Mijn snoer redt het niet tot Denenmarkenquote:
Jij bent heul niet echt verkeerde avatar en geslacht niet ingevuldquote:
Wel leuk zo'n lenige kerel.quote:
Meneer Malta in het witte shirt is ook wel aangenaamquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja. Maar zit ook wel een leuke kop op
pics.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef hexje het volgende:
Ik ook. Mijn hoofd beweegt mee op het ritme.
Voor de punten had hij natuurlijk die snol uit zijn clip mee moeten nemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
En ondanks dat dit natuurlijk een heel erg 2005 nummer is en dit echt niet kan.. vind ik het toch leuk
Ik dans het dansje mee op de bank!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef hexje het volgende:
Ik ook. Mijn hoofd beweegt mee op het ritme.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de punten had hij natuurlijk die snol uit zijn clip mee moeten nemen.
Bj de BBC met dovenondertiteling, heb je de teksten erbijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef Renesite het volgende:
Patrique danst inderdaad op het ritme. En zingt zelf
Die vind ik best tof !quote:
wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
Als ik die danseres was, zou ik me ook willen ophangen bij het horen van dit nummer...wat depressief.
Het is zo....donkere dagen voor kerst.quote:
Beetje Oostenrijk aanvallen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik hoorde van Maurice Wijnen dat zowel Oekraïne en Rusland bezwaar hadden op die Oostenrijkse baardvrouwmans.
Wie weet houden ze dan op met de oorlog. Dan zijn ze het toch ergens over eens.
oeh..spannend...wel zachtjes doen hoorquote:
Gewoon alleen al voor de pakkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:27 schreef Renesite het volgende:
Deze moet winnen! Of nee, vloeken, tweede worden! Zo gezellig
Gezichtsbeharing is het onofficiele thema van ESF 2014.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezichtsbeharing is het onofficiele thema van ESF 2014.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |