Hoelaat is de nintendo digital event..?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
10–12 juni 2014
Persconferenties (Nederlandse tijden)
♦ Microsoft: 9 juni 2014 18:30 uur
♦ Electronic Arts: 9 juni 22:00 uur
♦ Ubisoft: 10 juni 00:00 uur
♦ Sony: 10 juni 2014 3:00 uur
10 juni 18 uur.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoelaat is de nintendo digital event..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
E3
Gelekte Microsoft E3 info van een of andere blog, geen idee of het waar is maar sommige details komen overeen met wat eerder was gelekt over Halo 2: Anniversary enzo
tl;dr: Ryse 2 in de Middeleeuwen, Forza Horizon 2 in oktober, Halo 2: Anniversary dit jaar nog, wat Rare remakes van oud gewenst grut, Crackdown in 2015, Games with Gold voor Xbox One start in juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef Rossdale het volgende:
Chooooooo Chooooooo E3 hypetrain incoming!
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS!!!!
[ afbeelding ]
Mocht dit het toch uiteindelijk zijn dan vind ik het wel tegenvallen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog meer roddels! Ook voor jou Roy!
Weer nemen met een flinke dosis zout, waarom staat Watch_Dogs bijvoorbeeld bij Sony? Die game is tijdens de E3 al 2 weken uit! BG&E2 bij Microsoft zou mij ook verbazen, gezien dedie Ubisoft voor Sony heeft...
[ afbeelding ]
DEE EL CEEEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog meer roddels! Ook voor jou Roy!
Weer nemen met een flinke dosis zout, waarom staat Watch_Dogs bijvoorbeeld bij Sony? Die game is tijdens de E3 al 2 weken uit! BG&E2 bij Microsoft zou mij ook verbazen, gezien dedie Ubisoft voor Sony heeft...
[ afbeelding ]
Iedereen met gevoel voor spektakel mist die man, wat een beestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat moet je ironisch bedoelen of ben je echt zo een Microsoft aanhanger?
Is idd de enige mogelijkheid, maar waarom the fuck zou je dat op main stage tijd geven?quote:
Dit. Beleving is ALLES.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iedereen met gevoel voor spektakel mist die man, wat een beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |