Dus een populaire artiest is geen garantie, maar ik geef NL dit jaar wel een goede kansquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bonny Tyler van vorig jaar was echt bedroevend.
Die Russische oma's waren verschrikkelijk inderdaad. Eigenlijk zijn die erger dan Dustin, want die haalde finale tenminste niet eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vond die Russische oma's van 2 jaar terug afschuwelijk. Dustin the Turkey was ook memorabel slecht inderdaad.
Oh jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Fred_B het volgende:
Dit onbegrijpelijke geval schiet me toevallig te binnen.
Net als Ierland een protestlied door cabaratiers tegen de belachelijke kwaliteit van de ESF in 2006 en 2007.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Fred_B het volgende:
Dit onbegrijpelijke geval schiet me toevallig te binnen.
Terwijl ze wel het vaaks hebben gewonnen (na de Fransen) en de enige met eenzelfde artiest (Johnny Logan 2x). Maar idd WTF:quote:
Ja, met dit soort liedjes:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Net als Ierland een protestlied door cabaratiers tegen de belachelijke kwaliteit van de ESF in 2006 en 2007.
Verklaart veel. Maar maakt het niet minder kut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Net als Ierland een protestlied door cabaratiers tegen de belachelijke kwaliteit van de ESF in 2006 en 2007.
Ik vind die Russische omas eerder zielig omdat ze als "nationale contest" winnaars centjes hebben gekregen van de BV Rusland, terwijl ze anders wie weet hun familie niet konden onderhouden. Het waren geen zangtalenten met nationale faam, dat mag duidelijk zijn...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Verklaart veel. Maar maakt het niet minder kut.
Dit maakt die Russische oma's wel nog een graadje erger trouwens.![]()
Edit: Oh fuck ja Silvia NightDie was ik vergeten. Die kan daar zeker mee wedijveren.
Jup, in die jaren waren er zo veel kutliedjes (met als toppunt dat dat Oekraïnse glittermanwijf in 2007 tweede werd na een prachtige ballad van Serviëquote:
Het maakt het zeker niet minder kut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Verklaart veel. Maar maakt het niet minder kut.
Dit maakt die Russische oma's wel nog een graadje erger trouwens.
Edit: Oh fuck ja Silvia NightDie was ik vergeten. Die kan daar zeker mee wedijveren.
En onze eigen Sieneke trouwens ook wel.
Ben het er wel mee eens, lijkt opeens alsof alle landen een goed klinkende nummer proberen te sturen die niet per definitie is afgeschreven.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef geIly het volgende:
Ik vind t dit jaar wel mooi worden denk ik.
ga jij kijken? ik vind het dit jaar wel de moeite waard worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens, lijkt opeens alsof alle landen een goed klinkende nummer proberen te sturen die niet per definitie is afgeschreven.
Blearh en dat terwijl Celine Dion ooit het songfestival heeft gewonnen voor Zwitserland: Hoe kan dat trouwens als Canadesequote:
Idd: Niks extreems eigenlijk en geen extreem slechte/ uitzonderlijke artiesten: Wat basic dance (om het in D&B Style te doen via Hongarije is nog het origineelste uit Oost-Europa, naar mijn idee)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef geIly het volgende:
Ik vind t dit jaar wel mooi worden denk ik.
Je mag gewoon voor een ander land uitkomen, elk land mag gewoon iemand vanuit het buitenland laten meedoen. Ik denk dat er niet veel regels hieromtrent zijn. Wat eigenlijk heel vreemd is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Blearh en dat terwijl Celine Dion ooit het songfestival heeft gewonnen voor Zwitserland: Hoe kan dat trouwens als Canadese
[..]
Idd: Niks extreems eigenlijk en geen extreem slechte/ uitzonderlijke artiesten: Wat basic dance (om het in D&B Style te doen via Hongarije is nog het origineelste uit Oost-Europa, naar mijn idee)
Heheh, Polen is slecht idd , maar het verbaast me wederom: Dus de artiest hoeft niet uit je land te komen, muziek niet in je eigen taal (ook zo'n lulverhaal wat al de jaren de rond gaat: Zie ABBA):quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mag gewoon voor een ander land uitkomen, elk land mag gewoon iemand vanuit het buitenland laten meedoen. Ik denk dat er niet veel regels hieromtrent zijn. Wat eigenlijk heel vreemd is.
Dit jaar is eigenlijk alleen Polen echt wanstaltig en schreeuwerig. Verder hebben de Grieken wel weer een typische Griekse stamper, maar verder valt het heel erg mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |