Zit ze ook aan de dope?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze familie van Di Luca is
Thnx, ga ik daar ook kijken.quote:
quote:
Ik kijk ook BBC, want Marty Whelan die bij ons in Ierland het commentaar altijd doet, is supersaai. DOdelijk voor de sfeer.quote:
Mogelijk. Beiden doen ze hard hun best om jouw laptop uit het raam te krijgen.quote:
woohoe oostblokpuntenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:19 schreef grazz het volgende:
Jongens waarom staan we in een keer zo hoog in Moldavie? Ook in Zweden weer gestegen
http://esctracker.com/
Ik blijft het bijzonder vinden dat men ogenschijnlijk meer moeite met zijn baard heeft dan met zijn jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die met die baard man man man. Wat erg zeg echt waar
Wist jij dat ene S. Vettel daar ook begaafd in is?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk. Beiden doen ze hard hun best om jouw laptop uit het raam te krijgen.
Het is een complot.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist jij dat ene S. Vettel daar ook begaafd in is?
Hahaha, als ik nog in Nederland zou wonen zou ik dat ook doen hoor, je moet inderdaad ook wel iets te zeuren hebben!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk Jantje Shit en Kwalmans Maas, zodat ik hier wat te zeuren heb![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:28 schreef MilaNL het volgende:
Zo. Bijna tijd. Nu hoeven ze dat liedje nog maar 2 keer te zingen
Wauw is dat conchita zonder baard?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Denk er de baard maar bij maar dit is mijn winnares.
Nee dat was de lekkerste deelneemster, dat is mijn criteria.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wauw is dat conchita zonder baard?
Jawel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |