPOILER
Sorry :@ Had het niet door, dacht dat de quotealert al ouder was.
Heb je wel even credits gegeven in de OP.
pi_139800742
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Sorry :@ Had het niet door, dacht dat de quotealert al ouder was.
Dat is wel hendig sjiek van jou! O+
pi_139800928
Ter info : de quote slaat nergens op, op deze manier :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139801163
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Slijmbal...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:17:56 #9
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_139801502
Perfecte TT.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_139801532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat is wel hendig sjiek van jou! O+
Had je vorige keer zelf moeten doen ja ;)

quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef Slayage het volgende:
Ter info : de quote slaat nergens op, op deze manier :') :') :')
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

Slijmbal...
Stel je even aan zeg, zal ik je spoiler uitbreiden ofzo?
pi_139801556
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:06 schreef Khaleesi het volgende:

SPOILER
Ik kijk het Eurovisie songfestival *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139802229
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
Perfecte TT.
SPOILER
-Rabia Al-Basri
pi_139802449
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

SPOILER
Wat is er met jou de laatste tijd? :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139802518
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hij heeft de lapo gemist.
pi_139802539
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:27 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Heel vervelend inderdaad, dat gebash op mij.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:45:01 #16
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_139803993
Het lijkt op wat naar pubergedrag.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:48:49 #17
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139804562
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_139804635
Ik heb even een youtubefilmpje zitten kijken van alle scenes van Tywin (niet het hele filmpje gezien) maar nu blijkt dat Gregor Clegane (werkt voor Tywin als hoofd van een van de 'lesser houses') al gespeeld is door drie acteurs, namelijk:
Conan Stevens

Ian Whyte

en nu dus door Hafþór Júlíus Björnsson

Ik vind het nogal verwarrend als zo'n personage drie keer ineens een ander uiterlijk heeft :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:51:14 #19
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139804928
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:49 schreef Romanus het volgende:
Ik heb even een youtubefilmpje zitten kijken van alle scenes van Tywin (niet het hele filmpje gezien) maar nu blijkt dat Gregor Clegane (werkt voor Tywin als hoofd van een van de 'lesser houses') al gespeeld is door drie acteurs, namelijk:
Conan Stevens
[ afbeelding ]

Ian Whyte
[ afbeelding ]

en nu dus door Hafþór Júlíus Björnsson
[ afbeelding ]

Ik vind het nogal verwarrend als zo'n personage drie keer ineens een ander uiterlijk heeft :P
Ik moet ook zeggen dat ik de Mountain nog geen één keer als zodanig heb herkend in de serie :@ , behalve die keer dat hij bij de joust in serie 1 dat hoofd van zijn paar afhakte
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:51:43 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_139804984
maar gregor clegane is toch meestal in full armor dus ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:52:12 #21
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139805063
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:51 schreef Maanvis het volgende:
maar gregor clegane is toch meestal in full armor dus ;)
daar zal het aan liggen :P
- Six Feet Under
pi_139807356
No homo maar die kerel heeft wel echt een berenlichaam _O_
  zondag 11 mei 2014 @ 00:07:57 #23
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139807380
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:51 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik de Mountain nog geen één keer als zodanig heb herkend in de serie :@ , behalve die keer dat hij bij de joust in serie 1 dat hoofd van zijn paar afhakte
The Mountain, wanneer is hij uberhaubt te zien geweest? De enige keer dat ik 'm ''herkende'' was toen hij op een paard zat bij zo'n race/strijd of zo. Maar toen werd het ook duidelijk gezegd, weet niet eens hoe hij eruit ziet :')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  zondag 11 mei 2014 @ 00:09:53 #24
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139807613
quote:
99s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:07 schreef darkmond het volgende:

[..]

The Mountain, wanneer is hij uberhaubt te zien geweest? De enige keer dat ik 'm ''herkende'' was toen hij op een paard zat bij zo'n race/strijd of zo. Maar toen werd het ook duidelijk gezegd, weet niet eens hoe hij eruit ziet :')
Dat vroeg ik mij dus eigenlijk ook af...
- Six Feet Under
pi_139807914
quote:
99s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:07 schreef darkmond het volgende:

[..]

Hij heeft dus een paar keer erbij gezeten in Tywin's raad ofzo toen ze in Harrenhal zaten etc. Was me ook totaal niet opgevallen, pas omdat ik het nu terugkeek en Tywin 'Clegane' zei. Ik dacht: hee dat is toch of The Mountain of The Hound.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')