Hihiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
of op d'r ene bil 'Ad' en andere bil 'lecens'
quote:
Neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg die chick in de OP is inmiddels toch wel over de datum?
nee poepiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daarop is ook wel goed te zien waarom ik hem bij wil laten werken vind ik, dus daar wil ik niet teveel commentaar op dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door AlbinoBambi op 10-05-2014 17:45:22 ]
Klopt, ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oostenrijk was die baard toch?
Hmm. Ik hoop IJsland.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest me even orienteren op die foto, Bambi.
Dacht even dat het je onderbroek was.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest me even orienteren op die foto, Bambi.
Dacht even dat het je onderbroek was.
Ik wilde ook wel heel graag origineel zijn, haha. Maar had dit plaatje gewoon al heeeel lang opgeslagen staan op mijn pc, wist meteen dat dit was wat ik wilde. Heb alleen heel lang getwijfeld over de plek en eventuele aanpassingen enzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind het wel apart, nog nooit zo'n tattoo gezien
Als je dat hartje een kwartslag zou draaien lijkt het op een pauwenkont
Ik ken hetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel heel graag origineel zijn, haha. Maar had dit plaatje gewoon al heeeel lang opgeslagen staan op mijn pc, wist meteen dat dit was wat ik wilde. Heb alleen heel lang getwijfeld over de plek en eventuele aanpassingen enzo.
Thanks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken hetzo ging dat bij die van mij ook
Goede keuze!
Ik heb overwinnen in het arabisch op mijn pols en op mijn voet " stand tall <3 "quote:
Mooie plekken ook! Ik vond ze niet makkelijk genoeg te verbergen, maar vind ze wel heel tof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb overwinnen in het arabisch op mijn pols en op mijn voet " stand tall <3 "
Tip : Dvenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
Alizee vind ik een mooie naam. Maar goed, ik denk tegenwoordig alleen in namen.
Overleden zoontje van mijn zus heet Sven, lijkt me niet echt handig. Verder prima naamquote:
Dan beter misschien niet nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Overleden zoontje van mijn zus heet Sven, lijkt me niet echt handig. Verder prima naam
Ja dat had ik met deze dus ook, daarom ook voor deze plek gekozen. Maar deze kon niet zo klein dat normale armbandjes of horloges er overheen zouden vallen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
En die op mijn pols post ik liever niet![]()
Maar dankje
Hij is overigens zo klein, mijn armbandjes vallen er altijd overheen, dus mensen zien het niet. Hij is ook gewoon voor mij, en niet voor andere.
Ja,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan beter misschien niet nee.
Het is trouwens 'Day-Ven', niet Dvèn
Beter dan op elke bil een B en dan vragen of ze even voorover wil bukkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
of op d'r ene bil 'Ad' en andere bil 'lecens'
Ben ik te minquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:06 schreef Dven het volgende:
Hoe heet dat ene lied van die Nederlandse hippy?
Chaiquote:
Juist al gevonden inderdaad, mersiquote:
paprika?quote:
Omg, we zijn het eens.quote:
Zegt me niksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij 'pikapika' denk ik aan Timbaland.
It's been a long time since I met you ...'pikapika'
Dat filmpje moet ik even zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dit dan?
Klaarkomen en zingen tegelijk
Zo spannend is het niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat filmpje moet ik even zien
Valt tegen inderdaadquote:
Ik ook niet, daar zal het aan liggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las ook paprika.
Maar ik heb dan ook niks met pokémon etc.
Moet ik dit boekje halen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar zal het aan liggen
Heb je nou genoteerd dat je dit boekje moet halen?
[ afbeelding ]
Ja, verplicht!quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, verplicht!
Is het meest ontroerende kinderboekje wat ik voor mijn kinderen heb gelezen en adt zijn er heel veel geweest.
Ik kreeg er regelmatig tranen van in mn ogen en nu nog steeds soms
O ja, das wel handig iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oke ik ga het opschrijven. Dankje
zet het op mn verlanglijstje van de eci
je mag wel een dagje oppassen hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das wel handig idd
Rupsje Nooitgenoeg vonden mijn kinderen heel erg leuk, maar dat lag ws vooral aan hoe ik het voorlasHeb ik nu gehaald voor de baby van vrienden van ons
Echt, allemaal babies om me heen, mn zusje heeft een dochtertje van bijna 2, twee stel vrienden hebben zo'n heel klein hummeltje, nu zit jij hier ook zwanger te wezen, overburen hebben een baby (al zie ik die nooit) en de buurvrouw heeft een jochie van een jaar.
Ik word er simpel van
Ik vind het zó leuk, die kleintjes, word er helemaal week van en dan wil ik ook weer een baby enzo
En voorlezenquote:
Nope. Maar ja.quote:
Kikkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En voorlezen![]()
Ik wil sowieso ook graag de boeken van kikker
Ado heeft nog geen kind van zichzelf, he.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, das wel handig idd
Rupsje Nooitgenoeg vonden mijn kinderen heel erg leuk, maar dat lag ws vooral aan hoe ik het voorlasHeb ik nu gehaald voor de baby van vrienden van ons
Echt, allemaal babies om me heen, mn zusje heeft een dochtertje van bijna 2, twee stel vrienden hebben zo'n heel klein hummeltje, nu zit jij hier ook zwanger te wezen, overburen hebben een baby (al zie ik die nooit) en de buurvrouw heeft een jochie van een jaar.
Ik word er simpel van
Ik vind het zó leuk, die kleintjes, word er helemaal week van en dan wil ik ook weer een baby enzo
quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ado heeft nog geen kind van zichzelf, he.
Jaaaa, gonnie en gijsje is super leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kikker
En Gonnie en Gijsje vind ik zo'n leuke tekenstijl
[ afbeelding ]
Wij moeten ook nog een kind samen nemen, he. Dan ga ik wel zwangeren. ^^ Krijgt t wrs wel bruine ogen. Weet niet of je daarmee kan leven.quote:
wil je dan ook moeder zijn van de baby die ik nu aan het groeien ben?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een kind samen nemen, he. Dan ga ik wel zwangeren. ^^ Krijgt t wrs wel bruine ogen. Weet niet of je daarmee kan leven.
K heeft ook bruine ogen en ex en ik allebei groen/grijzig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een kind samen nemen, he. Dan ga ik wel zwangeren. ^^ Krijgt t wrs wel bruine ogen. Weet niet of je daarmee kan leven.
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ado heeft nog geen kind van zichzelf, he.
Ja, mits meisje. @JB: is bruin niet dominant?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je dan ook moeder zijn van de baby die ik nu aan het groeien ben?
Fijn dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, mits meisje. @JB: is bruin niet dominant?
Jawel, maar ex heeft wat bruine vlekjes in zn ogen (mijn ogen zijn ook niet heel licht ), zal daar wel vandaan komen. En dat is iig zo tov blauw, maar ik weet dus niet hoe dat zit met groen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, mits meisje. @JB: is bruin niet dominant?
Heel gek, maar als ik aan een baby van Ado en mij denk, is het eigenlijk altijd een jongetje. Met blond haar en blauwe ogen. (Net als zn vaderquote:
awquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel gek, maar als ik aan een baby van Ado en mij denk, is het eigenlijk altijd een jongetje. Met blond haar en blauwe ogen. (Net als zn vader)
Misschien omdat ik al twee meisjes heb.
Ik heb ook het gevoel dat t een meisje wordt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aw
Ik heb het gevoel dat ik een meisje krijg, maar zal wel een jongen worden, dan word het ook blond, met groen of blauwe ogen.
Al hoop ik op een meisje, anders wil fas mij niet.
Voor fas zou een jongen wel goed zijn, kan ze leren met mannen om te gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aw
Ik heb het gevoel dat ik een meisje krijg, maar zal wel een jongen worden, dan word het ook blond, met groen of blauwe ogen.
Al hoop ik op een meisje, anders wil fas mij niet.
Funny 'cause it's true.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor fas zou een jongen wel goed zijn, kan ze leren met mannen om te gaan
Kloptquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor fas zou een jongen wel goed zijn, kan ze leren met mannen om te gaan
gevoel, of wil je datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat t een meisje wordt.
Het enige boek dat ik onthouden heb, van vroeger.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar zal het aan liggen
Heb je nou genoteerd dat je dit boekje moet halen?
[ afbeelding ]
Gevoel. Als ik jou met een baby voorstel, is het een meisje.quote:
nou dan word t vast een jongen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gevoel. Als ik jou met een baby voorstel, is het een meisje.
Die kan zingen.quote:
maar wel een creep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |