SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem nog 2 wedstrijden een kans en dan vervang ik hem met Yilmaz.. maar dan moet het hele team op de schopquote:
Kom even potje, ik wil je helemaal kapot spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 2 wedstrijden een kans en dan vervang ik hem met Yilmaz.. maar dan moet het hele team op de schop
Moment even wat afmakenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kom even potje, ik wil je helemaal kapot spelen.
Kun je die Chedjou daar niet neergooien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit dan maken.
Jizzhoofd, waarom zo afwezig op Skype?quote:
Wat een kutgoal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
boiii him noooowww
Sneijder btw.
quote:
hoi.quote:
Ik ook, maar mijn maag doet een beetje moeilijk de afgelopen paar dagen... dus dat wordt hem niet.quote:
worstenbroodje kan weinig kwaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn maag doet een beetje moeilijk de afgelopen paar dagen... dus dat wordt hem niet.
Weet je dat heel zeker? Want dan ga ik even mijn gang.quote:
Ja. Amper gekruid, droog brood. Niks mis mee.,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Want dan ga ik even mijn gang.
Dank u!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Amper gekruid, droog brood. Niks mis mee.,
Hoe doen tegenstanders dat dan?quote:
Als je nergens op drukt bij een snelle inworp dan laat hij de bal vallen en neemt een ander hem. Maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe doen tegenstanders dat dan?
Ok!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nergens op drukt bij een snelle inworp dan laat hij de bal vallen en neemt een ander hem. Maar
dat is volgens mij alleen als een speler snel de bal pakt die normaal geen inworp neemt..je spits ofzo.
Tja, erg sneu, maar er gaan nou eenmaal ook kinderen dood... En aan heel veel kinderen wordt helemaal geen aandacht geschonken als ze stervende zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/VatoP(...)546396528640/photo/1
![]()
![]()
![]()
Ze hebben heel die markt al verneukt met die oneindige consumables pile en de bijkomende glitches. Nog een paar miljoen autobuyers er overheen en ja, dan heb je nou eenmaal continu gezeik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het licht gezien
quote:EA's fourth-quarter financial results reveal that the Ultimate Team modes across EA Sports' series generated $380 million for fiscal year 2014.
Holy fuck. Maar ik denk wel dat ze de actieve spelende community zagen afnemen oid dat ze nu toch echt gaan ingrijpenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar net een AB hebben gekochtEn daar hier mee lopen te pronken
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Ik heb iets van 500.000 coins.
Moet iemand?
Ik speel geen FIFA 14 meer.
Als je op de PS3/4 speelt, heb ik interesse.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Op Xbox ben ik je man Gquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Ja graag, ps3 hierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Ik wil je eventueel wel voor een gedeelte van je coins verlossen hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
hahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
als je Xbox bent wil ik wel wat van je overnemen
Haha, ik doe gewoon mee
Wij betalen jou indirect al genoeg coins, of nog erger, pointsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
als je Xbox bent wil ik wel wat van je overnemen
Haha, ik doe gewoon mee
Hij werkt wel meteen razendsnel weerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenDe web app is wel heel snel nu er geen transfers opstaan.
Welke logica zit erachter dat als ik in de squadbuilder op ibra zoek er boven hem allemaal pauper bronzes staan?quote:
Al mee gespeeld?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ondertussen wel TOTS Reus gekocht voor 700k op de xbox. Hell Yeah
Naam. Probeer anders een speler als Jo maar eens te vinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke logica zit erachter dat als ik in de squadbuilder op ibra zoek er boven hem allemaal pauper bronzes staan?
Dat is nogal een verschil met futhead idd!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Naam. Probeer anders een speler als Jo maar eens te vinden.
xbox360 heb ik wel belang bijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Ironisch genoeg draaien de meeste AB's gewoon weer hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar net een AB hebben gekochtEn daar hier mee lopen te pronken
Maver, ben toch benieuwd welke divisie je speelt of dat je gewoon meer het team building leuker vindt en maar weinig online speelt?quote:
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Naam. Probeer anders een speler als Jo maar eens te vinden.
Ik zit in divisie 3quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maver, ben toch benieuwd welke divisie je speelt of dat je gewoon meer het team building leuker vindt en maar weinig online speelt?
Ja ze blokken transfers in de flashapp, maar niet serverside volgens mij. Makkelijke manier om er achter te komen welke accounts een AB hebben, iedereen die nu nog via 'de webapp' aan het traden is gebruikt een AB.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ironisch genoeg draaien de meeste AB's gewoon weer hoor
Je zou het niet verwachten inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:32 schreef Maver24 het volgende:
Reus speelt wel erg goed zeg, had ik niet gedacht. weet je wat ik alleen jammer vind aan hem. Hij heeft dan wel high attack als workrate maar het lijkt meer op medium. je moet hem echt af en toe sturen om naar voren te gaan
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah, prima
Wat voor team heb je Reus nu in? Had je nog een legend cb er bij gekocht?
650k ja. damn das wel erg cheapquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
In navolging van maver heb ik besloten om reus ook maar aan te schaffen, 650k schoon aan de haak. Nu nog een team eromheen.. Dit heb ik al
[ afbeelding ]
Reus maar 650k?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
In navolging van maver heb ik besloten om reus ook maar aan te schaffen, 650k schoon aan de haak. Nu nog een team eromheen.. Dit heb ik al
[ afbeelding ]
Sowieso Neuer er inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Neenee, TOTS Leno.quote:
Nee sowieso niet, ben op zoek naar een mooie hybridquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
650k ja. damn das wel erg cheap![]()
![]()
Ga je helemaal bundesliga doen ?
Vorig jaar hadden de Xbox'ers niks te klagen over prijzen, dusja... Geen idee trouwens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Lewandowski is nog maar 790k op de xboxLaat me raden, op de playstation 700k ?
Jij hebt er mee gespeeld dus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neenee, TOTS Leno.
Wat een held is dat.
745k is hij op te halenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Lewandowski is nog maar 790k op de xboxLaat me raden, op de playstation 700k ?
792k is de laagste bin. Lewandowski lijkt me ook wel erg goed. misschien die ook maar even halen. hou ik nog 600k overquote:
Ja, hij is best goedkoop nog.quote:
Ja, dan denk je soms heel even, een heel klein beetje dat EA aan jouw kant staat, Maar dan krijg je toch altijd nog een 90-minute-goal tegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Mooi he als je je keeper superbelachelijke reddingen ziet maken
Haha idd, heb nu een paar keer gehad dat TOTY Neuer achterlijke double saves maakt waarbij de bal uiteindelijk toch nog als een mooie rebound terecht komt voor de spitsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dan denk je soms heel even, een heel klein beetje dat EA aan jouw kant staat, Maar dan krijg je toch altijd nog een 90-minute-goal tegen.
Doe dan gewoon lewa en jakubquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon wachten op TOTS Benatia en Maicon. Alleen de RW is kut.
Confetti zal dat ongetwijfeld uit eigen ervaring kunnen vertellenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Maver24 het volgende:
Nog even over de webapp. Hoe weten jullie dan trouwens dat de autobuyers het wel weer doen dan?
Oh ja, Totti heeft een triple link. Ga je gang.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lewa gekocht voor 695kdacht laat ik eens bieden maar niemand bood mee
Het zit je nu wel mee he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lewa gekocht voor 695kdacht laat ik eens bieden maar niemand bood mee
Het is wel serverside geblokt maar je kan via wat simpel getamper inloggen op de servers van de mobiele app. Dan heb je gewoon een WebApp met een werkende transfermarktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:32 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ja ze blokken transfers in de flashapp, maar niet serverside volgens mij. Makkelijke manier om er achter te komen welke accounts een AB hebben, iedereen die nu nog via 'de webapp' aan het traden is gebruikt een AB.
Vorig jaar was er ook met TOTS Lewa steeds de gedachte: kan nooit lager. Eindigde volgens mij ergens onder de 600K ruim. Zelfde gold voor Gotze, en Reus. Dat waren gewoon koopjes geworden toen.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tot een jaar geleden had ik nooit gehoord van het woord tamperen, en zou ik zeggen dat het iets te maken had met die stad in Finland
Ziek team weer hoor Rollsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe ik het zohoef ik alleen robben en bonucci te halen
Benieuwd of het goed speelt, Trapz denkt van nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe ik het zohoef ik alleen robben en bonucci te halen
Je moet een autobuyer hebben wil het wel werken schijnbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:59 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier trouwens waarom die webapp het niet doet qua handelen?
Touré haalt de chemistry dan toch niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Expertise van het forum is gewenst. Zat zelf te denken aan Touré en Young
Die coins heb ik, omdat ik TOTS Gerrard verkocht hebquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Touré haalt de chemistry dan toch niet?
Je kunt TOTS Gerrard nog betalen en dan wel gewoon Young erbij zetten.
Ramires en Willian?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TOTS Matic vond ik heel prima spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die coins heb ik, omdat ik TOTS Gerrard verkocht hebEn sowieso 2 x high att workrate gaat niet werken centraal op het middenveld vrees ik.
Probeer ramseyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je weer met die chemistry in de knelquote:
quote:
Die heeft idd een sterke link naar Cahill, en wel de juiste verdedigende kracht die ik zocht. Dan Young voor de sterke link naar Sturridge. Dan zijn we er volgens mij. Mijn dank is grootquote:
Ik vond Sokratis maar tegenvallen... komt waarschijnlijk ook door zijn WR's...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heeft idd een sterke link naar Cahill, en wel de juiste verdedigende kracht die ik zocht. Dan Young voor de sterke link naar Sturridge. Dan zijn we er volgens mij. Mijn dank is groot
Is er zelfs nog wat over om Misschien nog TOTS Sokratis te kopen en IF Piszcek
hoeveel coins heb je nog nodig. heb er nog wel wat overquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heeft idd een sterke link naar Cahill, en wel de juiste verdedigende kracht die ik zocht. Dan Young voor de sterke link naar Sturridge. Dan zijn we er volgens mij. Mijn dank is groot
Is er zelfs nog wat over om Misschien nog TOTS Sokratis te kopen en IF Piszcek
Ik heb 300k nodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoeveel coins heb je nog nodig. heb er nog wel wat over
En bedankt voor het attanderen op de WR'squote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond Sokratis maar tegenvallen... komt waarschijnlijk ook door zijn WR's...
Nee, ik ga het wel redden volgens mij, bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Heb je die hard levels ook gedaan van trials?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ga ze straks proberen, maar online spelen werkt bij mij nog nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je die hard levels ook gedaan van trials?
zal zo wel ff kijken wat ik erop heb staan. kan wel wat met jullie delenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En bedankt voor het attanderen op de WR's
[..]
Nee, ik ga het wel redden volgens mij, bedankt voor het aanbod![]()
Al kan ik wel 600K gebruiken om van Lewa een TOTS Lewa te maken
Ze doen het gewoon weer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zal zo wel ff kijken wat ik erop heb staan. kan wel wat met jullie delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit soort posts zijn niet eens meer nodig.quote:
kon meteen weer inlogen ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze doen het gewoon weer?![]()
Het is hier ook net een soap af en toe
die smileys zitten bij het woord al inbegrepenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn niet eens meer nodig.
alsof EA dat wat interesseert. zolang je maar packs opent;]quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Denk alleen dat je nu wel in gevarenzone met je autobuyer want EA ziet nu precies wie er een autobuyer gebruikt op het web als het op de normale manier niet kan
Confetti heeft toch al uitgelegd hoe het werkt... via die mobiele trader ging hij het doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Denk alleen dat je nu wel in gevarenzone met je autobuyer want EA ziet nu precies wie er een autobuyer gebruikt op het web als het op de normale manier niet kan
prijs van die abquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Hoe dat dan werkt weet ik niet maar als het op die manier wel kan vind ik dat uiterst vreemdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Confetti heeft toch al uitgelegd hoe het werkt... via die mobiele trader ging hij het doen.
Hoeveel heb je nu al verdiend ermee?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja als je er een koopt wel ja, die zijn ook fucking duur btw
Je weet niet hoe het werkt maar je vindt het wel uiterst vreemd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe dat dan werkt weet ik niet maar als het op die manier wel kan vind ik dat uiterst vreemd
Holy shit fuckquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
staat nu 19 uur aan, want hij lag er super lang uit.
[ afbeelding ]
staan er wel meer dan 3 op ;pquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand op de PS3 markt even kijken welke spelers er voor 190k bin worden aangeboden, en dan welke speler er 3x opstaat door Roy? Ben wel benieuwd in wie hij handelt
wtfffffquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klopt iets niet aan die verhoudingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie ik dat nou goed, 2.7m?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is idd fucked atm, je moet gewoon kijken naar profitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt iets niet aan die verhouding
ziek hoor danquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
die is idd fucked atm, je moet gewoon kijken naar profit
Als je hem niet gekocht hebt zijn er 2 opties over: gekregen of zelf gemaakt.quote:
Hoezo? Gewoon 5 procent eraf?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klopt iets niet aan die verhouding
Het is de laatste. Maar ik heb het ontwerp gedaan en die andere dude het programmeer werk wat ik niet kanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je hem niet gekocht hebt zijn er 2 opties over: gekregen of zelf gemaakt.
Dat laatste lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk
maar hij moet die dingen ook inkopen dan kan het winstpercentage nooit zo hoog zijnquote:
Die coins earned is toch gewoon verkoop-inkoop? En dan profit is die 5 procent eraf, dat klopt iig preciesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar hij moet die dingen ook inkopen dan kan het winstpercentage nooit zo hoog zijnmaar als ie zegt dat 1e gewoon niet klopt. gg dan
ahhquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die coins earned is toch gewoon verkoop-inkoop? En dan profit is die 5 procent eraf, dat klopt iig precies
Hij bedoelde dat er stond bought; 0 listed; 0 en sold ; 72 ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die coins earned is toch gewoon verkoop-inkoop? En dan profit is die 5 procent eraf, dat klopt iig precies
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat er stond bought; 0 listed; 0 en sold ; 72 ofzo
Of dat heb ik verkeerd begrepen
tots zlatan halen, en dan weggeven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mjaa royke wat doe je nu met al dat geld?
Uhu, en die dude verkoopt het namens ultimateautobuyer.com?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het is de laatste. Maar ik heb het ontwerp gedaan en die andere dude het programmeer werk wat ik niet kan
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Roy, als dat echt je eigen ab is. Dan ga je die toch verkopen, die licenties? Wel toevallig dat hij zoveel lijkt op die ene van confetti dan
Klopt, hij is ook bijna compleet nagemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Uhu, en die dude verkoopt het namens ultimateautobuyer.com?
Ik ga ze niet overzetten ben je gek :p ben ik dadelijk mijn team kwijtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Of ze nog actie ondernemen en of je die coins kan overzetten zonder dat je hoofdaccount aangetast wordt. Ik hoop het voor je, maar ik hoop voor de community dat de ab's worden aangepakt
Wat moet je dan met die coinsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik ga ze niet overzetten ben je gek :p ben ik dadelijk mijn team kwijt
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Maten van mij spelen ook fut. knal ze wel daarop
Hee maatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar waarom zou ik het niet doen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goed gedrag bestraffen, slecht gedrag belonen...waar zie je dat nu nog tegenwoordig? Juist, bij EA
Ze moeten het gewoon zo maken dat je alleen nog maar kan traden via console.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goed gedrag bestraffen, slecht gedrag belonen...waar zie je dat nu nog tegenwoordig? Juist, bij EA
Nog une cheaterquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Apart dat ie wordt nagemaakt en men dan ook bij die versie geen dubbele punt achter Profit zet.
[ afbeelding ]
misschien omdat die code gewoon is gekopieerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Apart dat ie wordt nagemaakt en men dan ook bij die versie geen dubbele punt achter Profit zet.
[ afbeelding ]
Misschien wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
misschien omdat die code gewoon is gekopieerd.
Dat moet je voor jezelf bepalen, jij bent ook degene die de risico's loopt. Maar het is belachelijk van EA dat ik niet kan traden via de webapp omdat ze AB's willen tegengaan, en intussen traden mensen met AB's vrolijk door.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar waarom zou ik het niet doen..
Ik hoop maar dat ze nu wel met echt een oplossing bezig zijn. Je zou verwachten van wel maar ja, we zijn al vaker teleurgesteldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf bepalen, jij bent ook degene die de risico's loopt. Maar het is belachelijk van EA dat ik niet kan traden via de webapp omdat ze AB's willen tegengaan, en intussen traden mensen met AB's vrolijk door.
Verkaufenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef Maver24 het volgende:
goedkoopste bin van Lewandowski is nu 850k. haha![]()
![]()
Ja heb je ook gelijk in, mijn AB klapt er nu btw ook uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf bepalen, jij bent ook degene die de risico's loopt. Maar het is belachelijk van EA dat ik niet kan traden via de webapp omdat ze AB's willen tegengaan, en intussen traden mensen met AB's vrolijk door.
Ja dat is ook behoorlijk krom en de "goede" mensen worden gestraft en de "slechte" mensen die kunnen vrolijk hun gang gaan. omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We moeten dus afwachten of dit werkelijk waar is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat is ook behoorlijk krom en de "goede" mensen worden gestraft en de "slechte" mensen die kunnen vrolijk hun gang gaan. omgekeerde wereld
Ben benieuwd wat ze er aan willen doen. En wanneer de webapp weer 90% werktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We moeten dus afwachten of dit werkelijk waar is.
Ik snap het niet. Wat is hier grappig aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef Maver24 het volgende:
goedkoopste bin van Lewandowski is nu 850k. haha![]()
![]()
Dat hij weer eens een goede deal heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is hier grappig aan?
hey rijst toffe dansjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef Roypsv het volgende:
When my girlfriend says that her time of the month is over
[ afbeelding ]
Betere deals dan jou. Jij let ook gewoon niet op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hij weer eens een goede deal heeft.
Zo kan het wel weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Betere deals dan jou. Jij let ook gewoon niet op.
Het is dan jij, lul. Jij let ook gewoon niet op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Betere deals dan jou. Jij let ook gewoon niet op.
TR Gemachtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Het is dan jij, lul. Jij let ook gewoon niet op.
Zo kan het wel weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Het is dan jij, lul. Jij let ook gewoon niet op.
En nu?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef Maver24 het volgende:
Winkelcentrum Keizerswaard zit zonder stroom. Ben der vanochtend nog geweest. Alles is ontruimd door de politie en ook huizen erom heen zitten zonder stroom.
#liefvideodagboekquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef Maver24 het volgende:
Winkelcentrum Keizerswaard zit zonder stroom. Ben der vanochtend nog geweest. Alles is ontruimd door de politie en ook huizen erom heen zitten zonder stroom.
En dan vul je gewoon in welke speler je voor hoeveel max wil kopen en voor hoeveel die er op moet als je hem hebt, of laat je dat allemaal uitzoeken via b.v. utt14.com?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Het is de laatste. Maar ik heb het ontwerp gedaan en die andere dude het programmeer werk wat ik niet kan
Fernandinho in het midden is wel jammer. Maar qua spelers lijkt deze me toffer dan de Matic-variant.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Proberen![]()
Of met ramires, tots Matic en tots Cahil/ Luiz en Tots Cech?
Ja ik zou zeggen 0,65 SMLENO ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gisteren nog wel Reus verkocht voor 52k terwijl hij er ook voor veel minder op stond dus dat is dan ook wel een klein beetje een SMLENO aangezien ik hem voor minder dan 40k had.
Ik draai toure en fernandino in in-gamequote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fernandinho in het midden is wel jammer. Maar qua spelers lijkt deze me toffer dan de Matic-variant.
Dan lijkt het me een behoorlijk chill teamquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik draai toure en fernandino in in-game
HHHHSSSSVAAUUUquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Straks de ontknoping in de bundesliga wie er gaat degraderen. wie denken jullie ?
Dan gaat ie dus wegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft al gezegd dat hij weggaat als HSV degradeert
Nogmaals reemi?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef rolls-reus het volgende:
Reemi, nog een vraag. Waarom kan ik m'n gemaakte teams niet meer aanpassen als ik ze heb opgeslagen?ook een 'share' knop zou handig zijn voor die linkjes dat ze je makkelijk in dit topic kunt plaatsen.
https://www.youtube.com/results?search_query=tots+meyerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan maar nergens een review over deze meneer vinden. 99 agility, 99 balance...iemand ervaring met hem?
Thanksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/results?search_query=tots+meyer
Zie er hier toch aardig wat staan.
Edit squad krijg je alleen te zien als je bent ingelogd. Anders staat er copy squad en kun je alsnog je team bewerken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gek, op de ipad krijg ik dit niet te zien
Ik ben gewoon ingelogd, dus dat werkt niet helemaal lekker. Voor de rest is het enige minpuntje dat je niet je hele team kan zien maar moet scrollen omdat het plaatje van de opstelling zo groot is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Edit squad krijg je alleen te zien als je bent ingelogd. Anders staat er copy squad en kun je alsnog je team bewerken.Rechtsbovenaan je squad staan de knoppen, en het sharevenster opent zelfs al automatisch na het opslaan van je team.
Werkt de squadbuilder een beetje op de ipad eigenlijk?
Thanks voor het melden! De knoppen staan er nu wel, als het goed is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ingelogd, dus dat werkt niet helemaal lekker. Voor de rest is het enige minpuntje dat je niet je hele team kan zien maar moet scrollen omdat het plaatje van de opstelling zo groot is.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks voor het melden! De knoppen staan er nu wel, als het goed is.
Ik vind ook dat IF Kwakman de beste verdediger van het spel is. Maar misschien zijn onze meningen enigszins gekleurd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik blijf erbij dat Iker Muniain de beste speler van het spel is. Echt belachelijk dat zo een speler 900c (en z'n IF 10k) kost. Echt een aanrader en ik speel er al lang mee. Niks minder dan een Götze bijvoorbeeld.
Tuurlijk, maar hij is wel echt heel goedkoop in verhouding met zn prestatiesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind ook dat IF Kwakman de beste verdediger van het spel is. Maar misschien zijn onze meningen enigszins gekleurd?
Dat is Draxler ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij is wel echt heel goedkoop in verhouding met zn prestaties
Zulke geweldige stats heeft die niet? Hij is niet extreem snel, en heeft geen al te hoge shopping stats.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij is wel echt heel goedkoop in verhouding met zn prestaties
Shopping stats zijn wel belangrijk ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zulke geweldige stats heeft die niet? Hij is niet extreem snel, en heeft geen al te hoge shopping stats.
En zo'n speler gaat dan niet naar de world championship cup leaguequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:38 schreef ThadCastle het volgende:
rapid fast, nice.
Is zijn shooting ook smooth?
Heb ik ook ja. Als ze me overbieden dan blijft die bidknop grijs en kan ik er niet meer op klikken. Ik moet dan naar mijn transferlijst (of iets anders) gaan en weer terug om te kunnen bieden. Gelukkig heb je 30sec tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat bieden op je telefoon werkt ook voor geen meter in een bidwar
geojen kieperquote:
Ja hetzelfde iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Als ze me overbieden dan blijft die bidknop grijs en kan ik er niet meer op klikken. Ik moet dan naar mijn transferlijst (of iets anders) gaan en weer terug om te kunnen bieden. Gelukkig heb je 30sec tegenwoordig
Waar is de tijd gebleven dat we die kaartjes voor 800 coins konden kopenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Holy fuck, Hunters kosten inmiddels 8.5 k op de Xbox
Autocorrectquote:
Net zo'n mooie als vorige week?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:07 schreef Tim86 het volgende:
De Bruyne scoort weer, net als vorige week. Zou mooi zijn als hij die IF binnenharkt
Niet gezien..die van vorige week ook niet trouwensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net zo'n mooie als vorige week?
Die jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gezien..die van vorige week ook niet trouwens
edit: Fijne knal vorige week ja
Ik ga gewoon die TOTS Sturridge verkopen. Dan kan ik ook zo'n Bundesliga TOTS kopen. Volgens mij is de cardweight wat omhoog gegaan van die spelers, om de gebruikers tevreden te houden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:18 schreef TBakkert het volgende:
wow, TOTS Reus net voor 635k op de PS.
Die gaat gewoon minder dan 550k worden.
Maar dat zou ik niet nu al doen, want ze dalen allemaal nog.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga gewoon die TOTS Sturridge verkopen. Dan kan ik ook zo'n Bundesliga TOTS kopen. Volgens mij is de cardweight wat omhoog gegaan van die spelers, om de gebruikers tevreden te houden.
Toffe game ook!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:44 schreef Rijst het volgende:
ff screenshotje gemaakt. Deze graphics![]()
[ afbeelding ]
Welke game is het?quote:
Ah okee, eens even een paar trailertjes gaan bekijken dan binnenkort...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tomb Raider! Beste PS4 game die ik tot nu toe gespeeld heb. (Heb 'm nooit op de PS3 gehad)
Geen idee. Ik kocht hem, en daarna ging ik pas op wefut kijken voor de stats. Het is dus slimmer om dat in andere volgorde te doen. Afijn, ik heb niet met hem gespeeld want ik ben nu en morgen aan het werk. Dus ik wacht rustig af en hoop op 50K en/of 100K packs, zodat de prijzen verder zullen gaan zakken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat zou ik niet nu al doen, want ze dalen allemaal nog.
Is Sturridge trouwens een beetje goed? Want het lijkt mij dat er wel betere spitsen zijn voor dat geld...
Nouja, misschien niet eens zo erg. Ik kijk wel eens naar de stats, heb dan enorm hoge verwachtingen, en dan wordt het toch niks.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kocht hem, en daarna ging ik pas op wefut kijken voor de stats. Het is dus slimmer om dat in andere volgorde te doen. Afijn, ik heb niet met hem gespeeld want ik ben nu en morgen aan het werk. Dus ik wacht rustig af en hoop op 50K en/of 100K packs, zodat de prijzen verder zullen gaan zakken.
Giro?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooie opsteker voor Belkin, Tjallingii de bergtrui
Wat is er gebeurd met je trouwens? Je bent geen armoedzaaier meer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, misschien niet eens zo erg. Ik kijk wel eens naar de stats, heb dan enorm hoge verwachtingen, en dan wordt het toch niks.inb4 #JBGS
Maarja, dat zou inderdaad heel mooi zijn, want nog meer betaalbare TOTS'en.
Asamoaaaaaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips? En dan vooral wat betreft de linksback
Dacht ik ook aan ja, had hem zelfs al gekocht, maar 7 chem is wel erg weinigquote:
Ik val in herhaling, maar neem nou gewoon Raduquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al een paar potjes mee gespeeld, maar het blijft gewoon de zwakke plek.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar neem nou gewoon Radu
Bij mij doet Constant het meer dan goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook al een paar potjes mee gespeeld, maar het blijft gewoon de zwakke plek.Hopen dat er een leuke linksback in het Serie A TOTS komt.
Nee hoor, Radu haalt natuurlijk gewoon de volle chem.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
Zou eerder Hernanes vervangen. Die is vet slecht.
Zo zou ik het doenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:53 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb jij tegen hem?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
Zou eerder Hernanes vervangen. Die is vet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |