Hoi hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier dus voor het rustige live voor het songfestival?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoi hoi!Ja, en anders het...uccie moet even bijkomen van het andere topic-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en anders het...uccie moet even bijkomen van het andere topic-topic
Gesjellugquote:
quote:
Die zag ik niet aankomenquote:
Misschien heeft banaan nog wel een paar gifsquote:
quote:
Hahahaha,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien heeft banaan nog wel een paar gifs
Je mag haar houden.quote:
Was hier vanmiddag nogquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Stickertje het volgende:
ik heb banaan niet meer gezien sinds zijn ban, is hij nog steeds pissig?
Peter R op vrijdag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Maraca het volgende:
Kijken jullie trouwens hier op de vrijdag ook naar Peter R de Vries?Ik weet dat het een serieus programma is, maar kan het niet voorkomen om niet toch een paar keer te lachen om Peter
Ja, op de publieke omroep. "Over de grens" heet het volgens mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Peter R op vrijdag?
*in agenda zet*
Ik kijk nu alleen op vrijdag "Alles mag op vrijdag"
Hoi hier ben ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef Stickertje het volgende:
ik heb banaan niet meer gezien sinds zijn ban, is hij nog steeds pissig?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, op de publieke omroep. "Over de grens" heet het volgens mij.
als je het over de duivel hebt...quote:
Ik vind het erg indrukwekkend, dat programma, soms echt tot tranen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, op de publieke omroep. "Over de grens" heet het volgens mij.
Heb je René aan de hapjes en drankjes gezet?quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je het over de duivel hebt...
of heb je zitten te wachten totdat iemand je naam noemde?
Dat ego van Peter is er niet minder op geworden. Afgelopen vrijdag had hij het over een presentatrice die kritische vragen stelde over kindermishandeling. En echt uit het niks "Je zou haast kunnen zeggen dat ze een soort Petra R de Vries is .. hehe" Omfgquote:
Ik ook. Maar toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je mag haar houden.Ik heb al iemand anders
Had banaan toen geen banquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij heeft niet gespamd tijdens esf.. dat dit kan in nederland!
wat een baas blijft hetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat ego van Peter is er niet minder op geworden. Afgelopen vrijdag had hij het over een presentatrice die kritische vragen stelde over kindermishandeling. En echt uit het niks "Je zou haast kunnen zeggen dat ze een soort Petra R de Vries is .. hehe" Omfg
Het is een mooi (en goed) programma, zeker! Maar die geforceerde grapjes van Peter zijn gewoon te erg voor woordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het erg indrukwekkend, dat programma, soms echt tot tranen.
Mooi gemaakt en ik ben niet een enorme Peter R-fan.
Daar probeer ik maar niet teveel op te lettenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een mooi (en goed) programma, zeker! Maar die geforceerde grapjes van Peter zijn gewoon te erg voor woorden
Nee.. moet ik doen, want hij had chinees gehaald. Weegschaal dit datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je René aan de hapjes en drankjes gezet?
Hmmm...nou ja ik moet het ook alleen doen, zo even de thee fixen en even naar de loting kijken wanneer ik op hartig over ga.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. moet ik doen, want hij had chinees gehaald. Weegschaal dit dat
cake to bakequote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
cake to bake had door moeten gaan ipv ijsland
Draak van een nummer.. maar ik zag dat interview bij radio 2.. hij heeft wel een gunfactor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hmm ja dat wel...of in plaats van San Marino.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
San Marinoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmm ja dat wel...of in plaats van San Marino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |