ik lijk ook op carice, als je snel voorbij loopt met je ogen dichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel snel gezien, als ze met haar ogen knijpt..
Hoe geef je punten voor geilheid?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Geeft er hier nog iemand punten aan elke artiest?
Ik zit hier met mijn noteblocje op schoot, geef punten voor het liedje, dans, kleding en geilheid
Ja ik ook, jeugdsentimentquote:
wat schattigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit hier met mijn noteblocje op schoot, geef punten voor het liedje, dans, kleding en geilheid
Oostenrijk wint sowieso bij jouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Waylon krijgt bijvoorbeeld een 10 voor geilheidquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe geef je punten voor geilheid?
Gewoon hoe lekker ze zijn. Tot nu toe heeft alleen die eerste daar een punt voor gekregen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe geef je punten voor geilheid?
Geen knipoog he.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waylon krijgt bijvoorbeeld een 10 voor geilheid
Precies!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een beetje als Dan Karaty, hij komt tot mijn middel...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah nee, is Waylon ook al klein?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een beetje als Dan Karaty, hij komt tot mijn middel...
Al trekt hij je in bed wel uit elkaar gok ik en dat scoort dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |