SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Braunchweig en Nuremberg er dus uit. zaten daar nog interessante spelers bij?
Vor du soberzo nicht, alte Hüne.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Braunchweig en Nuremberg er dus uit. zaten daar nog interessante spelers bij?
En Bellarabiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)
Die zit er goed inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh Okazaki, lekkere goal
Zelfs Kieft vindt hem mooi
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de C1000 en ze hadden gewoon AssaultEn die chick zat ook weer achter de kassa.
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)
geen Esswein meer in de bundesligaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?
Ik had drie spelers van Nurnberg in mijn silver team: Chandler, Feulner en Mak.
Verder zit Esswein ook daar.
wat dan? zie geen streamquote:
had em gewonnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? zie geen streamOffline gedaan na wager verlies?
pfewquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
O nee, Esswein had een transfer naar Augsburg gemacht in de winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |