SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik geef hem nog 2 wedstrijden een kans en dan vervang ik hem met Yilmaz.. maar dan moet het hele team op de schopquote:
Kom even potje, ik wil je helemaal kapot spelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 2 wedstrijden een kans en dan vervang ik hem met Yilmaz.. maar dan moet het hele team op de schop
Moment even wat afmakenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kom even potje, ik wil je helemaal kapot spelen.
Kun je die Chedjou daar niet neergooien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit dan maken.
Jizzhoofd, waarom zo afwezig op Skype?quote:
Wat een kutgoal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
boiii him noooowww
Sneijder btw.
quote:
hoi.quote:
Ik ook, maar mijn maag doet een beetje moeilijk de afgelopen paar dagen... dus dat wordt hem niet.quote:
worstenbroodje kan weinig kwaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn maag doet een beetje moeilijk de afgelopen paar dagen... dus dat wordt hem niet.
Weet je dat heel zeker? Want dan ga ik even mijn gang.quote:
Ja. Amper gekruid, droog brood. Niks mis mee.,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Want dan ga ik even mijn gang.
Dank u!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Amper gekruid, droog brood. Niks mis mee.,
Hoe doen tegenstanders dat dan?quote:
Als je nergens op drukt bij een snelle inworp dan laat hij de bal vallen en neemt een ander hem. Maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe doen tegenstanders dat dan?
Ok!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nergens op drukt bij een snelle inworp dan laat hij de bal vallen en neemt een ander hem. Maar
dat is volgens mij alleen als een speler snel de bal pakt die normaal geen inworp neemt..je spits ofzo.
Tja, erg sneu, maar er gaan nou eenmaal ook kinderen dood... En aan heel veel kinderen wordt helemaal geen aandacht geschonken als ze stervende zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Maver24 het volgende:
https://twitter.com/VatoP(...)546396528640/photo/1
![]()
![]()
![]()
Ze hebben heel die markt al verneukt met die oneindige consumables pile en de bijkomende glitches. Nog een paar miljoen autobuyers er overheen en ja, dan heb je nou eenmaal continu gezeik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het licht gezien
quote:EA's fourth-quarter financial results reveal that the Ultimate Team modes across EA Sports' series generated $380 million for fiscal year 2014.
Holy fuck. Maar ik denk wel dat ze de actieve spelende community zagen afnemen oid dat ze nu toch echt gaan ingrijpenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar net een AB hebben gekochtEn daar hier mee lopen te pronken
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Ik heb iets van 500.000 coins.
Moet iemand?
Ik speel geen FIFA 14 meer.
Als je op de PS3/4 speelt, heb ik interesse.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Op Xbox ben ik je man Gquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Ja graag, ps3 hierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Ik wil je eventueel wel voor een gedeelte van je coins verlossen hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
hahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
als je Xbox bent wil ik wel wat van je overnemen
Haha, ik doe gewoon mee
Wij betalen jou indirect al genoeg coins, of nog erger, pointsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
als je Xbox bent wil ik wel wat van je overnemen
Haha, ik doe gewoon mee
Hij werkt wel meteen razendsnel weerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenDe web app is wel heel snel nu er geen transfers opstaan.
Welke logica zit erachter dat als ik in de squadbuilder op ibra zoek er boven hem allemaal pauper bronzes staan?quote:
Al mee gespeeld?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ondertussen wel TOTS Reus gekocht voor 700k op de xbox. Hell Yeah
Naam. Probeer anders een speler als Jo maar eens te vinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke logica zit erachter dat als ik in de squadbuilder op ibra zoek er boven hem allemaal pauper bronzes staan?
Dat is nogal een verschil met futhead idd!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Naam. Probeer anders een speler als Jo maar eens te vinden.
xbox360 heb ik wel belang bijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:08 schreef Ar-se-nal het volgende:
Moet iemand?
Ironisch genoeg draaien de meeste AB's gewoon weer hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar net een AB hebben gekochtEn daar hier mee lopen te pronken
Maver, ben toch benieuwd welke divisie je speelt of dat je gewoon meer het team building leuker vindt en maar weinig online speelt?quote:
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Naam. Probeer anders een speler als Jo maar eens te vinden.
Ik zit in divisie 3quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maver, ben toch benieuwd welke divisie je speelt of dat je gewoon meer het team building leuker vindt en maar weinig online speelt?
Ja ze blokken transfers in de flashapp, maar niet serverside volgens mij. Makkelijke manier om er achter te komen welke accounts een AB hebben, iedereen die nu nog via 'de webapp' aan het traden is gebruikt een AB.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ironisch genoeg draaien de meeste AB's gewoon weer hoor
Je zou het niet verwachten inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:32 schreef Maver24 het volgende:
Reus speelt wel erg goed zeg, had ik niet gedacht. weet je wat ik alleen jammer vind aan hem. Hij heeft dan wel high attack als workrate maar het lijkt meer op medium. je moet hem echt af en toe sturen om naar voren te gaan
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah, prima
Wat voor team heb je Reus nu in? Had je nog een legend cb er bij gekocht?
650k ja. damn das wel erg cheapquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
In navolging van maver heb ik besloten om reus ook maar aan te schaffen, 650k schoon aan de haak. Nu nog een team eromheen.. Dit heb ik al
[ afbeelding ]
Reus maar 650k?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
In navolging van maver heb ik besloten om reus ook maar aan te schaffen, 650k schoon aan de haak. Nu nog een team eromheen.. Dit heb ik al
[ afbeelding ]
Sowieso Neuer er inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Neenee, TOTS Leno.quote:
Nee sowieso niet, ben op zoek naar een mooie hybridquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[..]
650k ja. damn das wel erg cheap![]()
![]()
Ga je helemaal bundesliga doen ?
Vorig jaar hadden de Xbox'ers niks te klagen over prijzen, dusja... Geen idee trouwens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Lewandowski is nog maar 790k op de xboxLaat me raden, op de playstation 700k ?
Jij hebt er mee gespeeld dus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neenee, TOTS Leno.
Wat een held is dat.
745k is hij op te halenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Lewandowski is nog maar 790k op de xboxLaat me raden, op de playstation 700k ?
792k is de laagste bin. Lewandowski lijkt me ook wel erg goed. misschien die ook maar even halen. hou ik nog 600k overquote:
Ja, hij is best goedkoop nog.quote:
Ja, dan denk je soms heel even, een heel klein beetje dat EA aan jouw kant staat, Maar dan krijg je toch altijd nog een 90-minute-goal tegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Mooi he als je je keeper superbelachelijke reddingen ziet maken
Haha idd, heb nu een paar keer gehad dat TOTY Neuer achterlijke double saves maakt waarbij de bal uiteindelijk toch nog als een mooie rebound terecht komt voor de spitsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dan denk je soms heel even, een heel klein beetje dat EA aan jouw kant staat, Maar dan krijg je toch altijd nog een 90-minute-goal tegen.
Doe dan gewoon lewa en jakubquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon wachten op TOTS Benatia en Maicon. Alleen de RW is kut.
Confetti zal dat ongetwijfeld uit eigen ervaring kunnen vertellenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Maver24 het volgende:
Nog even over de webapp. Hoe weten jullie dan trouwens dat de autobuyers het wel weer doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |