MERquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef Mansjester het volgende:
Ik had caprese gemaakt met 1 hele bol mozarella. Nu ben ik misselijk
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
Help even herinneren dat ik bij Rusland, mijn kipjes in de oven gooi...dan zijn ze met Slovenië klaar en mis ik niet zoveel.
Okiedoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
Help even herinneren dat ik bij Rusland, mijn kipjes in de oven gooi...dan zijn ze met Slovenië klaar en mis ik niet zoveel.
om een of andere rede doet me dat denken aan nieuws uit canada, waar een man probeerde de seksen met een bier blikje afgelopen weekquote:
Lekker fonduen met mijn ega...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ik had pizza
Pizza
* Studiotje eet te vaak pizza
met chocomel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ik had pizza
Pizza
* Studiotje eet te vaak pizza
Lijkt mij vrij pijnlijk ik pasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
om een of andere rede doet me dat denken aan nieuws uit canada, waar een man probeerde de seksen met een bier blikje afgelopen week
Oh en bij Griekenland de oven aanzetten anders schiet het niet opquote:
Deze dame weetquote:
Chocomelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
CHOCOMEL
WIE BEN JIJ, HOE KEN JIJ MIJ
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
CHOCOMEL
WIE BEN JIJ, HOE KEN JIJ MIJ
volgende keer kom ik bij jou esf kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en bij Griekenland de oven aanzetten anders schiet het niet op
zelfgemaakte kipnuggets uit de oven...eens kijken of het voor herhaling vatbaar is
Zo niet, volgende keer die crispy chicken mix pakken van Tex Mex. Strips maken, komen al een eind dicht bij de kipstrips van de KFC...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en bij Griekenland de oven aanzetten anders schiet het niet op
zelfgemaakte kipnuggets uit de oven...eens kijken of het voor herhaling vatbaar is
Eerst eens kijken of het eetbaar isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer kom ik bij jou esf kijken
Oh goeie tip, die schrijf ik op!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo niet, volgende keer die crispy chicken mix pakken van Tex Mex. Strips maken, komen al een eind dicht bij de kipstrips van de KFC...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |