abonnement Unibet Coolblue
pi_139792673
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef affa het volgende:
heeft het eigenlijk nog zin om mee te doen aan het eurovisie songfestival? de muziek is vreselijk. er zullen wel wat fans zijn, maar als we democratisch kijken, wat zou nederland dan willen? het meerendeel vindt dat we ermee moeten stoppen. de 3J's waren onze beste inzending de laatste jaren, maar zelfs dan winnen ze niet. Het heeft geen zin..........sterker nog. het grootste deel van nederland wil dat het eurovisie songfestival helemaal stopt. Niet meedoen is één ding, maar ermee stoppen en de traditie stop te zetten, zegt wel wat over het niveau. het betekent dat de reputatie van het eurovisie songfestival zodanig achteruit gegaan is, dat niemand er nog naar wilt luisteren. Bij niet meedoen vind je nog dat je als land niet goed bent. Als je de traditie wilt stoppen, dan is het hele eurovisie songfestival gewoon een zooitje. ....van veel kanten hoor ik nu dat er vriendjespolitiek in het spel is. Ik ben het er wel mee eens. Vooral voor 2009 was dat lekker aan de gang. Natuurlijk zal er eens een land winnen dat niet bij de vriendjespolitiek hoort, maar dat zal de vriendjespolitiek niet meteen de kop indrukken......sinds 2009 is er een vakjury. die heeft 50% inspraak en de overige 50% is de stem van het publiek. Ik heb het idee dat het wel verbeterd is sinds die tijd, maar dat betekent niet dat het gestopt is. Naar mijn idee gaat het nog altijd niet om talent, maar om vriendjespolitiek.....wat ik me dus afvraag, is wie er heeft gekeken? Ik heb wel het idee dat er veel mensen kijken. Zelfs mijn vader was van plan om het te kijken, hoewel zijn hopeloze poging om wakker te blijven zoals elke avond weer mislukte....en wat vonden jullie dan het beste land? Had Azerbeidzjan mogen winnen? Was er vriendjespolitiek in het spel? En ging Nederland terecht niet naar de finale? En waarom?Ik heb het zelf niet gekeken. Wij hadden Ik hou van Holland gekeken en toen was het kwart over 10 en gigng ik slapen. Ik was moe. Maar ik heb nog wel naar Azerbeidzjan geluisterd en een aantal andere landen. Het winnende nummer vind ik gewoon saai, zoals ik al eerder in dit artikel zei. Zelf vind ik Zweden vrij goed, hoewel het niet echt mijn smaak is.Het lied van Nederland was niet slecht. De toppers vond ik erger, zeker in die glitterjasjes. Maar dat ze niet wonnen, vind ik zeker terecht. Het lied was niet van topniveau, wat ik persoonlijk van wel meer Nederlandse artiesten vind.En vinden jullie dat we moeten stoppen met het eurovisie songfestival? En dan niet meer meedoen of er echt helemaal mee stoppen?
Ik vind vooral dat stuk over Azerbeidzjan goed
pi_139792675
Dat schaatsen is stiekem wel weer tof
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:43:40 #54
249756 Symphonic
Look o Look
pi_139792676
stop eens met die kutquotes
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:43:40 #55
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_139792677
Wel mooi dat die vloer reageert op die rol schaatsen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:43:43 #56
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_139792680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
Kap eens met die lap tekst te quoten :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_139792682
Hoop dat Ilse en Waylon niet zo zenuwachtig zijn dat ze ook zo vals gaan zingen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:43:45 #58
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_139792684
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Micheal Schumacher .... Die kan ook niet zingen
_O-
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_139792687
Mooi.
★★★
pi_139792691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Walgelijk dat je het direct weer nodig acht om op de persoon te spelen :r Ik zie jou allemaal insinuaties maken die je absoluut niet met feiten kunt onderbouwen. Het zijn slechts nietszeggende en niets toevoegende meningtjes. Maar succes nog met je kleinzerige egotje vanuit je denkbeeldige ivoren toren
Wtf, het was allesbehalve negatief bedoeld.
pi_139792695
Hij klinkt wat trilleriger dan dinsdag
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139792696
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef Pascalus het volgende:

[..]

[..]

Dank je. Ik had hem gemist.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_139792697
Ik lach me echt kapot :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139792699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef affa het volgende:
heeft .......... stoppen?
Ik zou het morgen nog eens proberen ;)
"Life's a Bitch"
  Redactie Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 21:43:55 #65
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139792700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Micheal Schumacher .... Die kan ook niet zingen
gaat lastig in coma ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:44:00 #66
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_139792705
Tja... vals.
pi_139792708
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Micheal Schumacher .... Die kan ook niet zingen
Hij neuriet al wel in zijn slaap.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:44:07 #68
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_139792710
Wat een saai nummer
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_139792711
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef affa het volgende:
heeft het eigenlijk nog zin om mee te doen aan het eurovisie songfestival? de muziek is vreselijk. er zullen wel wat fans zijn, maar als we democratisch kijken, wat zou nederland dan willen? het meerendeel vindt dat we ermee moeten stoppen. de 3J's waren onze beste inzending de laatste jaren, maar zelfs dan winnen ze niet. Het heeft geen zin..........sterker nog. het grootste deel van nederland wil dat het eurovisie songfestival helemaal stopt. Niet meedoen is één ding, maar ermee stoppen en de traditie stop te zetten, zegt wel wat over het niveau. het betekent dat de reputatie van het eurovisie songfestival zodanig achteruit gegaan is, dat niemand er nog naar wilt luisteren. Bij niet meedoen vind je nog dat je als land niet goed bent. Als je de traditie wilt stoppen, dan is het hele eurovisie songfestival gewoon een zooitje. ....van veel kanten hoor ik nu dat er vriendjespolitiek in het spel is. Ik ben het er wel mee eens. Vooral voor 2009 was dat lekker aan de gang. Natuurlijk zal er eens een land winnen dat niet bij de vriendjespolitiek hoort, maar dat zal de vriendjespolitiek niet meteen de kop indrukken......sinds 2009 is er een vakjury. die heeft 50% inspraak en de overige 50% is de stem van het publiek. Ik heb het idee dat het wel verbeterd is sinds die tijd, maar dat betekent niet dat het gestopt is. Naar mijn idee gaat het nog altijd niet om talent, maar om vriendjespolitiek.....wat ik me dus afvraag, is wie er heeft gekeken? Ik heb wel het idee dat er veel mensen kijken. Zelfs mijn vader was van plan om het te kijken, hoewel zijn hopeloze poging om wakker te blijven zoals elke avond weer mislukte....en wat vonden jullie dan het beste land? Had Azerbeidzjan mogen winnen? Was er vriendjespolitiek in het spel? En ging Nederland terecht niet naar de finale? En waarom?Ik heb het zelf niet gekeken. Wij hadden Ik hou van Holland gekeken en toen was het kwart over 10 en gigng ik slapen. Ik was moe. Maar ik heb nog wel naar Azerbeidzjan geluisterd en een aantal andere landen. Het winnende nummer vind ik gewoon saai, zoals ik al eerder in dit artikel zei. Zelf vind ik Zweden vrij goed, hoewel het niet echt mijn smaak is.Het lied van Nederland was niet slecht. De toppers vond ik erger, zeker in die glitterjasjes. Maar dat ze niet wonnen, vind ik zeker terecht. Het lied was niet van topniveau, wat ik persoonlijk van wel meer Nederlandse artiesten vind.En vinden jullie dat we moeten stoppen met het eurovisie songfestival? En dan niet meer meedoen of er echt helemaal mee stoppen?
Ok Hans, dankje.
pi_139792712
Godverdomme. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_139792720
ik denk, niemand gaat die lap tekst quoten :')
Ze smelten de kazen!
pi_139792721
Wordt er nog 1 nummer zuiver gezongen vanavond?
pi_139792723
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef affa het volgende:
heeft het eigenlijk nog zin om mee te doen aan het eurovisie songfestival? de muziek is vreselijk. er zullen wel wat fans zijn, maar als we democratisch kijken, wat zou nederland dan willen? het meerendeel vindt dat we ermee moeten stoppen. de 3J's waren onze beste inzending de laatste jaren, maar zelfs dan winnen ze niet. Het heeft geen zin..........sterker nog. het grootste deel van nederland wil dat het eurovisie songfestival helemaal stopt. Niet meedoen is één ding, maar ermee stoppen en de traditie stop te zetten, zegt wel wat over het niveau. het betekent dat de reputatie van het eurovisie songfestival zodanig achteruit gegaan is, dat niemand er nog naar wilt luisteren. Bij niet meedoen vind je nog dat je als land niet goed bent. Als je de traditie wilt stoppen, dan is het hele eurovisie songfestival gewoon een zooitje. ....van veel kanten hoor ik nu dat er vriendjespolitiek in het spel is. Ik ben het er wel mee eens. Vooral voor 2009 was dat lekker aan de gang. Natuurlijk zal er eens een land winnen dat niet bij de vriendjespolitiek hoort, maar dat zal de vriendjespolitiek niet meteen de kop indrukken......sinds 2009 is er een vakjury. die heeft 50% inspraak en de overige 50% is de stem van het publiek. Ik heb het idee dat het wel verbeterd is sinds die tijd, maar dat betekent niet dat het gestopt is. Naar mijn idee gaat het nog altijd niet om talent, maar om vriendjespolitiek.....wat ik me dus afvraag, is wie er heeft gekeken? Ik heb wel het idee dat er veel mensen kijken. Zelfs mijn vader was van plan om het te kijken, hoewel zijn hopeloze poging om wakker te blijven zoals elke avond weer mislukte....en wat vonden jullie dan het beste land? Had Azerbeidzjan mogen winnen? Was er vriendjespolitiek in het spel? En ging Nederland terecht niet naar de finale? En waarom?Ik heb het zelf niet gekeken. Wij hadden Ik hou van Holland gekeken en toen was het kwart over 10 en gigng ik slapen. Ik was moe. Maar ik heb nog wel naar Azerbeidzjan geluisterd en een aantal andere landen. Het winnende nummer vind ik gewoon saai, zoals ik al eerder in dit artikel zei. Zelf vind ik Zweden vrij goed, hoewel het niet echt mijn smaak is.Het lied van Nederland was niet slecht. De toppers vond ik erger, zeker in die glitterjasjes. Maar dat ze niet wonnen, vind ik zeker terecht. Het lied was niet van topniveau, wat ik persoonlijk van wel meer Nederlandse artiesten vind.En vinden jullie dat we moeten stoppen met het eurovisie songfestival? En dan niet meer meedoen of er echt helemaal mee stoppen?
Over welke tieten heb je het, affa?
pi_139792726
Dit is toch stukken beter dan Armenie
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 21:44:24 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139792734
Welke idioot quotte dat ding nu 20 keer? :')!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')