SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Braunchweig en Nuremberg er dus uit. zaten daar nog interessante spelers bij?
Vor du soberzo nicht, alte Hüne.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Braunchweig en Nuremberg er dus uit. zaten daar nog interessante spelers bij?
En Bellarabiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)
Die zit er goed inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh Okazaki, lekkere goal
Zelfs Kieft vindt hem mooi
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de C1000 en ze hadden gewoon AssaultEn die chick zat ook weer achter de kassa.
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chandler en Kumbela (die ook een IF heeft)
geen Esswein meer in de bundesligaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?
Ik had drie spelers van Nurnberg in mijn silver team: Chandler, Feulner en Mak.
Verder zit Esswein ook daar.
wat dan? zie geen streamquote:
had em gewonnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? zie geen streamOffline gedaan na wager verlies?
pfewquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:29 schreef DutchSL het volgende:
O nee, Esswein had een transfer naar Augsburg gemacht in de winter
Of gewoon weer spits makenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, nu kun je weer rustig slapen.
Tot ze hem een enorme downgrade geven voor volgend jaar
veel te lage rating voor jou tochquote:
Hij zei tegen een jochie uit 98 dat de hoogste trade offer op zijn Lescott een Aguero zou krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? zie geen streamOffline gedaan na wager verlies?
Welke positie hij ook wordt, hij gaat in ieder geval echt slecht worden.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij zei tegen een jochie uit 98 dat de hoogste trade offer op zijn Lescott een Aguero zou krijgen.
Binnen een week dumpt hij toch z'n spelers. Of het nou TOTS Suarez is of Hyun Jun Suk. Het zou me niks verbazen dat hij zijn spelers nog nooit loyal heeft gekregen.quote:
Dat is waar ja. Ik was Mak en Feulner alweer vergeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je vergeet o.a. Mak waar je toch mee speelde ?
Ik had drie spelers van Nurnberg in mijn silver team: Chandler, Feulner en Mak.
Verder zit Esswein ook daar.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 17:05:04Who's ready for a new #TOTS? reageer retweet
Helemaal geen tweets van EA. goed gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef Rijst het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 17:05:04Who's ready for a new #TOTS? reageer retweet
Maar je sprong wel van je stoel toen je het las.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Helemaal geen tweets van EA. goed gedaan hoor
neuh want ik wist al dat er geen tweet was, helaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar je sprong wel van je stoel toen je het las.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh want ik wist al dat er geen tweet was, helaas
Ik heb toen met die McGeady's zo'n 500k winst gemaakt en vervolgens maar het account gaan delen met mijn broertje. Nu heb ik 650k ofzo, en ik wil nu even een hoop kaartjes van die UP Vidal inkopen, want die gaat volgens mij aardig stijgen als hij een TOTS krijgt. Dan hoop ik op 1 miljoen te zitten en dan ga ik lekker teams bouwen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je trouwens? Je bent geen armoedzaaier meer?
Ik kreeg een kopgoal tegen van Shaqiri.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:06 schreef DuTank het volgende:
Ik blijf me echt verbazen over hoe slecht dit spel is. In één wedstrijd 7 doelpunten, waarvan er 6 echt complete aids waren (allemaal gekluts en lucky bounces). Dit ging vervolgens in alle andere wedstrijden vrolijk door. Ook aan mijn kant dus, maar het slaat natuurlijk nergens op.
De tegenstander in mijn laatste wedstrijd kreeg een rode kaart en toen kreeg EA het weer voor elkaar om van mijn Thiago Silva een of andere spastische debiel te maken, waardoor zijn spits zo door kon lopen op de keeper. Toen drukte ik de Xbox maar uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg een kopgoal tegen van Shaqiri.
Einde verhaal.
Op het moment dat de speler op je keeper af ging?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De tegenstander in mijn laatste wedstrijd kreeg een rode kaart en toen kreeg EA het weer voor elkaar om van mijn Thiago Silva een of andere spastische debiel te maken, waardoor zijn spits zo door kon lopen op de keeper. Toen drukte ik de Xbox maar uit.
Thiago Silva is ook maar zwakjes dit jaar, vandaar ook zijn belachelijk lage prijs. Heb liever een verdediger met ±70 pace en 85+ strength dan andersom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De tegenstander in mijn laatste wedstrijd kreeg een rode kaart en toen kreeg EA het weer voor elkaar om van mijn Thiago Silva een of andere spastische debiel te maken, waardoor zijn spits zo door kon lopen op de keeper. Toen drukte ik de Xbox maar uit.
Het gaat ook om lengte en body type. Er zijn 3 type body types, lean/regular/stocky. Een speler met 80 strength en body type stocky zal een stuk sterker aanvoelen dan een speler met regular body type en dezelfde strengthquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:21 schreef DutchSL het volgende:
Thiago Silva heeft gewoon 79 strength, wat op +80 neerkomt met 10 chem.
Zijn NIF was na Santana en Subotic de beste CB qua scoren uit corners die ik heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |