ja maar je begint toch geen f**ing relatie nadat je elkaar 3maanden lang kent en maakt het vervolgens ineens uit??quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:48 schreef Skv het volgende:
WIL NIET MEER.
Niet wilt. Hoe fucking moeilijk is het?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef LittleLady het volgende:
Meteen al zeggen dat je van haar hield, tief op man, daarmee jaag je iedereen weg.
Kennelijk welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef ludenski het volgende:
ja maar je begint toch geen f**ing relatie nadat je elkaar 3maanden lang kent en maakt het vervolgens ineens uit??
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
er waren wat twijfels maar we zeide bijde
Allejezus. Maar oke. Niet zo vroeg zeggen dat je van dr houdt, en al helemaal niet via whatsapp/telefoon. Dat is laf. Zoveel 'elektronisch' contact is sowieso nergens goed voor. Voor de rest ben ik benieuwd waarom je hebt gezegd vrienden te kunnen zijn als dat duidelijk niet is wat je wil.quote:
Echt? Ok dan.quote:
Ff quote voor later.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
hallo,
dit is mijn eerste topic en k ben niet blij dat ik hem moet plaatsen :S
hier is wat er gaande is,
ik heb mijn vriendin ontmoet via tinder een paar maanden geleden, we hebbe heel erg veel gepraat en afgesproken en na veel gedoe is er een relatie uitgekomen, er waren wat twijfels maar we zeide bijde dat we het 100% willen en verliefd op elkaar waren, het probleem was dat ik meteen op vakantie moest 2weken dus dat was niet echt een mooie start. tijdens de vakantie hadden we heelveel contact en ik vertelde haar vaak dat k van dr hield (niet meteen), en zei mij ook. maar op de laatste dag voordat ik terug zou reizen maakte ze het ineens uit (echt uit het niets)
ze vertelde me dat ik te snel ging en ik dr best wel claimde, ik zij tegen dr dat het me spijt en dat ze het aan had moeten geven zodat ik daar wat aan kon doen. maar ze wilde het nietmeer omdat ze twijfelde.
ookal kom k nu mss over als n pussy maar ik was er best kapot van en heb mss nogal kut regeageerd. een paar dagen later vertelde ik dr dat ik het wel kan accepteren en we gwoon vrienden konden zijn. alleen na 2dagen bleek dat dit niet werkte en hadde we best wel n beetje ruzie.
nu praat ik al een paar dagen niet met dr omdat het niet fijn is om nog met gevoelens te praten, en dit heb k dr ook eerlijk gezegd.
maar ik wil dr heelgraag terug winnen en ik weet nu echt niet wat k moet doen heb ook niet het idee dat ze me mist of iets :S :S
dus ik hoop dat jullie me tips kunnen geven
alvast bedankt!!
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee mensen moeten haten om zichzelf beter te voelenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:02 schreef Deckard het volgende:
Hier is een tip:
- Maak alsnog je basisschool af. Als je Nederlands beheerst wordt de aantrekkingskracht groter en de communicatie met vrouwen beter.
ze durfde eerst nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Echt? Ok dan.![]()
Wat waren de twijfels?
jahoor kan dat vrouwtje niet eens 13 dagen zonder iets in haar kutje !quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
hallo,
ik heb mijn vriendin ontmoet via tinder een paar maanden geleden, we hebbe heel erg veel gepraat en afgesproken en na veel gedoe is er een relatie uitgekomen, er waren wat twijfels maar we zeide bijde dat we het 100% willen en verliefd op elkaar waren, het probleem was dat ik meteen op vakantie moest 2weken dus dat was niet echt een mooie start. tijdens de vakantie hadden we heelveel contact en ik vertelde haar vaak dat k van dr hield (niet meteen), en zei mij ook. maar op de laatste dag voordat ik terug zou reizen maakte ze het ineens uit (echt uit het niets)
ze vertelde me dat ik te snel ging en ik dr best wel claimde, ik zij tegen dr dat het me spijt en dat ze het aan had moeten geven zodat ik daar wat aan kon doen. maar ze wilde het nietmeer omdat ze twijfelde.
ookal kom k nu mss over als n pussy maar ik was er best kapot van en heb mss nogal kut regeageerd. een paar dagen later vertelde ik dr dat ik het wel kan accepteren en we gwoon vrienden konden zijn. alleen na 2dagen bleek dat dit niet werkte en hadde we best wel n beetje ruzie.
nu praat ik al een paar dagen niet met dr omdat het niet fijn is om nog met gevoelens te praten, en dit heb k dr ook eerlijk gezegd.
maar ik wil dr heelgraag terug winnen en ik weet nu echt niet wat k moet doen heb ook niet het idee dat ze me mist of iets :S :S
alvast bedankt!!
Wat niet? Een relatie krijgen met jou? En waarom niet?quote:
hehe eindelijk iemand die normaal reageerd X), ja dat was dus wat ik probeerde alleen toen ik met dr ging praten werd het er alleen maar kutter vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Ga bij haar langs en overtuig haar dat het goed komt. Ze heeft koudwatervrees en jij moet haar daarbij helpen! Geef nu niet op en wees doortastend!
Neem dan een minuut extra om iets te typen als je wilt dat mensen je helpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Universiteit met zo'n kinderlijk wereldbeeld? Maak dat een andere kat wijs.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Dat maakt wel wat uit. Als je niet als een bosmongool wil overkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
ze vond het in het begin eng om af te spreken omdat het via tinder was, dit was later geen enkel probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Wat niet? Een relatie krijgen met jou? En waarom niet?
Bijdequote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:49 schreef Skv het volgende:
En leer het verschil tussen ei en ij. 'Rijzen'
Niet iedereen op de uni is smartquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Universiteit met zo'n kinderlijk wereldbeeld? Maak dat een andere kat wijs.
Zoals sommige conciërges.quote:
Ja maar! Ze hielden van elkaar!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:09 schreef Tinos85 het volgende:
Overigens heb je voor uitmaken een relatie nodig en dat had je duidelijk niet.
Kut en site horen los van elkaar, ezel.quote:
Heb je het over haar gleuf? Tevens *houdt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:01 schreef ludenski het volgende:
oh well she told me we had, en k gloof dat je dan wel tegen elkaar mag zeggen dat je van elkaar houd, vertelde ze ook tegen mij
Meervoudsvormen hebben normaal gesproken een -n op 't eind, heb je een nieuwe taal uitgevonden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
Mijn reactie is niet normaal? Zoek het lekker uit met je zooitje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef ludenski het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die normaal reageerd X), ja dat was dus wat ik probeerde alleen toen ik met dr ging praten werd het er alleen maar kutter van
Hier haat niemand. Hier wordt volop van je topic genoten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:13 schreef ludenski het volgende:
kunne jullie nu oprotten met zeiken over mijn taalgebruik en oprotten al heb je niks nuttigs te zeggen....
ga op iemand anders haten
die van jou was ook normaal..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Mijn reactie is niet normaal? Zoek het lekker uit met je zooitje.
Fijn dat je de OP nogmaals plaatst. Vaak wordt-ie juist verwijderd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:11 schreef ludenski het volgende:
ik heb mijn vriendin ontmoet via tinder een paar maanden geleden, we hebbe heel erg veel gepraat en afgesproken en na veel gedoe is er een relatie uitgekomen, er waren wat twijfels maar we zijde beide dat we het 100% willen en verliefd op elkaar waren, het probleem was dat ik meteen op vakantie moest 2weken dus dat was niet echt een mooie start. tijdens de vakantie hadden we heelveel contact en ik vertelde haar vaak dat k van dr hield (niet meteen), en zei mij ook. maar op de laatste dag voordat ik terug zou reizen maakte ze het ineens uit (echt uit het niets)
ookal kom k nu mss over als n pussy maar ik was er best kapot van en heb mss nogal kut gereageerd. een paar dagen later vertelde ik dr. dat ik het wel kan accepteren en we gewoon vrienden konden zijn. alleen na 2dagen bleek dat dit niet werkte en hadden we best wel n beetje ruzie.
alvast bedankt!!
Nee.quote:
Jawel. Zonder spraakverwarring, dus aaneen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
Het is geen samenstelling?![]()
Nou ja, boeit verder weinig.
ik ga ff chinees halen zoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:13 schreef ludenski het volgende:
kunne jullie nu oprotten met zeiken over mijn taalgebruik en oprotten al heb je niks nuttigs te zeggen....
ga op iemand anders haten
Hoho, het is niet exact de OP. Dit keer schrijft hij beiden met de goede klinkers, maar zeiden fout. In plaats van andersom zoals in de OP.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn dat je de OP nogmaals plaatst. Vaak wordt-ie juist verwijderd.
Kut en fok! zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het is geen samenstelling?![]()
Nou ja, boeit verder weinig.
Holy fuck.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef Westerling het volgende:
Hoho, het is niet exact de OP. Dit keer schrijft hij beiden met de goede klinkers, maar zeiden fout. In plaats van andersom zoals in de OP.
Stakkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
Als dat het enige en het eerste is wat je gevonden hebt dan moet jij je helemaal schamen. Of begin jij halverwege met lezen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:49 schreef Skv het volgende:
En leer het verschil tussen ei en ij. 'Rijzen'
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef thom_05 het volgende:
Een vrouw heeft een man nodig. Een MAN. En nee ik bedoel niet een man wat jullie kinderen tegenwoordig denken dat een man is maar een man old school.
Bagatelliseer het maar...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
Je begint sowieso al geen relatie als je daarvoor al heel veel gezeik hebt, zoals jij aangeeft. Gezeik voordat een relatie überhaupt begint, is een slechte voorbode waardoor je meteen al moet weten dat het geen zin heeft. Knoop dit goed in je oren en gebruik deze kennis de volgende keer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef ludenski het volgende:
[..]
ja maar je begint toch geen f**ing relatie nadat je elkaar 3maanden lang kent en maakt het vervolgens ineens uit??
Deze bleef het best hangen. Jankzak.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als dat het enige en het eerste is wat je gevonden hebt dan moet jij je helemaal schamen. Of begin jij halverwege met lezen?
Als je überhaupt wil dat mensdn serieus reageren, probeer er dan wat van te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:57 schreef ludenski het volgende:
damn sorry dat ik zo verneuk typ doe dit via me iphone in 1minuut dat is niet wat het punt is.....
bedankt voor de serieuze reactie,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:18 schreef thom_05 het volgende:
Ok Ludo. Hoe moeilijk het ook is om serieus te zijn met wat je hebt neergezet toch zal ik je even wat pointers geven.
Ten eerste ik heb het vermoeden dat ze je eerste vriendin is waardoor je aan haar vastklampt en als een aanhankelijk kind je gaat gedragen.
Een vrouw heeft een man nodig. Een MAN. En nee ik bedoel niet een man wat jullie kinderen tegenwoordig denken dat een man is maar een man old school.
Je zal haar niet terugkrijgen. Je bent een softie voor haar en eigenlijk voor heel wat andere vrouwen. Leer ervan.
ja, en ze zij dat ze het eerst niet erg vond, maar toen ze ging nadenken toch wel....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:16 schreef Baran09 het volgende:
Waar is het nou precies verkeerd gegaan? Jij was te claimerig?
ik kende haar al 3/4 maanden lang.....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:12 schreef Tjaas het volgende:
ju kmt wel egt over als ne 12 jaarige die geleick zegt dt ie vn iemnd hout, je kent dr wrs nog nieteens geod
je heb ne kut leeve
conclusie: volgende keer minder snel van stapel lopen. Over t algemeen is t niet aantrekkelijk als iemand teveel te snel wilt. Ook niet meteen teveel verwachten dan word je hoop ik ook minder emotioneel.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:01 schreef ludenski het volgende:
[..]
ja, en ze zij dat ze het eerst niet erg vond, maar toen ze ging nadenken toch wel....
Ja dat blijktquote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
ik heb al meerdere relaties gehad waaronder langere relaties, dus ik weet echt wel waar ik mee bezig ben
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:03 schreef Poolbal het volgende:
Als zei zij dat ze wilde maar al na een week al weer vrei wil zein... dat is gewoon niet goed voor bijde. Zulke mijden moet je meiden, is gewoon niet goed voor bijde.
Nou ja, dan is dit de prijs die je moet betalen voor een les over relaties. Volgende keer gaat het weer iets beter en zul je twee keer nadenken voordat je al je kaarten op tafel gooit.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:01 schreef ludenski het volgende:
[..]
ja, en ze zij dat ze het eerst niet erg vond, maar toen ze ging nadenken toch wel....
Weize raat. TS zal dit wel begreipen.quote:Op zondag 11 mei 2014 06:03 schreef Poolbal het volgende:
Als zei zij dat ze wilde maar al na een week al weer vrei wil zein... dat is gewoon niet goed voor bijde. Zulke mijden moet je meiden, is gewoon niet goed voor bijde.
Wat voor studie doe je op de uni?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Het moet spannend zijn. Het is eigenlijk de basis economie: Als er teveel van iets is of te snel dan daalt het aan waarde.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
[..]
bedankt voor de serieuze reactie,
ik heb al meerdere relaties gehad waaronder langere relaties, dus ik weet echt wel waar ik mee bezig ben, ik denk dat het vrij normaal is om tegen je vriendin te zeggen dat je van dr houd, en het klopt dat het niet echt n relatie is 1week maar dat is precies het probleem. vind niet dat je een softie bent al heb je gevoelens voor iemand en wil je die graag kunnen uiten..
Je doet zeker GOM-opleiding ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck heel veel uit of je wat teveel spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee persé mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Het getuigt van weinig respect jegens mensen op dit forum om geen aandacht te schenken aan je tekst. Hoezo verwacht je serieuze reacties als je geen moeite neemt om je tekst duidelijk te maken en daarmee als een of andere mongool overkomt? Je begint dus zelf respectloos maar verwacht wel respect terug. Kan niet hè?quote:duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt
Reageer er dan gewoon niet op, besteed er geen aandacht aan en reageer op de reacties die wél serieus zijn en waar je wél wat mee kanquote:Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef ludenski het volgende:
Als dit tegenwoordig als MAN word beschouwd ga ik denk ik maar emigreren, alleen maar zijken kwam ik hier niet voor maar oke, we hebbe 4maanden lang een hele goede band gehad dus JA ik kan echt eel zeggen dat ik dr leuk vind, maar oke blijkbaar is tegen je vriendin zeggen dat je van dr houd te overmoedigend en voor degene die me dat op een normale manier hebben verteld, bedankt voor de tip
Hear,hear!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:18 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Het moet spannend zijn. Het is eigenlijk de basis economie: Als er teveel van iets is of te snel dan daalt het aan waarde.
Je mag je gevoelens uiten maar daar kom je niet ver.
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:03 schreef Poolbal het volgende:
Dat mogt hei niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef quinoahipster het volgende:
Maar..... heb je haar vochtige liefdesgrotje nog vol mogen blaffen voor je gedumpt werd wie unne n00b?![]()
Jep we zijn nou eenmaal realistisch alleen zul je het pas later inzien, je wilt alleen antwoorden die conform zijn qua hoe krijg ik haar terug , simpele oplossingen hiervoor. Enige die er is is praten. Als ze dat niet wil dan is het ook over.quote:
Dus wanneer iemand je een slecht advies geeft, maar wat wel aansluit op wat jij eigenlijk wilt, DAN pas is het een "normale" reactie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef ludenski het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die normaal reageerd X), ja dat was dus wat ik probeerde alleen toen ik met dr ging praten werd het er alleen maar kutter van
Nee, psychologisch gezien moet je eerst met iemand meepraten en later pas een draai aangeven dat wordt als prettig ervaren. helaas werkt het zo op Fok! niet want hier krijg je echte keiharde meningen / normale adviezen i.p.v. aaaah.. het komt wel weer goed schatje adviezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dus wanneer iemand je een slecht advies geeft, maar wat wel aansluit op wat jij eigenlijk wilt, DAN pas is het een "normale" reactie?
Je schiet met een normaal advies (hoe hard het ook klinken mag) veel meer op dan een "komt wel weer goed schatje" advies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, psychologisch gezien moet je eerst met iemand meepraten en later pas een draai aangeven dat wordt als prettig ervaren. helaas werkt het zo op Fok! niet want hier krijg je echte keiharde meningen / normale adviezen i.p.v. aaaah.. het komt wel weer goed schatje adviezen.
Dit. Als je dat na een week zegt gaan er veel schrikken. Bij de volgende beter!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef LittleLady het volgende:
Meteen al zeggen dat je van haar hield, tief op man, daarmee jaag je iedereen weg.
Niet iedereen is hetzelfde. Waarschijnlijk ben jij, sinds het "officieel" een relatie werd, heel anders gaan doen. Zat ze blijkbaar niet op te wachten en maakte het uit. Beetje snel, dat wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
[..]
ik heb al meerdere relaties gehad waaronder langere relaties, dus ik weet echt wel waar ik mee bezig ben, ik denk dat het vrij normaal is om tegen je vriendin te zeggen dat je van dr houd, en het klopt dat het niet echt n relatie is 1week maar dat is precies het probleem. vind niet dat je een softie bent al heb je gevoelens voor iemand en wil je die graag kunnen uiten..
Natuurlijk, als het is wat je wilt horen, dan is het normaal! Zo werkt het toch bij iedereen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dus wanneer iemand je een slecht advies geeft, maar wat wel aansluit op wat jij eigenlijk wilt, DAN pas is het een "normale" reactie?
Als een man binnen een week zegt, ik hou van jou, dan is hij gigantisch wanhopig en stelt hij zich afhankelijk op, je kan namelijk niet van iemand houden in een week en geen vrouw zit op een volwassen kleuter te wachten.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
[..]
En als een vrouw dat nu eens zou doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als een man binnen een week zegt, ik hou van jou, dan is hij gigantisch wanhopig en stelt hij zich afhankelijk op, je kan namelijk niet van iemand houden in een week en geen vrouw zit op een volwassen kleuter te wachten.
Dat is net zo, heb je net een week iets, begint je vriendin te roepen ik hou van jou, kan me niet voorstellen dat een man dat leuk vind, die denken dan eerder wat voor labiele muts is dit nou weer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En als een vrouw dat nu eens zou doen?
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is net zo, heb je net een week iets, begint je vriendin te roepen ik hou van jou, kan me niet voorstellen dat een man dat leuk vind, die denken dan eerder wat voor labiele muts is dit nou weer?
Nee ook die komen kansloos overquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Al heb ik wel eens vrouwen horen roepen dat het dan anders is als een vrouw dat doet
Cursus origami op de volksuniversiteit zeker?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit,
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:55 schreef darkmond het volgende:
Man man man, volgens mij werd ze er gek van dat je zo verneukt typt
TS is hooggeleid G, zoals hij al zelf aangaf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Hier haat niemand. Hier wordt volop van je topic genoten.
Ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:56 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme![]()
![]()
![]()
Ga terug naar de basisschool of vraag je geld terug![]()
![]()
DAMN MAN
Wat een onzin johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als een man binnen een week zegt, ik hou van jou, dan is hij gigantisch wanhopig en stelt hij zich afhankelijk op, je kan namelijk niet van iemand houden in een week en geen vrouw zit op een volwassen kleuter te wachten.
Zo zwaar weegt dat wel, je kan namelijk niet na een week zeggen, ik hou van jou, dat is ongeloofwaardig, claimend en vervelend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een onzin johZo zwaar weegt die shit echt niet. Helemaal als je het gewoon terloops doet
En ik zeg dat niet iedereen zo moeilijk denkt en waarbij het meteen als een molensteen om de nek hangt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zo zwaar weegt dat wel, je kan namelijk niet na een week zeggen, ik hou van jou, dat is ongeloofwaardig, claimend en vervelend.
Pas als je wat verder in relatie bent en samen dingen hebt gedaan kun je zeggen ik hou van jou, in het begin laat iedereen namelijk toch zijn mooiste kant zien.
dan ben je een van de weinigenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En ik zeg dat niet iedereen zo moeilijk denkt en waarbij het meteen als een molensteen om de nek hangt.
Lieverd je bent hartstikke verliefd geworden en daarmee heb je jezelf een beetje tegengewerkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
hallo,
alvast bedankt!!
Na een week "ik hou van je" gaan roepen vind ik anders ook wel flink wanhopig klinken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een onzin johZo zwaar weegt die shit echt niet. Helemaal als je het gewoon terloops doet
Zeker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit
Bèta-kneuzen kunnen spellen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef znarch het volgende:
TS is een beta kneus. Rot toch op je. Je komt over als een 12 jarige.
Het is per se, niet persé.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Je doet zeker GOM-opleiding ofzo?
Verder laat haar even tot bezinking komen en praat eerst die ruzie uit. Ga vooral niet bij haar langs, dat gaat er alleen maar meer op lijken dat je haar ''claimt''.
Flikker opquote:
Ach, laat die gast toch. Het was overduidelijk zijn eerste meisje waar hij iets mee begon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:29 schreef sperzieboontjes het volgende:
Was vermoeiend om te lezen maar ik denk dat je het allemaal iets te serieus nam.
1 week oke, maar na 1,5 maand gewoon terloops dat roepen of iets zou voor mij echt niet ineens raar klinken hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:27 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Na een week "ik hou van je" gaan roepen vind ik anders ook wel flink wanhopig klinken.
Dat is toch totaal wat andersquote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1 week oke, maar na 1,5 maand gewoon terloops dat roepen of iets zou voor mij echt niet ineens raar klinken hoor.
Vrouwen willen geen vent die hen achterna loopt als een lammetje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
hallo,
alvast bedankt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |