Toen had je zeker nog wel even aan mij gedacht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Uitgeslapen, naar de welbekende C1000 geweest, weer geslapen en verder niks
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen had je zeker nog wel even aan mij gedacht.
Of mensen die gaan kletsen en de hele weg blokkerenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat me alleen maar te irriteren aan die mensen die overal midden hun kar neerzetten en dan ergens anders wat gaan pakken
Voor de rest best friso daar geweest
Hebben ze daar ook een kek koffie hoekjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat me alleen maar te irriteren aan die mensen die overal midden hun kar neerzetten en dan ergens anders wat gaan pakken
Voor de rest best friso daar geweest
Of kinderen die rond zitten te rennenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of mensen die gaan kletsen en de hele weg blokkeren
Ja, zonder stoelenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een kek koffie hoekje
Dat ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of mensen die gaan kletsen en de hele weg blokkeren
Die duw ik altijd aan de kantquote:
Dit. Wat gewoon moet worden gevonden door de ouders. Ja leuk he ze zijn aan het spelenquote:
Kun je voor mama die zak chips even pakken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit. Wat gewoon moet worden gevonden door de ouders. Ja leuk he ze zijn aan het spelen
Mensen die boodschappen doen als een gezins-uitje zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit. Wat gewoon moet worden gevonden door de ouders. Ja leuk he ze zijn aan het spelen
Picknick mand meenemen en midden tussen de vleeswaren gaan zitten lunchenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mensen die boodschappen doen als een gezins-uitje zien
Mammaaaaa mag ik dezeehhh en dieeeeee NEE zegt mamma kind x10quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kun je voor mama die zak chips even pakken?
Heul die rek naar de tyfus getrokken..
En dan allemaal lege blikjes gaan afrekenenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Picknick mand meenemen en midden tussen de vleeswaren gaan zitten lunchen
En dan toch toegevenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mammaaaaa mag ik dezeehhh en dieeeeee NEE zegt mamma kind x10
Wat en baasje zegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:20 schreef tralalala het volgende:
Vroeger hadden we hier de Maxis, toen ging ik gewoon op de spelcomputers spelen terwijl mijn moeder aan het boodschappen doen was.
Of half afgevreten broodjes..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
En dan allemaal lege blikjes gaan afrekenen
Dat dusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mammaaaaa mag ik dezeehhh en dieeeeee NEE zegt mamma kind x10
Nu je het zegt. Of zo'n kinderhoekje met een tv in een Disney huisjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo stom dat dat niet meer bestaat in Nederland.
Bij Albert Heijn hebben ze nu een grote tablet in de muur zitten met spelletjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Of zo'n kinderhoekje met een tv in een Disney huisje
curvefever bij AH?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij Albert Heijn hebben ze nu een grote tablet in de muur zitten met spelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |