SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee goeie muziekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij? Frans Bauer?
Nee ik kijk bizarre programma'squote:
ohhhquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mja, ik vind het toch een soort kaap. Zo'n Geo-actie.
Beter dan het eurovisiesongfestivalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik kijk bizarre programma's![]()
Net op nat. geographic een programma met mensen die denken dat ze iets anders zijn/ Een man voelde zich hond in mensen lichaam, ander een vampier etc. En nu over 4 prinsen die naar texas of zo zijjn gegaan.
[..]
ohhh
Nee, metaal en steen, en harde steen, en dat soort herrie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister jij? Frans Bauer?
Dat vind ik dan weer niets.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, metaal en steen, en harde steen, en dat soort herrie.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter dan het eurovisiesongfestival
Ik niet. Ik heb ook nog gecurved.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben al de hele dag aan het FOK!ken zowat
Maar ja
Zware Metalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, metaal en steen, en harde steen, en dat soort herrie.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:29 schreef Heatseeker het volgende:
Luister Roald. En kijk ook voor de grap eens naar de lyrics.
Dit is zooo ontspannend.
Maar ja meningen smaak etc etc.
#smoothlikeroaldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter want ik moet mijn hart bewaren voor jou
O Bernard, wat romantischquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter want ik moet mijn hart bewaren voor jou
OKAY MAAR VRAAG HET DAN NIET MEER WAT VOOR MUZIEK IK LUISTER OKE OKE?quote:
System of down ken ik 1 liedje van volgens mij weet alleen niet hoe die heet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
OKAY MAAR VRAAG HET DAN NIET MEER WAT VOOR MUZIEK IK LUISTER OKE OKE?
SLAYER METALLICA RAMMSTEIN SYSTEM OF DOWN SOULFLY [THRASH METAL/ METAL/PUNK METAL/PUNK] AL DAT SOORT "HERRIE".
Ok ben weer rustig nu.
system of a down heeft heel veel liedjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
System of down ken ik 1 liedje van volgens mij weet alleen niet hoe die heet.
Chop Suey! en Toxicity ken je denk ik wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
System of down ken ik 1 liedje van volgens mij weet alleen niet hoe die heet.
ff luisterenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Chop Suey! en Toxicity ken je denk ik wel.
Keuken, wasbak.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:39 schreef Ro-ald het volgende:
ff pissen gewoon op de wc of van het balkon?
Ik (even tellen) in totaal nul keer in mijn huidige woningquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik een paar keer gedaan toen ik dronken was in mijn vorige woning.
Ik doe dat wel eens met mp3 op de fietsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
Een paar jaar geleden ging ik vaak met SoaD meeschreeuwen in de auto.
Na 2,5 nummer was ik hees.
hahaha wauwquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik een paar keer gedaan toen ik dronken was in mijn vorige woning.
hehehe begrijpelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
Een paar jaar geleden ging ik vaak met SoaD meeschreeuwen in de auto.
Na 2,5 nummer was ik hees.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
BRASHIAHDHALSPSAMAOAP MAKEUP
ASDKFAHSDF;AHASDFIOHA WAKEUP
Toxicity.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:43 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel maar ik bedoel echt zo'n meezing liedje van System of a down. O ooooo ja heel lastig om uit te leggen
Deer dancequote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
PUSHING LITTLE CHILDREN, WITH THEIR FULLY AUTOMATICS
Kan ook jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:50 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon geen muziek luisteren en even een momentje rust met jezelf hebben
beetje matig inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Flippiee is me er ook eentje. Lapo, OP en fipo jatten en dan niet meer posten.
Gooi een hark tegen d'r harsersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:08 schreef Snowbells het volgende:
Kk buurvrouw die gaat harken voor mijn raam
Stop je dildo in haar kontquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:08 schreef Snowbells het volgende:
hoef je het zelf wel niet meer te doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:08 schreef Snowbells het volgende:
Emotionele littekens moet je ook niet onderschattenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:02 schreef Hooidraad het volgende:
En enkele zweepslagen, maar niet tot bloedens toe, er hoeven geen littekens van te komen.
Ik snap deze vraag niet eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
What u gonna do when a$ap $hag comes for u
Oh. Nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
A$AP $hag niet kennenhij zit op fok
Fuck jou, fuck the system.quote:
quote:
Hoe dan?quote:
how you doin'?quote:
quote:
geen kater hier.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Beetje kater hier, dadelijk naar mijn ouders toe.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Al schuif ik wel op naar plaats 203 binnenkort.
Goede combi.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Beetje kater hier, dadelijk naar mijn ouders toe.
Spannend!quote:
xkcdquote:
Ja goed!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
how you doin'?
ben je gisteren naar de meet geweest?
Mijn moeder was vergeten dat het moederdag wasquote:Op zondag 11 mei 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen kater hier.
heb gisteren mijn moederdagplicht al vervuld. vandaag is wandelen, bier drinken en luxe eten
klinkt niet goedquote:Op zondag 11 mei 2014 11:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goed!
Neenwat dingetjes in persoonlijke sfeer waardoor dat niet kon.
ook fijnquote:Op zondag 11 mei 2014 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder was vergeten dat het moederdag was![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]oke,heftig .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig heeft ze wel jou als grote zus
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Tgaat goed met dr, dus das mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke,heftig .
gelukkig heeft ze wel jou als grote zus
maar gaat ze toch opgenomen worden?quote:
Chillquote:
[..]Heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor. 's Middags een beetje regen gehad, maar gewoon droog gebarbecued.
We reden weg en we waren Zwolle nog niet uit of het begon weer te regenen. Dat was goede timing.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter, hier regende het gister de hele dag
Dat is wel chill danquote:Op zondag 11 mei 2014 11:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
We reden weg en we waren Zwolle nog niet uit of het begon weer te regenen. Dat was goede timing.
Tuurlijk!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel chill dan
Werd ik ook nog geadoreerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet chillquote:Op zondag 11 mei 2014 11:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor. 's Middags een beetje regen gehad, maar gewoon droog gebarbecued.
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit...quote:Op zondag 11 mei 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie. Ik zit in mijn afstudeerperiode en heb het best druk. Ga nu ook weer er aan werken.
Dat is namelijk minder erg dan wat ik in gedachte had toen ik dat afgekorte link las.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:52 schreef Maringo het volgende:
Sick
http://www.torontosun.com(...)ing-dead-boys-family
Studie ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Om ook maar iets compleets randoms te posten
Dankzij spotify luister ik nu dit:
Bedankt voor het delen. Vooral Mr. Polska was weer zeer sterk.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Om ook maar iets compleets randoms te posten
Dankzij spotify luister ik nu dit:
Graag gedaan. Al vind ik het allemaal even slecht om te beluisteren.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Vooral Mr. Polska was weer zeer sterk.
En om toch in de familiesferen te blijven. Nog zo'n geweldig nummer
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan. Al vind ik het allemaal even slecht om te beluisteren.
Verliefd op je moeder, en dat met moederdag oh oh oh.
Klein beetje maar de gezelligheid en de mensen maakte dat het niet erg was om even in een beetje regen te staanquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klein beetje maar de gezelligheid en de mensen maakte dat het niet erg was om even in een beetje regen te staan
Ligt eraan, of ze dat wil. Tis vrijwilligquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, alleen wel lastig soms dat het zo ver weg is.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Even terug gelezen. Heftigh wel unf.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanksja, alleen wel lastig soms dat het zo ver weg is.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klein beetje maar de gezelligheid en de mensen maakte dat het niet erg was om even in een beetje regen te staan
Ik had me ook voorgenomen me niks aan te trekken van de regenquote:
ja precies. En zo hard heeft het ook niet geregend.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had me ook voorgenomen me niks aan te trekken van de regenVerander er toch weinig aan op zo'n moment
Lastig hoor. Hopelijk lukt het haar om het hoofd leeg te krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanksja, alleen wel lastig soms dat het zo ver weg is.
http://games.fok.nl/siten(...)ekt-versterking.htmlquote:
Steek dit rijtje maar in je zak Typisch. Je hebt officieel gevoel voor humorquote:Samenvattend
Gewenst profiel:
- minimaal zestien jaar oud;
- degelijke kennis van de Nederlandse taal;
- humor;
- minimaal redelijke kennis van de Engelse taal;
- interesse in videogames, gadgets, computers en de hele wereld eromheen;
- genoeg tijd om minimaal zeven nieuwsberichten per week te posten.
Hebben ze de humor niet gewoon nodig om het geheel evenwichtig te houden?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lastig hoor. Hopelijk lukt het haar om het hoofd leeg te krijgen.
[..]
http://games.fok.nl/siten(...)ekt-versterking.html
[..]
Steek dit rijtje maar in je zak Typisch. Je hebt officieel gevoel voor humor
Dat zou wel een hoop verklaren inderdaad. Ik kon het ook al niet helemaal plaatsenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hebben ze de humor niet gewoon nodig om het geheel evenwichtig te houden?
Was het zo'n meetquote:Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Vanochtend voor het slapen gaan nog hard over mijn nek gegaan15 uur lang drinken en jointjes roken trok ik toch niet zo goed haha
Heeft FL_Freak dit ook gedaan?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Vanochtend voor het slapen gaan nog hard over mijn nek gegaan15 uur lang drinken en jointjes roken trok ik toch niet zo goed haha
Daar ben ik ook bang voor, ik hoop dat hij zijn hart volgt en de levenslessen van moeder niet vergeet... zeker niet vandaag...quote:
Mwah kwam ook wel omdat ik vanochtend tot 2x toe wakker werd gemaakt, dat trok mijn maag ook niet zoquote:
Je hebt nog bier?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je bestelling
1x [Spareribs] Spare ribs Sweet, Knoflooksaus, Patat ¤ 13,50
1x [Ben & Jerry's 500ml] Strawberry cheesecake ¤ 6,50
Bezorgkosten:GRATISTransactiekosten:¤ 1,00Totale prijs:¤ 21,00
Ja heb ik meegenomenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:34 schreef Amarantha het volgende:
SV heb je je tas met sausjes nog meegenomen? Ik had alle dichte sausjes enz voor je weer in een tas gedaan
Behalve de mayo. Die fles zag er te goor uit![]()
Top. Geen probleem joh! Bijna alles zat nog dicht, zonde om niet mee terug te nemen. Doekje over de flesjes en ze zijn weer als nieuw jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja heb ik meegenomenthnx voor het erinstoppen
Ja kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Top. Geen probleem joh! Bijna alles zat nog dicht, zonde om niet mee terug te nemen. Doekje over de flesjes en ze zijn weer als nieuw ja
Ik verveel me lr.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn aandoening heet misantropie maar het is meer een levenswijze.
Ja jeetje. Ik ook.quote:
Graagquote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Ik ook.
Ik luister inmiddels al naar De Kraaien zelfs.
Moet ik anders een gedicht voor je inspreken op Vocaroo?
Nu moet ik ook wel wat inspreken ook natuurlijk... tijd voor google.quote:
Infantielquote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel wat inspreken ook natuurlijk... tijd voor google.
http://vocaroo.com/i/s0TkqQndCfRP
gr gr
http://vocaroo.com/i/s0pcR1msGpXUquote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik ook wel wat inspreken ook natuurlijk... tijd voor google.
http://vocaroo.com/i/s0TkqQndCfRP
gr gr
Mwa. Ik ben geen expert in accenten maar ik vind het toch meer Achterhoeks klinken. Kan dit kloppen?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Ik klink als iemand uit Limburg/Brabant op die vocaroo
Post eens een linkje.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Snowbells het volgende:
Ik klink als iemand uit Limburg/Brabant op die vocaroo
Welkomquote:
Ja ben gister eerst even naar de meet geweest, om te kijken of het hier wel leuk was. Maar vind het best leuke mensen eigenlijkquote:
Iedereen is hier chill idd, behalve d4v1d wat dat is een kutuserquote:Op zondag 11 mei 2014 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ben gister eerst even naar de meet geweest, om te kijken of het hier wel leuk was. Maar vind het best leuke mensen eigenlijk
is het niet wat vroeg voor deze haat porkey?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iedereen is hier chill idd, behalve d4v1d wat dat is een kutuser![]()
![]()
Het is geen haat, d4v1d en ik hebben er een sport van gemaakt om elkaar zo veel mogelijk af te kraken, terwijl we eigenlijk zielsveel van elkaar houden en een bromance hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
is het niet wat vroeg voor deze haat porkey?
Overigens, hallo Fokker89
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
is het niet wat vroeg voor deze haat porkey?
Overigens, hallo Fokker89
Klinkt gezelligquote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
de meet was een beetje in het water gevallen, en we mochten niet het terrein op ivm een festival volgende week.
Het heeft de hele middag geregend, dus dat was minder. Maar verder waren leuke mensen en genoeg drank/wiet/vreterij. Dus ik vond het wel geslaagd
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is geen haat, d4v1d en ik hebben er een sport van gemaakt om elkaar zo veel mogelijk af te kraken, terwijl we eigenlijk zielsveel van elkaar houden en een bromance hebben
quote:
Je onderschat overduidelijk hoe lastig het is om zo te typen. Het is echt een rol waarin je moet groeien.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een stuk volwassener.
Hallo Haagse broeder.quote:
Gegroet medebroeder. Alles ghoedt ende uitmuntendt?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderschat overduidelijk hoe lastig het is om zo te typen. Het is echt een rol waarin je moet groeien.
[..]
Hallo Haagse broeder.
Het is dan ook een ver van mijn bedshow. Ik heb nog nooit in een rol moeten groeien. Maar kennelijk weet jij hier meer over. Heb je dit soms zelf meegemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderschat overduidelijk hoe lastig het is om zo te typen. Het is echt een rol waarin je moet groeien.
hjbquote:Op maandag 12 mei 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dan ook een ver van mijn bedshow. Ik heb nog nooit in een rol moeten groeien. Maar kennelijk weet jij hier meer over. Heb je dit soms zelf meegemaakt?
Op zich best aardig. Jij ook volledig weten te herstellen van je natte, verre meet?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gegroet medebroeder. Alles ghoedt ende uitmuntendt?
Ik reed, dus had niet te veel gedronken. Erg nat was het niet, 's middags alleen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende keer ben je er ook bij?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hjb
[ afbeelding ]
[..]
Op zich best aardig. Jij ook volledig weten te herstellen van je natte, verre meet?
Ligt heel erg aan de locatie en toch ook wel de mensen. Ik vind alle reistijd langer dan een uur toch wel iets teveel van het goede voor een FOK!-meetquote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik reed, dus had niet te veel gedronken. Erg nat was het niet, 's middags alleen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende keer ben je er ook bij?
zeker wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de locatie en toch ook wel de mensen. Ik vind alle reistijd langer dan een uur toch wel iets teveel van het goede voor een FOK!-meet
Maar wel leuk gehad dus ondanks het inhouden?
quote:
Ik vind 2½ uur reizen max. voor mezelfquote:Op maandag 12 mei 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de locatie en toch ook wel de mensen. Ik vind alle reistijd langer dan een uur toch wel iets teveel van het goede voor een FOK!-meet
Maar wel leuk gehad dus ondanks het inhouden?
Je ondersteuning doet mij deugd. Het is inderdaad geen pretje in deze geëmancipeerde maatschappijquote:Op maandag 12 mei 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hzjb.
Ach gossie toch, wat heb je/hebben mannen het lastig.
Ik ga niks beloven in ieder geval.quote:
Dat is ook wel vrij extreemquote:Op maandag 12 mei 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind 2½ uur reizen max. voor mezelf
Wat een bericht zeg.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Digibeten
[..]![]()
Ik heb anders geen idee wat er bedoelt wordt met de termen 'creep, vendor lock-in en agile' behalve dan dat het o.a. engerd en behendig betekendquote:Op maandag 12 mei 2014 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://webwereld.nl/overh(...)-worstelt-met-jargon
"We moeten af van het gebruik van die rare geheimtaal. ICT is ook voor gewone mensen, niet iets voor tovenaarsleerlingen onder elkaar", stelt VVD-kamerlid Ton Elias, die voorzitter is van de commissie.
Digibeten
[..]
Kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb anders geen idee wat er bedoelt wordt met de termen 'creep, vendor lock-in en agile' behalve dan dat het o.a. engerd en behendig betekendCybersecurity daarentegen, je moet wel erg je best doen niet te begrijpen wat dat is
Wat een kutfilmpjes altijdquote:Op maandag 12 mei 2014 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://togethertube.com/(...)e0-a4bf-4c926c18cf59
Je kan zelf stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |