Wat voor studie doe je op de uni?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Dat is juist het probleem. Het moet spannend zijn. Het is eigenlijk de basis economie: Als er teveel van iets is of te snel dan daalt het aan waarde.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
[..]
bedankt voor de serieuze reactie,
ik heb al meerdere relaties gehad waaronder langere relaties, dus ik weet echt wel waar ik mee bezig ben, ik denk dat het vrij normaal is om tegen je vriendin te zeggen dat je van dr houd, en het klopt dat het niet echt n relatie is 1week maar dat is precies het probleem. vind niet dat je een softie bent al heb je gevoelens voor iemand en wil je die graag kunnen uiten..
Je doet zeker GOM-opleiding ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit, duidelijk maakt het dus geen fuck heel veel uit of je wat teveel spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt, dat maakt alleen mensen zoals jij uit die op zon forum als dit persee persé mensen moeten haten om zichzelf beter te voelen
Het getuigt van weinig respect jegens mensen op dit forum om geen aandacht te schenken aan je tekst. Hoezo verwacht je serieuze reacties als je geen moeite neemt om je tekst duidelijk te maken en daarmee als een of andere mongool overkomt? Je begint dus zelf respectloos maar verwacht wel respect terug. Kan niet hè?quote:duidelijk maakt het dus geen fuck uit of je wat spelfouten maakt omdat je dit heelsnel in elkaar flasnt via j telefoon en wat spelfouten maakt
Reageer er dan gewoon niet op, besteed er geen aandacht aan en reageer op de reacties die wél serieus zijn en waar je wél wat mee kanquote:Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef ludenski het volgende:
Als dit tegenwoordig als MAN word beschouwd ga ik denk ik maar emigreren, alleen maar zijken kwam ik hier niet voor maar oke, we hebbe 4maanden lang een hele goede band gehad dus JA ik kan echt eel zeggen dat ik dr leuk vind, maar oke blijkbaar is tegen je vriendin zeggen dat je van dr houd te overmoedigend en voor degene die me dat op een normale manier hebben verteld, bedankt voor de tip
Hear,hear!quote:Op zondag 11 mei 2014 21:18 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Het moet spannend zijn. Het is eigenlijk de basis economie: Als er teveel van iets is of te snel dan daalt het aan waarde.
Je mag je gevoelens uiten maar daar kom je niet ver.
quote:Op zondag 11 mei 2014 06:03 schreef Poolbal het volgende:
Als zei zij dat ze wilde maar al na een week al weer vrei wil zein... dat is gewoon niet goed voor bijde. Zulke mijden moet je meiden, is gewoon niet goed voor bijde.
Dat mogt hei niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef quinoahipster het volgende:
Maar..... heb je haar vochtige liefdesgrotje nog vol mogen blaffen voor je gedumpt werd wie unne n00b?![]()
Jep we zijn nou eenmaal realistisch alleen zul je het pas later inzien, je wilt alleen antwoorden die conform zijn qua hoe krijg ik haar terug , simpele oplossingen hiervoor. Enige die er is is praten. Als ze dat niet wil dan is het ook over.quote:
Dus wanneer iemand je een slecht advies geeft, maar wat wel aansluit op wat jij eigenlijk wilt, DAN pas is het een "normale" reactie?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef ludenski het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die normaal reageerd X), ja dat was dus wat ik probeerde alleen toen ik met dr ging praten werd het er alleen maar kutter van
Nee, psychologisch gezien moet je eerst met iemand meepraten en later pas een draai aangeven dat wordt als prettig ervaren. helaas werkt het zo op Fok! niet want hier krijg je echte keiharde meningen / normale adviezen i.p.v. aaaah.. het komt wel weer goed schatje adviezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dus wanneer iemand je een slecht advies geeft, maar wat wel aansluit op wat jij eigenlijk wilt, DAN pas is het een "normale" reactie?
Je schiet met een normaal advies (hoe hard het ook klinken mag) veel meer op dan een "komt wel weer goed schatje" advies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, psychologisch gezien moet je eerst met iemand meepraten en later pas een draai aangeven dat wordt als prettig ervaren. helaas werkt het zo op Fok! niet want hier krijg je echte keiharde meningen / normale adviezen i.p.v. aaaah.. het komt wel weer goed schatje adviezen.
Dit. Als je dat na een week zegt gaan er veel schrikken. Bij de volgende beter!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:50 schreef LittleLady het volgende:
Meteen al zeggen dat je van haar hield, tief op man, daarmee jaag je iedereen weg.
Niet iedereen is hetzelfde. Waarschijnlijk ben jij, sinds het "officieel" een relatie werd, heel anders gaan doen. Zat ze blijkbaar niet op te wachten en maakte het uit. Beetje snel, dat wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
[..]
ik heb al meerdere relaties gehad waaronder langere relaties, dus ik weet echt wel waar ik mee bezig ben, ik denk dat het vrij normaal is om tegen je vriendin te zeggen dat je van dr houd, en het klopt dat het niet echt n relatie is 1week maar dat is precies het probleem. vind niet dat je een softie bent al heb je gevoelens voor iemand en wil je die graag kunnen uiten..
Natuurlijk, als het is wat je wilt horen, dan is het normaal! Zo werkt het toch bij iedereen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dus wanneer iemand je een slecht advies geeft, maar wat wel aansluit op wat jij eigenlijk wilt, DAN pas is het een "normale" reactie?
Als een man binnen een week zegt, ik hou van jou, dan is hij gigantisch wanhopig en stelt hij zich afhankelijk op, je kan namelijk niet van iemand houden in een week en geen vrouw zit op een volwassen kleuter te wachten.quote:Op zondag 11 mei 2014 04:00 schreef ludenski het volgende:
[..]
En als een vrouw dat nu eens zou doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als een man binnen een week zegt, ik hou van jou, dan is hij gigantisch wanhopig en stelt hij zich afhankelijk op, je kan namelijk niet van iemand houden in een week en geen vrouw zit op een volwassen kleuter te wachten.
Dat is net zo, heb je net een week iets, begint je vriendin te roepen ik hou van jou, kan me niet voorstellen dat een man dat leuk vind, die denken dan eerder wat voor labiele muts is dit nou weer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En als een vrouw dat nu eens zou doen?
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is net zo, heb je net een week iets, begint je vriendin te roepen ik hou van jou, kan me niet voorstellen dat een man dat leuk vind, die denken dan eerder wat voor labiele muts is dit nou weer?
Nee ook die komen kansloos overquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Al heb ik wel eens vrouwen horen roepen dat het dan anders is als een vrouw dat doet
Cursus origami op de volksuniversiteit zeker?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:04 schreef ludenski het volgende:
[..]
nog n tip voor jou, leer tegen wie je praat ik heb zat vriendinne gehad en doe universiteit,
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:55 schreef darkmond het volgende:
Man man man, volgens mij werd ze er gek van dat je zo verneukt typt
TS is hooggeleid G, zoals hij al zelf aangaf.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:14 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Hier haat niemand. Hier wordt volop van je topic genoten.
Ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:56 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme![]()
![]()
![]()
Ga terug naar de basisschool of vraag je geld terug![]()
![]()
DAMN MAN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |