SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Braunchweig en Nuremberg er dus uit. zaten daar nog interessante spelers bij?
Vor du soberzo nicht, alte Hüne.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Braunchweig en Nuremberg er dus uit. zaten daar nog interessante spelers bij?
En Bellarabiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)
Die zit er goed inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh Okazaki, lekkere goal
Zelfs Kieft vindt hem mooi
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de C1000 en ze hadden gewoon AssaultEn die chick zat ook weer achter de kassa.
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)
geen Esswein meer in de bundesligaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?
Ik had drie spelers van Nurnberg in mijn silver team: Chandler, Feulner en Mak.
Verder zit Esswein ook daar.
wat dan? zie geen streamquote:
had em gewonnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? zie geen streamOffline gedaan na wager verlies?
pfewquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
O nee, Esswein had een transfer naar Augsburg gemacht in de winter
Of gewoon weer spits makenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, nu kun je weer rustig slapen.
Tot ze hem een enorme downgrade geven voor volgend jaar
veel te lage rating voor jou tochquote:
Hij zei tegen een jochie uit 98 dat de hoogste trade offer op zijn Lescott een Aguero zou krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? zie geen streamOffline gedaan na wager verlies?
Welke positie hij ook wordt, hij gaat in ieder geval echt slecht worden.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij zei tegen een jochie uit 98 dat de hoogste trade offer op zijn Lescott een Aguero zou krijgen.
Binnen een week dumpt hij toch z'n spelers. Of het nou TOTS Suarez is of Hyun Jun Suk. Het zou me niks verbazen dat hij zijn spelers nog nooit loyal heeft gekregen.quote:
Dat is waar ja. Ik was Mak en Feulner alweer vergeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?
Ik had drie spelers van Nurnberg in mijn silver team: Chandler, Feulner en Mak.
Verder zit Esswein ook daar.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 17:05:04Who's ready for a new #TOTS? reageer retweet
Helemaal geen tweets van EA. goed gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef Rijst het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 17:05:04Who's ready for a new #TOTS? reageer retweet
Maar je sprong wel van je stoel toen je het las.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Helemaal geen tweets van EA. goed gedaan hoor
neuh want ik wist al dat er geen tweet was, helaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar je sprong wel van je stoel toen je het las.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh want ik wist al dat er geen tweet was, helaas
Ik heb toen met die McGeady's zo'n 500k winst gemaakt en vervolgens maar het account gaan delen met mijn broertje. Nu heb ik 650k ofzo, en ik wil nu even een hoop kaartjes van die UP Vidal inkopen, want die gaat volgens mij aardig stijgen als hij een TOTS krijgt. Dan hoop ik op 1 miljoen te zitten en dan ga ik lekker teams bouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je trouwens? Je bent geen armoedzaaier meer?
Ik kreeg een kopgoal tegen van Shaqiri.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:06 schreef DuTank het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over hoe slecht dit spel is. In één wedstrijd 7 doelpunten, waarvan er 6 echt complete aids waren (allemaal gekluts en lucky bounces). Dit ging vervolgens in alle andere wedstrijden vrolijk door. Ook aan mijn kant dus, maar het slaat natuurlijk nergens op.
De tegenstander in mijn laatste wedstrijd kreeg een rode kaart en toen kreeg EA het weer voor elkaar om van mijn Thiago Silva een of andere spastische debiel te maken, waardoor zijn spits zo door kon lopen op de keeper. Toen drukte ik de Xbox maar uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg een kopgoal tegen van Shaqiri.
Einde verhaal.
Op het moment dat de speler op je keeper af ging?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De tegenstander in mijn laatste wedstrijd kreeg een rode kaart en toen kreeg EA het weer voor elkaar om van mijn Thiago Silva een of andere spastische debiel te maken, waardoor zijn spits zo door kon lopen op de keeper. Toen drukte ik de Xbox maar uit.
Thiago Silva is ook maar zwakjes dit jaar, vandaar ook zijn belachelijk lage prijs. Heb liever een verdediger met ±70 pace en 85+ strength dan andersom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De tegenstander in mijn laatste wedstrijd kreeg een rode kaart en toen kreeg EA het weer voor elkaar om van mijn Thiago Silva een of andere spastische debiel te maken, waardoor zijn spits zo door kon lopen op de keeper. Toen drukte ik de Xbox maar uit.
Het gaat ook om lengte en body type. Er zijn 3 type body types, lean/regular/stocky. Een speler met 80 strength en body type stocky zal een stuk sterker aanvoelen dan een speler met regular body type en dezelfde strengthquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:21 schreef DutchSL het volgende:
Thiago Silva heeft gewoon 79 strength, wat op +80 neerkomt met 10 chem.
Zijn NIF was na Santana en Subotic de beste CB qua scoren uit corners die ik heb gehad.
Gefixt, thanks!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Zal allemaal wel, maar NIF Thiago Silva was gewoon heel goed voor mij. De TOTY viel me dan relatief gezien weer wel tegen (maar misschien verwachtte ik wel te veel).
@Reemi: irritante bug op Wefut:
[ afbeelding ]
Regular aanvinken = error
edit. alle "hoofd" vinkjes zijn kapot, ook upgrade/transfer/all in-forms.
Het stond al 2-1 voor hem, toen kreeg hij de rode kaart en nadat hij de bal binnenschoot klikte ik 'm uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het moment dat de speler op je keeper af ging?
Ik had laatst toch weer iemand die sowieso alle replays keek, en bij de 4-1 en 5-1 vond hij het nodig om keihard te gaan ssshh'en. Toen ben ik maar een peuk gaan roken. Snap niet waarom dat nodig is, ik druk gewoon de replays en celebrations weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het stond al 2-1 voor hem, toen kreeg hij de rode kaart en nadat hij de bal binnenschoot klikte ik 'm uit.
Ik ga mijn goede stemming niet laten verpesten door zo'n ontiegelijk tyfes spel.
Daar stoor ik me al niet meer aan. Als ik een tegendoelpunt krijg, pak ik gewoon gelijk mijn telefoon om even facebook te checken, etc. Als ik het fluitsignaal hoor, dan weet ik dat meneer klaar isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst toch weer iemand die sowieso alle replays keek, en bij de 4-1 en 5-1 vond hij het nodig om keihard te gaan ssshh'en. Toen ben ik maar een peuk gaan roken. Snap niet waarom dat nodig is, ik druk gewoon de replays en celebrations weg.
Dat is wel een nuttige suggestie die je hier doetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar stoor ik me al niet meer aan. Als ik een tegendoelpunt krijg, pak ik gewoon gelijk mijn telefoon om even facebook te checken, etc. Als ik het fluitsignaal hoor, dan weet ik dat meneer klaar is
Jammer eigenlijk dat je er maar 1 mag kopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:00 schreef Maver24 het volgende:
100k Pakje is uit![]()
![]()
![]()
Laat die TOTS Spelers maar zakken
Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
ik ga geen pakje halen want TOTS Reus wordt ultra cheap op deze manier
Geld zal wel op zijn ondertussenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
ik ga geen pakje halen want TOTS Reus wordt ultra cheap op deze manier
ja die gaat naar discard value nu hoorquote:
neuh dat niet maar ik doe het gewoon even niet. ik ga wel heel goedkoop hopelijk wat tots spelers aanschaffen. blij dat ik TOTS Reus en TOTS Lewa met winst had verkocht vanmiddagquote:
Verstand komt met de jaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh dat niet maar ik doe het gewoon even niet. ik ga wel heel goedkoop hopelijk wat tots spelers aanschaffen. blij dat ik TOTS Reus en TOTS Lewa met winst had verkocht vanmiddag
Ik zie Maver zich niet druk maken? Gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef esox83 het volgende:
Waar maak je je in hemelsnaam druk om vent? is gewoon gratis geld wat je elke maand krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]lekker jezus. Ik had er ook eentje gekocht maar ik had geen speler duurder dan 2kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Ik heb dit zo vaak gehad, zag ik zo'n pack, en kocht ik er daardoor ook 1, het resultaat is altijd bedroevend. Ik trap er niet meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt omdat jij er nog geen 1 heb geopendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Kamikazie het volgende:
Nou nou indrukwekkend hoor. Nog geen Ronaldo voorbij zien komen.
[ afbeelding ]Waarom jij altijd wel en ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat EA.
niet het pakje van hem, deze staat op het EA forumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom jij altijd wel en ik nietIk haat EA.
O sorry, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet het pakje van hem, deze staat op het EA forum
Post je dan hier wat je uit het pakje hebt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga FIFA points kopen zodat ik er ook eentje kan openen.
Koop dan coins bij iemand. Dat scheelt een berg geldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga FIFA points kopen zodat ik er ook eentje kan openen.
Vast wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Post je dan hier wat je uit het pakje hebt?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop dan coins bij iemand. Dat scheelt een berg geld
En en en...!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel.
Ok, ik heb gelogen.. ik heb er al 1 geopend
Geeeeen idee, heb op het begin voor 60 euro toen FIFA Points gekocht. Alleen dan vind ik het de moeite waard omdat de inhoud van packs dan een stuk meer waarde hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zon pakje kost 2000 fifa coins, dat is toch gewoon ongeveer 20 euro?
Zo blind door envy dat je niet doorhebt dat het niet mijn pack isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom jij altijd wel en ik nietIk haat EA.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef DePresident. het volgende:
Was deze goal van Di Natale al gepost?
https://vine.co/v/Mg5ggPPlwt1
Sorry Tim.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo blind door envy dat je niet doorhebt dat het niet mijn pack is
Als zelfs maver al geen packs open trekt...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef Maver24 het volgende:
spelers willen nog niet echt zakken op de xbox. zal wel gebeuren in de komende uren. kan niet anders
ik ben een keer verstandigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als zelfs maver al geen packs open trekt...
Ik ben trots op je, ouwe reusquote:
Volgende week hetzelfde met Ibarbo. Afgelopen week hetzelfde met de Steur en Eto'o..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu al blij als ik in die Bundesligacup niet tegen Auba moet..
Ik moet nu weer tegen Auba en zijn hele team heeft attributes kaartenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgende week hetzelfde met Ibarbo. Afgelopen week hetzelfde met de Steur en Eto'o..
En in andere cups en seasons kom je 9 vd 10 keer ook wel iemand tegen uit dat groepje..Ik kan me er echt niet meer druk om maken.
Hou dit nou vast. Profiteer van prijzen als ze door dit soort grappen zakken. Je maakt op termijn zoveel winst als je geen packs opentrekt.quote:
quote:
Doe mij die maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef DePresident. het volgende:
Was deze goal van Di Natale al gepost?
https://vine.co/v/Mg5ggPPlwt1
Bizar ja. Bosz heeft weer een [s]alles of niets tactiek bedachtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:58 schreef Maver24 het volgende:
groningen had het al moeten beslissen, wat een kansen zeg
Blij dat hij niet naar AZ komtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar ja. Bosz heeft weer een [s]alles of niets tactiek bedacht
Sinds zijn transfer naar Ajax bekend is, lijkt hij opeens veel meer te scoren, of niet?quote:
Klopt ja, hij is echt los afgelopen wekenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sinds zijn transfer naar Ajax bekend is, lijkt hij opeens veel meer te scoren, of niet?
Hoe verdedigen jullie de kick off glitch? Gewoon met een mannetje mee rennen volstaat meestal wel. Alleen als je er even niet bedacht op bent kan het alsnog naaiend zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die finale eindelijk gewonnen.. 6-3. Wel een irritante tegenstander, constant de kick-off glitch proberen en bijna allemaal goed maar er viel geen goal uit.
Dat probeerde ik ook maar nog kwam hij elke keer aan. Die tegenstander zal wel veel hebben geoefend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe verdedigen jullie de kick off glitch? Gewoon met een mannetje mee rennen volstaat meestal wel. Alleen als je er even niet bedacht op bent kan het alsnog naaiend zijn.
Met de trickstick meteen naar een van je verdedigers gaan en achteruit lopen en proberen naast de aanvaller te staan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe verdedigen jullie de kick off glitch? Gewoon met een mannetje mee rennen volstaat meestal wel. Alleen als je er even niet bedacht op bent kan het alsnog naaiend zijn.
Ik loop altijd met de spits mee terug en dat werkt 99 vd 100 keer. Heel soms gaat het alsnog mis als ze hem precies goed leggen waarbij je een duel krijg tussen jouw speler, je keeper en de spits van de tegenstander. Dan beuken ze elkaar nog weleens omverquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
sickquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:19 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Deze was ook van vandaag.
https://vine.co/v/Mg5wiZMbXav
Dit doe ik meestal dus ook. Krijg zelden een goal zo tegen. In het begin gebeurde het wel 1 of 2 keer, maar verder geen problemen. Maar op de één of andere manier maakt het me wel kwaad als ze het proberen. Ik zie het ook als een fiat om zelf ook alle smerige Fifa trucjes uit de kast te mogen trekken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik loop altijd met de spits mee terug en dat werkt 99 vd 100 keer. Heel soms gaat het alsnog mis als ze hem precies goed leggen waarbij je een duel krijg tussen jouw speler, je keeper en de spits van de tegenstander. Dan beuken ze elkaar nog weleens omver
Lijkt me vreselijk voor de supporters, als er zo met je club wordt omgegaan.. Kun je beter net als NAC maar een beetje tegen degradatie voetballen, maar wel je eigen identiteit behouden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
Vitesse mocht geen kampioen worden, maar misschien mogen ze ook wel geen Europees spelen van Abramovych, heeft hij nog een andere club in de EL spelen ?
je hebt wel gomez he, niet zeuren jijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] en dan vervolgens Sturridge uit een 7.5k pack halen. Die is meer waard dan elke andere speler uit dit pack.
Ik heb toch genoeg moneyzquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:34 schreef wieisboos het volgende:
Tegen beter weten in packs openen en dan janken als je niks krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar ekkes wisselen Pietertjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als het maar ademt en een gaatje heeft
Bij deze heb je tenminste een waarschuwing. Beter dan die ladyboys die er boven de gordel gewoon uitzien als iedere andere vrouwquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou het ook niet willen. Straks heeft het een piemel.
Wat, Nederland?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:01 schreef Rijst het volgende:
Doet me eigenlijk best denken aan dat nummer van The Police dat werd gecoverd door P. Diddy
vond die uit rusland maar lelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Nou, Ukraine en Russia hebben de mooiste vrouwen imo.
Niet verrassend.
homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
homoben kieskeuringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn aidsquote:
wie danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
Roy ik keek op jouw facebook en we hebben 1 mutual friend, kutzooi
jullie mamquote:
quote:
Snap ik, jij incasseert hier alleen maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vind ik dus klasse aan Roy, hij kan uitdelen maar ook incasseren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap ik, jij incasseert hier alleen maar
Kan ik ook hebben, want ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Kan ik hebben na jullie allemaal de moeder te hebben geneukt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap ik, jij incasseert hier alleen maar
Jij loopt gewoon een beetje te rukken op dat soort packs he ouwe hond!quote:
Nergens voor nodig dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon een beetje te rukken op dat soort packs he ouwe hond!
omdat ze alles al hebben Gquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Maver24 het volgende:
vraag me alleen af waarom ik geen chem style ding zie op het kaartje
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zingt Chiellini voor Montenegro op het songfestival?
Krijg je er van als je sommige youtubers volgt op twitter, die retweeten heel veel dingenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon een beetje te rukken op dat soort packs he ouwe hond!
hij trilde er helemaal vanquote:
tettenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, die Denen maken er een mooie show van. Podium ziet er gaaf uit ook.
Nu: Polen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus toch fake aangezien je geen 'basic' ziet op het kaartje.
Net Sinterklaasquote:
Voegt niks toe? Dat liedje voegt niks toe aan dat decolletéquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat karnmeisje voegt ook niks toe behalve decolleté
doe niet zo ruigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry Maver. Die Griekse homo iets voor jou dan?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:51 schreef Maver24 het volgende:
ik ga wel weer Heerenveen - AZ kijken of Serie A op Fox
neem anders in plaats van dat stokbroodje die pik van je vriend in je mondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Btw: stokbroodje kruidenboter-chips van Lays![]()
Hij is wel redelijk onzichtbaar verder.quote:
Ga je zuipen vnv? Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goh, wat interessant. Ik ga straks als ik in de kroeg ben dit vast tegen iedereen vertellen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
neem anders in plaats van dat stokbroodje die pik van je vriend in je mond
blessaquote:
Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goh, wat interessant. Ik ga straks als ik in de kroeg ben dit vast tegen iedereen vertellen.
Een mijlpaal. Maver heeft zijn coins op zak gehoudenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoi.
Heb ik nog iets gemist? Maver hele bundesliga TOTS in zn 100k pack?
Maver opende geen 100k pack. Dat was de grootste verrassing van de dag. En DS2 wel. De wereld op zijn kop.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoi.
Heb ik nog iets gemist? Maver hele bundesliga TOTS in zn 100k pack?
Ter compensatie postte hij wel mooie packs van anderen die via Twitter binnenkwamen. Zoals een pack met Pelé.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij nemen jullie twee boefjes nu mij flink in het ootje!
Maver die geen special packs opent; het moet niet gekker worden!
Ik heb Vieira gekocht gisteren. En vandaag weer verkochtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij nemen jullie twee boefjes nu mij flink in het ootje!
Maver die geen special packs opent; het moet niet gekker worden!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Hernanes lekker goaltje met links![]()
Beter scoort hij er nog eentje voor de meest geniale IF van dit jaar
Ja, echt heel kut. Na 10 potjes was ik er wel klaar mee. Voegde niks toe aan het team en verloor nog relatief veel duels ondanks zijn strength. Schot was daarnaast matig, draaicirkel van een vrachtwagen (terwijl zijn agility niet slecht is) en iedere aanname schoot van zijn voet af. Fer doet/deed het zoveel beter op zijn plek..gaat nergens over. Enige legend die voor mij echt een flop is, al valt VdS mij ook een beetje tegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Vond je Vieira slecht? Ik vind het echt een beest van een cdm :
Ik had +3 passing en +3 shooting. Was het gewoon echt niet voor mij..helaas. Want het was vroegah zo'n eindbaas. Misschien dat hij als pure CDM in een 41212 ofzo beter tot zijn recht komt. Bij mij in 433 moet hij toch wat meer doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Zijn schot is wel echt kut idd, maar bij mij domineert hij echt het hele middenveld
Heb hem nog nooit een (kop)duel zien verliezen. Moet wel zeggen dat hij niet als 84(?) pace aanvoelt.
Gebruik wel die +3 heading en +3 passing chem style
Laagste BIN zit net onder de 600k.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:32 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Reus wel even gehaald net voor 650k
Hoe duur is TOTS nu op de Playstation, gewoon benieuwd naar
jah joh, onder de 600k, damn. ik ben wel blij dat ik er nu 650 voor heb betaald.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laagste BIN zit net onder de 600k.
Hoe staat het met je vrijwilligerswerk? Gewoon benieuwd naar
Wat doet je vriendin?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jah joh, onder de 600k, damn. ik ben wel blij dat ik er nu 650 voor heb betaald.
Nog niet echt verder gekeken nog. Me vriendin zei dat er misschien wel wat te doen is bij haar op haar werk maar dat is nog even kijken of er wel wat is
Je zou zeggen dat ze daar altijd handen tekort komen, als je de verhalen hoort vanuit die sector tegenwoordig. Zielig voor die oudjes somsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die zit in de zorg. ouderen verzorgen in verzorgingshuizen en dat soort dingen
Jou kwn ik nog wel. Toen tijdens het glitchen ging ik allemaal coins aan jou verkopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand met ABN Amro die 100k op de 360 verkoopt?
Mooie tijd was dat hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jou kwn ik nog wel. Toen tijdens het glitchen ging ik allemaal coins aan jou verkopen.
Geen idee, maar vast wel weer goedkoper op de PSquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat TOTS Tevez gaat zijn en ook TOTS Vidal en Pogba ? Gewoon een inschatting
Tevez 5-6 tonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat TOTS Tevez gaat zijn en ook TOTS Vidal en Pogba ? Gewoon een inschatting
Ik denk dat Tevez 634K gaat worden, Vidal 478K en Pogba 561K.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef Maver24 het volgende:
En op welk tijdstip is dat dan precies?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tevez 634K gaat worden, Vidal 478K en Pogba 561K.
Het is gewoon een kut nummer, maar het schijnt aan te slaan in Europa dus wie weet...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:50 schreef Rijst het volgende:
Niet een al te beste performance van Nederland.
Kan ik zien want m'n glazen bol moet nu aan de lader.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En op welk tijdstip is dat dan precies?
Ik had Lloris, en dan daarvoor in mijn vijfde 35k pack TOTS Mandjoekiets..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:51 schreef The_Yakuza het volgende:
Jezus, wat een troep. Joe Hart mijn beste speler
*Mandjoekietsjquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:53 schreef Vadid het volgende:
[..]
Ik had Lloris, en dan daarvoor in mijn vijfde 35k pack TOTS Mandjoekiets..
Dank, was even in de war door de decolleté van die dame uit San Marino.quote:
Als je daar al van in de war raakt, is het maar goed dat je Polen niet hebt gezienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef Vadid het volgende:
[..]
Dank, was even in de war door de decolleté van die dame uit San Marino.
Wel erg blij overigens, zit nu weer op de 700k. Iemand ideeën voor teams?
Vanaf nu is het Nicks Sexy 13 ja...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Beste pack van vandaag zo te zien
Iets met Vieri ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:56 schreef Vadid het volgende:
[..]
Dank, was even in de war door de decolleté van die dame uit San Marino.
Wel erg blij overigens, zit nu weer op de 700k. Iemand ideeën voor teams?
Ze kwamen net toevallig in beeld, daar had mijn onderbroek het toch wel lastig dacht ik zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je daar al van in de war raakt, is het maar goed dat je Polen niet hebt gezien
Ja, viel me tegen in verhouding tot de NIF.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand TOTY T.Silva al geprobeerd? Lijkt me een ideale verdediger in 352 aan de buitenkant
Terugscrollen naar eerder vanavondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand TOTY T.Silva al geprobeerd? Lijkt me een ideale verdediger in 352 aan de buitenkant
Noorwegen vond ik goed, dat was het wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Die middelste achtergrond zangeres bij Slovenië is drie koppen groter dan de andere twee
Spanje is mijn persoonlijke favoriet overigens (dus die zullen wel laag eindigen).
Armenië was een goed nummer, maar hij zong het niet zo goed.
Ze stonden in hetzelfde teamquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb je TOTY Ramos ook geprobeerd toevallig? Hoe vind je Silva tov Ramos?
Vet team!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze stonden in hetzelfde team
[ afbeelding ]
Ik vond Ramos beter gek genoeg (terwijl ik NIF Silva veel beter vond dan NIF Ramos).
Zonde van die mindere chem bij de RCBquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vet team!
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
en wil naar:
[ afbeelding ]
Of ik sub Silva er gewoon in voor Boateng
Is inderdaad wel lelijk, maar ik zie eigenlijk alleen Maldini als een verbetering en die is gewoon echt te duur. Mooiste zou zijn als Gullit en Maldini er nog bij in zatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |